quote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:40 schreef FranticDJ het volgende:
Gaat weer goed hier 8) Als ik thuis ben even alles bij lezen
Lol, das wel heel ver doorgedachtquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:13 schreef Erasmo het volgende:
He je moet die elektronica hobby toch ergens mee financieren
Hoe zit dat met die eerste H-balk nu uiteindelijk ?quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:17 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Lol, das wel heel ver doorgedacht![]()
Maareh, nee geen plaats voor... liever mooie tools en ruimte om in te werken in de garage
Welke bedoel je precies?quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:13 schreef Vonkenboer het volgende:
Hoe zit dat met die eerste H-balk nu uiteindelijk ?
Ja, precies datquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:33 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Welke bedoel je precies?
Die wat het dak moet ondersteunen van de huidige garage of wat?
Ohzo, uhm ja dat komt goed volgens mij.quote:
Een hamerstuk is niets anders dan horizontale strippen links en rechts van het staalprofiel. Hiermee vergroot je de oplegging en daarmee spreiding van de krachten.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:09 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Ohzo, uhm ja dat komt goed volgens mij.
Op het cellenbeton komt een zogenaamd hamerprofiel (ik kende het niet) op te liggen, en daarop komt die balk. Geen H-profiel, maar een houten balk. Aan de andere kant (rechts) komt ook een stuk ijzer-profiel wat de krachten iets moet verdelen. Volgens de aannemer absoluut stevig genoeg...
We wachten af. Alhoewel ik dat eigenlijk _niet_ meer kan.... ik wil in-rich-ten en gebruiken![]()
En nu nog even een lekker speciaalbiertje
Ja precies, eigenlijk gewoon een L-profiel/balk. Tenminste, dat gaat hier gebruikt worden. Was toch over van boven de "oude" garagedeur (welke in overigens verkoop, iemand interesse?)quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:14 schreef ueberduitser het volgende:
Een hamerstuk is niets anders dan horizontale strippen links en rechts van het staalprofiel. Hiermee vergroot je de oplegging en daarmee spreiding van de krachten.
Ik ben wel aan het kijken voor iets jaquote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:19 schreef derLudolf het volgende:
Moest jij nog spul van axminster hebben Atmoz. Vandaag extra voordelig.
Pond is in elkaar gelazerdquote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:46 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Ja precies, eigenlijk gewoon een L-profiel/balk. Tenminste, dat gaat hier gebruikt worden. Was toch over van boven de "oude" garagedeur (welke in overigens verkoop, iemand interesse?)
[..]
Ik ben wel aan het kijken voor iets jaWaarom is het vandaag (alleen) extra voordelig dan?
De pond is toch redelijk gekelderd 🙈quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:46 schreef Atmoz het volgende:
Ik ben wel aan het kijken voor iets jaWaarom is het vandaag (alleen) extra voordelig dan?
Ow ok, dus eigenlijk is alles op hun site (en overal in de UK natuurlijk) goedkoperquote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:56 schreef bleiblei het volgende:
Pond is in elkaar gelazerd.
Als je lang wacht moet je importheffing en btw betalen bij het invoeren van het spul.
Goed om te weten jaquote:
Ah, ze komen je voortuintje even fatsoenerenquote:Op woensdag 29 juni 2016 07:27 schreef Atmoz het volgende:
Ik dacht vanmorgen al iets te horenmaar vooral te voelen
(ik werd letterlijk m'n bed uit gerammeld). Maar nu is het me duidelijk, staat er 6 van die apparaten voor m'n deur op een vierkante meter rondjes te draaien
![]()
[ afbeelding ]
Behalve m'n bed trilt ook het huis (de deuren hoor je dan ook trillen) af en toe. Is dat niet slecht?
Ik heb bijvoorbeeld ook her en der scheuren langs de kozijnen enzo...
Nee, lijkt mij niet.quote:Op woensdag 29 juni 2016 07:27 schreef Atmoz het volgende:
Behalve m'n bed trilt ook het huis (de deuren hoor je dan ook trillen) af en toe. Is dat niet slecht?
Ik heb bijvoorbeeld ook her en der scheuren langs de kozijnen enzo...
Lol, nee gelukkig nietquote:Op woensdag 29 juni 2016 08:31 schreef Makrolon het volgende:
Als de aannemer van je schuur t huis ook gebouwd heeft wel
Zou ik ze wel kunnen vragen, dat kleine stukje zou binnen 3 sec. gedaan zijnquote:Op woensdag 29 juni 2016 08:43 schreef ueberduitser het volgende:
Ah, ze komen je voortuintje even fatsoeneren
Hoop het niet. De schrik dat ze m'n auto laatst hebben willen pikken zit er nog steeds in. En tegen een ramkraak kan ik nog steeds niet opquote:
Hmzz, ja idd das ook wel zo he.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:40 schreef Vonkenboer het volgende:
Nee, lijkt mij niet.
Als je woning dat al niet kan hebben
Haha, daar heb ik geen ervaring meequote:Op woensdag 29 juni 2016 18:11 schreef Makrolon het volgende:
De deuren in mijn huis trillen al als m'n wasmachine gaat centrifugeren:')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |