Op facebook opzoeken. Hallo creep.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En door die meid in de bieb aan te spreken lukt dat? Stel ik een vraag, krijg ik antwoord en dan? Beetje geluk weet ik haar naam en kan op FB wat opzoeken of gesprek voortzetten.
Maar wij ervaren (als ik even voor de meesten mag spreken) dit niet als een goed/fijn gesprek.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:41 schreef Deezertje het volgende:
Dit is trouwens wel het toppunt van ironie; ik lul uren met jullie vol, maar als ik zo de deur uitga ben ik weer helemaal op mezelf aangewezen.
Nee, mensen lullen uren tegen je aan, maar in geen enkele vorm is dit een gesprek.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:41 schreef Deezertje het volgende:
Dit is trouwens wel het toppunt van ironie; ik lul uren met jullie vol, maar als ik zo de deur uitga ben ik weer helemaal op mezelf aangewezen.
jij zou normaal gesproken met niemand contact hebben. Alleen met je vriendin.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zou ik normaal ook omgaan met die studiegenoten als ze niet in mijn klas zaten? Waarschijnlijk niet nee. Ik had ook geen contacten met mensen uit andere klassen, wat volgens mij best normaal is. Je hebt vooral contact omdat je verplicht met elkaar tijd doorbrengt en afhankelijk bent van ze dus kan je het maar beter leuk hebben.
Zo pak ik het ook niet aan, Cuetjequote:Op donderdag 24 maart 2016 08:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"hoi"
- hi vreemde jongen
"Ik ben Deezer en jij?"
- Ik ben Rosita
"dank je. Moment hoor, even je facebook opzoeken zodat ik je een vraag kan stellen!"
Dat gaat niet werke he
Op mezelf gaan wonen in een stad en bijbaan in horeca. Steeds meer mensen leren kennen. Alleen gaan reizenquote:Op donderdag 24 maart 2016 08:39 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Hoe Ben je hier overheen gegroeid?
Normaal is wat de norm doet, daar kan je verder niets mee. Contact is tijd met elkaar doorbrengen. Voor niet-autisten zijn contacten en andere mensen ontspannend, daarom zoeken ze elkaar ook op in situaties van stress of plezier. Ze willen dat delen met elkaar. Dat mist bij jou, dus je zal altijd iets moeten forceren als je verder wil komen in het leven. Ik begrijp dat je gefrustreerd bent en ook wel eens een vriendin of seks wil hebben. Maar dit is echt niet haalbaar als je niet in staat bent om casual contacten aan te gaan. Een relatie is heel hard werken. Je zal veel tijd en energie in de ander moeten steken, zonder dat je daar direct de vruchten van terugziet. En misschien komen die vruchten wel nooit. Zo is het leven. Als je alleen maar de 100% zekere kansen wilt benutten, dan ga je stuk in de categorie mensen, want die zijn nou eenmaal niet logisch en rationeel.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zou ik normaal ook omgaan met die studiegenoten als ze niet in mijn klas zaten? Waarschijnlijk niet nee. Ik had ook geen contacten met mensen uit andere klassen, wat volgens mij best normaal is. Je hebt vooral contact omdat je verplicht met elkaar tijd doorbrengt en afhankelijk bent van ze dus kan je het maar beter leuk hebben.
Evt of over twee dagen. Dat zie je dan wel weer. Ligt er maar net aan hoe het gesprek was en haar lichaamstaal daarinquote:Op donderdag 24 maart 2016 08:43 schreef Deezertje het volgende:
Zo pak ik het ook niet aan, Cuetje
Maar ik doelde meer op: gesprekje gehad en dan? Volgende dag weer aanspreken?
nee.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En door die meid in de bieb aan te spreken lukt dat? Stel ik een vraag, krijg ik antwoord en dan? Beetje geluk weet ik haar naam en kan op FB wat opzoeken of gesprek voortzetten.
Fake it till you make it.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik herken er ook wel wat van in. Ben ook niet iemand die standaard geintresseerd is in veel mensen (eig zelden). Soms heb ik dat wel en dan komen er hele leuke gesprekken uit en idd soms meer.
En faken werkt ook wel eens, maar dan moet je wel snappen hoe het werkt en hoe je dat moet doen en daarvoor moet je eerst weten hoe het gaat met oprechte interesse.
ja.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Er hoeft helemaal geen volgende keer te zijnquote:Op donderdag 24 maart 2016 08:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Aanfluiting.quote:
Je lult niet met ons. Je lult tegen ons aan.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:41 schreef Deezertje het volgende:
als je wil dat t uitgroeit tot n vriendschappelijk contact wel. Anders is dat idd niet nodig.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er hoeft helemaal geen volgende keer te zijn
Diep respect.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op mezelf gaan wonen in een stad en bijbaan in horeca. Steeds meer mensen leren kennen. Alleen gaan reizen
Sociaal zijn voelt nog altijd een beetje onnatuurlijk maar na 20 jaar amper sociale contacten duurt het wel even. Babystapjes :p
En hoe kan ik er voor zorgen dat die ander wat van mij wil? Als ik mensen aanspreek omdat ik blijkbaar wat wil, is de kans op afwijzing aanwezig, anders waren ze zelf wel begonnen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens kun je op veel plaatsen mensen leren kennen, ik ben bv bevriend met m'n buren, iemand van m'n hobby, werk..
Maar bij allemaal heeft één van ons voorgesteld wat samen te gaan doen en heeft dus die extra stap gezet.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En hoe kan ik er voor zorgen dat die ander wat van mij wil?
Zorgen dat je wat te vertellen hebt. Zorgen dat je wat te bieden hebt. Ipv alleen maar needy zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En hoe kan ik er voor zorgen dat die ander wat van mij wil? Als ik mensen aanspreek omdat ik blijkbaar wat wil, is de kans op afwijzing aanwezig, anders waren ze zelf wel begonnen.
En hoe gaan die elkaar vinden? Ze durven elkaar niet aan te spreken. Daarbij zoekt Deezer enkel elite vrouwen, enorm lekker ding. Dus die combi te vinden EN elkaar nog eens zien te vinden en contact te krijgen is wel erg kleinquote:Op donderdag 24 maart 2016 09:23 schreef Reliekrover het volgende:
Wel een vermakelijke reeks blijft dit. Misschien is de enige mogelijkheid om een vrouw te vinden die sociaal net zo onhandig is als jou (ik bedoel dit niet lullig).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |