Er zit inderdaad een luchtje aan deze praktijken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:39 schreef MisterMaster het volgende:
Nu is het wachten op de eerste Chinees die gebakken lucht gaat verkopen.
Ja, dat de luchtkwaliteit daar in de steden om te janken is en mensen daar aan het zuurstof gaan, dat weet iedereen geloof ik wel. Alleen dat er kraampjes staan in de bergen waar ze van die dunne doorzichtige plasticzakken met lucht verpatsen, lijkt me echt grote onzin.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:37 schreef FANN het volgende:
Dat is helaas de bittere waarheid...
http://blogs.wsj.com/chin(...)addled-chinese-city/
[ afbeelding ]
http://www.usnews.com/new(...)e-online-bottled-air
quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, dat de luchtkwaliteit daar in de steden om te janken is en mensen daar aan het zuurstof gaan, dat weet iedereen geloof ik wel. Alleen dat er kraampjes staan in de bergen waar ze van die dunne doorzichtige plasticzakken met lucht verpatsen, lijkt me echt grote onzin.
Maar ach.. wie weet. Chinezen zijn een apart volk.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kan het ook in blikjes en flessen kopen, het is triest maar waar....
Vroeger was banden op spanning brengen nog gratis. Tegenwoordig betaal je daar 50 cent voor.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:02 schreef Hathor het volgende:
Wij kopen ook dagelijks lucht, alleen bij ons is het gebakken.
Vooruitgang is kut, ik denk dat ik terug ga naar de 80's.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vroeger was banden op spanning brengen nog gratis. Tegenwoordig betaal je daar 50 cent voor.
Niet overal.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vroeger was banden op spanning brengen nog gratis. Tegenwoordig betaal je daar 50 cent voor.
Dan wordt je gewoon afgezet. Bij de meeste fietsenmakers is dat gewoon gratis.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dan wordt je gewoon afgezet. Bij de meeste fietsenmakers is dat gewoon gratis.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
hee, duurt gewoon wat langer dan
Lijkt me een koopje als je ziet voor hoeveel je die lucht weer in China kan verkopen.quote:
Best welquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Lijkt me een koopje als je ziet voor hoeveel je die lucht weer in China kan verkopen.
Straks staan ze niet alleen ons melkpoeder te kopen in de supermarkten, maar staan ze ook bij zo'n apparaat zakken te vullen.quote:
Luchtkwaliteit in Nederland is ook erg slecht.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja wie weet als het zover is in Nederland hoe lekker het is om een teug frisse lucht binnen te krijgen, als je iedere dag in die zooi zit, snak je denk ik letterlijk wel eens naar adem.
[ afbeelding ]
Ik denk dat die mensen af en toe het gevoel moeten hebben dat ze stikken, moet er niet aan denken...
[ afbeelding ]
weet ikquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:48 schreef loni55 het volgende:
[..]
Luchtkwaliteit in Nederland is ook erg slecht.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
En dan zakken met je eigen scheten vullen en die onopvallend weer tussen de andere zakken leggen.
[ afbeelding ]
'oohohooo heerlijk'
Wel jammer voor de eigen risico.quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, en je hoeft er niet eens voor te roken ook
AI.quote:
Bane?quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Je ziet in Amsterdam ook steeds vaker mensen met dit soort masker op, gisteren zelfs in de sportschool, ik schrok even.
[ afbeelding ]
Voor als je achter een scooter staat bij het stoplicht best een praktisch oplossing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |