Neuh, heb zelf ASS. Het kan me eigenlijk verder niet boeien. Doe dit vooral voor mijn eigen ontwikkeling.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sorry, het is ook zo vroeg.
En alleen dat?Je kan toch wel meer voor onze gemeenschap doen?
NEE. Je moet oprechte interesse tonen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus je moet juist een beetje doelloos lullen?
Zeg ik dat ergens?quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:14 schreef Deezertje het volgende:
Op de app ben ik vooral een pleaser maar ik stel ook dates voor.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je reageert nergens op, je leest selectief, je bent egoistisch. Moet ik nog even doorgaan?
Hoe dan!? Door ook eens naar een ander te luisteren? Door vragen te stellen? Hoe denk jij dat je mensen pleased?quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Op de app ben ik vooral een pleaser maar ik stel ook dates voor.
Vind je jezelf in dm ook een pleaser?quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Op de app ben ik vooral een pleaser maar ik stel ook dates voor.
Ja, en een beetje humor en flirten met woordenquote:Op donderdag 24 maart 2016 08:17 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Hoe dan!? Door ook eens naar een ander te luisteren? Door vragen te stellen? Hoe denk jij dat je mensen pleased?
Als dat de humor is die jij hier soms benoemd nav een uitspraak die je wilt doen.. dan sla je plank totaal mis.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:19 schreef Deezertje het volgende:
Ja, en een beetje humor en flirten met woorden
Zeg je dit nu weer omdat je geen ander doel in je hoofd hebt dan in iemands broekje te komen?quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Kan het zo zijn dat wat jij denkt wat humor, flirten en oprechte interesse is, dat dit misschien bij een ander heel anders over kan komen?quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Op die apps zit ik uiteindelijk voor een date ja, iedereen toch?quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:21 schreef Koral het volgende:
[..]
Zeg je dit nu weer omdat je geen ander doel in je hoofd hebt dan in iemands broekje te komen?
Een date is iets anders dan in t broekje willen komen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Op die apps zit ik uiteindelijk voor een date ja, iedereen toch?
Je zit te veel achter de webcamquote:Op donderdag 24 maart 2016 08:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mannen niet. Beschouw mijzelf ook niet als echte man ala voetbal auto's vrouwen drank en bouwvakker of gladjanus. Maar ben soms wel jaloers op zequote:Op donderdag 24 maart 2016 08:23 schreef Cue_ het volgende:
Vind jij mensen uberhaupt interessant Deezertje? Dus wat ze doen, waarom etc? Heb jij oprechte interesse in mensen (dus ook mannelijke wezens)??
Een date is het gevolg van een klik. Jij maakt die klik niet. Dus zal die date nooit volgen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Op die apps zit ik uiteindelijk voor een date ja, iedereen toch?
Dus je vader, je opa, oom, neefjes, je oud klasgenoot zijn/waren allemaal niet interessant voor je?quote:
Een echte man ben je als je een lul in je broek hebt zitten en je wilt die er niet vanaf snijden.quote:Beschouw mijzelf ook niet als echte man ala voetbal auto's vrouwen drank en bouwvakker of gladjanus. Maar ben soms wel jaloers op ze
Man (m) - Een persoon die van voetbal houdt, drinkt, wijven wil neuken en overkomt als bouwvakker of gladjanus.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mannen niet. Beschouw mijzelf ook niet als echte man ala voetbal auto's vrouwen drank en bouwvakker of gladjanus. Maar ben soms wel jaloers op ze
hij bedoelt ook dat je eerst gewoon mensen moet leren kennen en dat dan uit die contacten misschien wel contacten volgen met meiden die je leuk vindt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan heb je het vooral over mensen die je al een beetje kent. Die apps en sites zijn juist gericht op nieuwe mensen en ontmoetingen. Die kèn je dus helemaal niet, ben je geen vrienden mee. Je leert elkaar daar pas kennen.
Vrouwen ook niet, behalve dan dat je je penis dan ergens kwijt kunt.quote:
Nee dat heb ik al eens gehad. Weken appen,en dan uiteindelijk geen date of te hoge verwachtingen in het echt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:24 schreef Koral het volgende:
[..]
Je zit te veel achter de webcam![]()
Maar dat is voor jou misschien wel de beste oplossing. Dat je eerst iemand ver weg leert kennen, en ook van de persoon leert houden. En daarna eens ontmoeten in het echt.
Dus TT moet niet 'Aansluiting' zijn, maar 'Hoe krijg ik zo snel mogelijk een kut in mn handen?' ?quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mannen niet. Beschouw mijzelf ook niet als echte man ala voetbal auto's vrouwen drank en bouwvakker of gladjanus. Maar ben soms wel jaloers op ze
of 'Opsluiting'quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus TT moet niet 'Aansluiting' zijn, maar 'Hoe krijg ik zo snel mogelijk een kut in mn handen?' ?
Omdat je dat 1keer hebt gehad is dat altijd zo?quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee dat heb ik al eens gehad. Weken appen,en dan uiteindelijk geen date of te hoge verwachtingen in het echt.
In principe niet nee. Aardige mensen, maar behalve het geforceerde heb ik er niks mee.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus je vader, je opa, oom, neefjes, je oud klasgenoot zijn/waren allemaal niet interessant voor je?
[..]
Een echte man ben je als je een lul in je broek hebt zitten en je wilt die er niet vanaf snijden.
Dus wat je hier zegt heeft helemaal niets te maken met mijn vraag.
Dat geforceerde is juist contact/verbinding. Dat gevoel moet je juist opzoeken om te groeien.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In principe niet nee. Aardige mensen, maar behalve het geforceerde heb ik er niks mee.
Zou je uberhaupt meer mee willen hebben dan mannen enkel aardig te vinden (en nee, dan doel ik niet op verliefdheid/seks)quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:30 schreef Deezertje het volgende:
In principe niet nee. Aardige mensen, maar behalve het geforceerde heb ik er niks mee.
soms moet je jezelf forceren om verder te komen in t leven.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Misschien, maar dat moet dat natuurlijk ontstaan.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou je uberhaupt meer mee willen hebben dan mannen enkel aardig te vinden (en nee, dan doel ik niet op verliefdheid/seks)
het ontstaat alleen als je moeite doet en uit je comfortzone stapt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Misschien, maar dat moet dat natuurlijk ontstaan.
Tis ten eerste de vraag of je het wilt. Wil je het, kan je ervoor openstaan en dan heb je kans dat het kan ontstaan.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:33 schreef Deezertje het volgende:
ik was tot een jaar of vier terug net als deezertje of dimaquote:Op donderdag 24 maart 2016 08:34 schreef Jopie78 het volgende:
Het is ergste is ook nog dat ik je in alles begrijp en kan volgen.
Dat geforceerde herken ik ook. Contact voelt als gemaakt, omdat je eerdere gebeurtenissen niet kan gebruiken voor nieuwe dingen. Alles voelt bedacht en niet "echt". Toch zal je nog heel wat van dat soort situaties door moeten maken, voordat je een relatie aan kan gaan. Want als er iets geforceerd en ongemakkelijk is..
En hoe denk je dat zoiets ontstaat? Als je al geen interesse toont in je familie, omdat DAT geforceerd aanvoelt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zou ik normaal ook omgaan met die studiegenoten als ze niet in mijn klas zaten? Waarschijnlijk niet nee. Ik had ook geen contacten met mensen uit andere klassen, wat volgens mij best normaal is. Je hebt vooral contact omdat je verplicht met elkaar tijd doorbrengt en afhankelijk bent van ze dus kan je het maar beter leuk hebben.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:34 schreef Jopie78 het volgende:
Dat geforceerde herken ik ook. Contact voelt als gemaakt, omdat je eerdere gebeurtenissen niet kan gebruiken voor nieuwe dingen. Alles voelt bedacht en niet "echt". Toch zal je nog heel wat van dat soort situaties door moeten maken, voordat je een relatie aan kan gaan. Want als er iets geforceerd en ongemakkelijk is..
Ik herken er ook wel wat van in. Ben ook niet iemand die standaard geintresseerd is in veel mensen (eig zelden). Soms heb ik dat wel en dan komen er hele leuke gesprekken uit en idd soms meer.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:34 schreef Jopie78 het volgende:
Was.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik was tot een jaar of vier terug net als deezertje of dima
En door die meid in de bieb aan te spreken lukt dat? Stel ik een vraag, krijg ik antwoord en dan? Beetje geluk weet ik haar naam en kan op FB wat opzoeken of gesprek voortzetten.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het ontstaat alleen als je moeite doet en uit je comfortzone stapt.
en om daar meer uit te krijgen moet je dus moeite doen. En dat doe je niet, dus kom je niet verder dan enkel hoi en doei en verplicht (geforceerd) contact.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:36 schreef Deezertje het volgende:
elkaar tijd doorbrengt en afhankelijk bent van ze dus kan je het maar beter leuk hebben.
"hoi"quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En door die meid in de bieb aan te spreken lukt dat? Stel ik een vraag, krijg ik antwoord en dan? Beetje geluk weet ik haar naam en kan op FB wat opzoeken of gesprek voortzetten.
Hoe Ben je hier overheen gegroeid?quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik was tot een jaar of vier terug net als deezertje of dima
Op facebook opzoeken. Hallo creep.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En door die meid in de bieb aan te spreken lukt dat? Stel ik een vraag, krijg ik antwoord en dan? Beetje geluk weet ik haar naam en kan op FB wat opzoeken of gesprek voortzetten.
Maar wij ervaren (als ik even voor de meesten mag spreken) dit niet als een goed/fijn gesprek.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:41 schreef Deezertje het volgende:
Dit is trouwens wel het toppunt van ironie; ik lul uren met jullie vol, maar als ik zo de deur uitga ben ik weer helemaal op mezelf aangewezen.
Nee, mensen lullen uren tegen je aan, maar in geen enkele vorm is dit een gesprek.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:41 schreef Deezertje het volgende:
Dit is trouwens wel het toppunt van ironie; ik lul uren met jullie vol, maar als ik zo de deur uitga ben ik weer helemaal op mezelf aangewezen.
jij zou normaal gesproken met niemand contact hebben. Alleen met je vriendin.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zou ik normaal ook omgaan met die studiegenoten als ze niet in mijn klas zaten? Waarschijnlijk niet nee. Ik had ook geen contacten met mensen uit andere klassen, wat volgens mij best normaal is. Je hebt vooral contact omdat je verplicht met elkaar tijd doorbrengt en afhankelijk bent van ze dus kan je het maar beter leuk hebben.
Zo pak ik het ook niet aan, Cuetjequote:Op donderdag 24 maart 2016 08:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"hoi"
- hi vreemde jongen
"Ik ben Deezer en jij?"
- Ik ben Rosita
"dank je. Moment hoor, even je facebook opzoeken zodat ik je een vraag kan stellen!"
Dat gaat niet werke he
Op mezelf gaan wonen in een stad en bijbaan in horeca. Steeds meer mensen leren kennen. Alleen gaan reizenquote:Op donderdag 24 maart 2016 08:39 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Hoe Ben je hier overheen gegroeid?
Normaal is wat de norm doet, daar kan je verder niets mee. Contact is tijd met elkaar doorbrengen. Voor niet-autisten zijn contacten en andere mensen ontspannend, daarom zoeken ze elkaar ook op in situaties van stress of plezier. Ze willen dat delen met elkaar. Dat mist bij jou, dus je zal altijd iets moeten forceren als je verder wil komen in het leven. Ik begrijp dat je gefrustreerd bent en ook wel eens een vriendin of seks wil hebben. Maar dit is echt niet haalbaar als je niet in staat bent om casual contacten aan te gaan. Een relatie is heel hard werken. Je zal veel tijd en energie in de ander moeten steken, zonder dat je daar direct de vruchten van terugziet. En misschien komen die vruchten wel nooit. Zo is het leven. Als je alleen maar de 100% zekere kansen wilt benutten, dan ga je stuk in de categorie mensen, want die zijn nou eenmaal niet logisch en rationeel.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zou ik normaal ook omgaan met die studiegenoten als ze niet in mijn klas zaten? Waarschijnlijk niet nee. Ik had ook geen contacten met mensen uit andere klassen, wat volgens mij best normaal is. Je hebt vooral contact omdat je verplicht met elkaar tijd doorbrengt en afhankelijk bent van ze dus kan je het maar beter leuk hebben.
Evt of over twee dagen. Dat zie je dan wel weer. Ligt er maar net aan hoe het gesprek was en haar lichaamstaal daarinquote:Op donderdag 24 maart 2016 08:43 schreef Deezertje het volgende:
Zo pak ik het ook niet aan, Cuetje
Maar ik doelde meer op: gesprekje gehad en dan? Volgende dag weer aanspreken?
nee.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Fake it till you make it.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik herken er ook wel wat van in. Ben ook niet iemand die standaard geintresseerd is in veel mensen (eig zelden). Soms heb ik dat wel en dan komen er hele leuke gesprekken uit en idd soms meer.
En faken werkt ook wel eens, maar dan moet je wel snappen hoe het werkt en hoe je dat moet doen en daarvoor moet je eerst weten hoe het gaat met oprechte interesse.
ja.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Er hoeft helemaal geen volgende keer te zijnquote:Op donderdag 24 maart 2016 08:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Aanfluiting.quote:
Je lult niet met ons. Je lult tegen ons aan.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:41 schreef Deezertje het volgende:
als je wil dat t uitgroeit tot n vriendschappelijk contact wel. Anders is dat idd niet nodig.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er hoeft helemaal geen volgende keer te zijn
Diep respect.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op mezelf gaan wonen in een stad en bijbaan in horeca. Steeds meer mensen leren kennen. Alleen gaan reizen
Sociaal zijn voelt nog altijd een beetje onnatuurlijk maar na 20 jaar amper sociale contacten duurt het wel even. Babystapjes :p
En hoe kan ik er voor zorgen dat die ander wat van mij wil? Als ik mensen aanspreek omdat ik blijkbaar wat wil, is de kans op afwijzing aanwezig, anders waren ze zelf wel begonnen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens kun je op veel plaatsen mensen leren kennen, ik ben bv bevriend met m'n buren, iemand van m'n hobby, werk..
Maar bij allemaal heeft één van ons voorgesteld wat samen te gaan doen en heeft dus die extra stap gezet.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En hoe kan ik er voor zorgen dat die ander wat van mij wil?
Zorgen dat je wat te vertellen hebt. Zorgen dat je wat te bieden hebt. Ipv alleen maar needy zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En hoe kan ik er voor zorgen dat die ander wat van mij wil? Als ik mensen aanspreek omdat ik blijkbaar wat wil, is de kans op afwijzing aanwezig, anders waren ze zelf wel begonnen.
En hoe gaan die elkaar vinden? Ze durven elkaar niet aan te spreken. Daarbij zoekt Deezer enkel elite vrouwen, enorm lekker ding. Dus die combi te vinden EN elkaar nog eens zien te vinden en contact te krijgen is wel erg kleinquote:Op donderdag 24 maart 2016 09:23 schreef Reliekrover het volgende:
Wel een vermakelijke reeks blijft dit. Misschien is de enige mogelijkheid om een vrouw te vinden die sociaal net zo onhandig is als jou (ik bedoel dit niet lullig).
Op ieder potje past een dekseltje en anders is er altijd nog afdekfoliequote:Op donderdag 24 maart 2016 09:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En hoe gaan die elkaar vinden? Ze durven elkaar niet aan te spreken. Daarbij zoekt Deezer enkel elite vrouwen, enorm lekker ding. Dus die combi te vinden EN elkaar nog eens zien te vinden en contact te krijgen is wel erg klein
Dat er eentje is die past, betekendttd niet dat je diegene ook gaat vinden hequote:Op donderdag 24 maart 2016 09:27 schreef j1nxnl het volgende:
[..]
Op ieder potje past een dekseltje en anders is er altijd nog afdekfolie
Ik ben niet onhandig, ik denk er gewoon te veel en lastig over na. Op groepsles had ik leuk contact met iemand maar toen ik erachter kwam dat ze al drie jaar verkering heeft heb ik het afgekapt (en omdat er verder niemand van mijn leeftijd zat). Achteraf was dat misschien fout geweest want zij begon juist de gesprekken (waardoor ik dacht dat ze interesse had) en was dus blijkbaar op zoek naar sociaal contact.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:23 schreef Reliekrover het volgende:
Wel een vermakelijke reeks blijft dit. Misschien is de enige mogelijkheid om een vrouw te vinden die sociaal net zo onhandig is als jou (ik bedoel dit niet lullig).
Klopt, gaat ongeveer net zo lang duren als hem de aansluiting te laten vinden via onze adviezen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat er eentje is die past, betekendttd niet dat je diegene ook gaat vinden he
En die vrouw moet Deezertje nog wel aantrekkelijk vinden, en dat is Deezertje nou niet bepaald.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En hoe gaan die elkaar vinden? Ze durven elkaar niet aan te spreken. Daarbij zoekt Deezer enkel elite vrouwen, enorm lekker ding. Dus die combi te vinden EN elkaar nog eens zien te vinden en contact te krijgen is wel erg klein
Wel.quote:
Dus een vriendschap interesseert je niet.quote:ik denk er gewoon te veel en lastig over na. Op groepsles had ik leuk contact met iemand maar toen ik erachter kwam dat ze al drie jaar verkering heeft
En dan zeik je dat je geen aansluiting kan vinden.quote:heb ik het afgekapt (en omdat er verder niemand van mijn leeftijd zat).
Misschien? Weet wel zeker.quote:Achteraf was dat misschien fout geweest
Met gesprekken beginnen =/= interesse hebben in seks/relatie met jou.quote:want zij begon juist de gesprekken (waardoor ik dacht dat ze interesse had)
HEHEHEHE. DAT is de bedoeling.quote:en was dus blijkbaar op zoek naar sociaal contact.
Vind je dit zelf niet heel typerend? Staat er iemand open voor vriendschappelijk contact, sla je dat af omdat je niet in haar broekje kunt komen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ben niet onhandig, ik denk er gewoon te veel en lastig over na. Op groepsles had ik leuk contact met iemand maar toen ik erachter kwam dat ze al drie jaar verkering heeft heb ik het afgekapt (en omdat er verder niemand van mijn leeftijd zat). Achteraf was dat misschien fout geweest want zij begon juist de gesprekken (waardoor ik dacht dat ze interesse had) en was dus blijkbaar op zoek naar sociaal contact.
Maar als je toen had gelezen, wist je dat ik haar voor een drankje wou vragen. Toen was ze er toevallig niet, maar de week erop wist ik (deelnemerslijst) dat ze bezet was dus heb ik besloten geen blauwtje te lopen door het alsnog te vragen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel.
[..]
Dus een vriendschap interesseert je niet.
[..]
En dan zeik je dat je geen aansluiting kan vinden.
[..]
Misschien? Weet wel zeker.
[..]
Met gesprekken beginnen =/= interesse hebben in seks/relatie met jou.
[..]
HEHEHEHE. DAT is de bedoeling.
Achteraf wel ja, maar de realiteit was toen gewoon dat ik haar leuk vond (al voordat ze uberhaupt contact maakte) en dus geen vriendschap zag zitten.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind je dit zelf niet heel typerend? Staat er iemand open voor vriendschappelijk contact, sla je dat af omdat je niet in haar broekje kunt komen.
Je wist via een deelnemerslijst dat ze bezet was?quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar als je toen had gelezen, wist je dat ik haar voor een drankje wou vragen. Toen was ze er toevallig niet, maar de week erop wist ik (deelnemerslijst) dat ze bezet was dus heb ik besloten geen blauwtje te lopen door het alsnog te vragen.
Want drankjes doen kan niet met mensen uit puur interesse/vriendschappelijk contact.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar als je toen had gelezen, wist je dat ik haar voor een drankje wou vragen. Toen was ze er toevallig niet, maar de week erop wist ik (deelnemerslijst) dat ze bezet was dus heb ik besloten geen blauwtje te lopen door het alsnog te vragen.
Je kan toch nog steeds vriendschappelijk met iemand iets gaan drinken na een les? Dat deed ik zo vaak.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja ieders naam stond erop, maar kregen we pas na een paar lessen. Toen ff opgezocht natuurlijkquote:Op donderdag 24 maart 2016 09:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je wist via een deelnemerslijst dat ze bezet was?
Draai het zoals je wil, maar je had haar natuurlijk makkelijk vriendschappelijk ergens mee kunnen vragen. Als je daar behoefte aan had. Wat je blijkbaar niet hebt.
Nee, via FB natuurlijk. Met dat enge gestalk van hem.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je wist via een deelnemerslijst dat ze bezet was?
Draai het zoals je wil, maar je had haar natuurlijk makkelijk vriendschappelijk ergens mee kunnen vragen. Als je daar behoefte aan had. Wat je blijkbaar niet hebt.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja ieders naam stond erop, maar kregen we pas na een paar lessen. Toen ff opgezocht natuurlijk
Fair enough, als je echt iets voor haar voelde dan is vriendschap niet zo handig.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Achteraf wel ja, maar de realiteit was toen gewoon dat ik haar leuk vond (al voordat ze uberhaupt contact maakte) en dus geen vriendschap zag zitten.
Tuurlijk en gelijk voor waarheid aangenomen. Heeft een journalist niet altijd minimaal 2 eckte eckte bronnen nodig?quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja ieders naam stond erop, maar kregen we pas na een paar lessen. Toen ff opgezocht natuurlijk
Als dat op het profiel van haar vriend ook staat inclusief tientallen vakantie foto's ljjkt me wel duidelijkquote:Op donderdag 24 maart 2016 09:37 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Tuurlijk en gelijk voor waarheid aangenomen. Heeft een journalist niet altijd minimaal 2 eckte eckte bronnen nodig?
En jij blijkbaar niet. Hmm misschien ben je dan toch niet zo normaal als je graag zou willenquote:Op donderdag 24 maart 2016 09:40 schreef Deezertje het volgende:
Veel mensen ontmoeten elkaar via hun opleiding.
Iemand moet jou ook leuk vindenquote:Op donderdag 24 maart 2016 09:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En jij blijkbaar niet. Hmm misschien ben je dan toch niet zo normaal als je graag zou willen
Kun jij eigenlijk geloven dat het heel vreemd overkomt op toekomstige dates als jij enkel en alleen met vrouwen iets wil doen als de kans bestaat dat je er of een relatie mee begint of er seks mee hebt?quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als dat op het profiel van haar vriend ook staat inclusief tientallen vakantie foto's ljjkt me wel duidelijk. Overigens deden ze allebei dezelfde opleiding (kunstmatige intelligentie). Veel mensen ontmoeten elkaar via hun opleiding.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Iemand moet jou ook leuk vindenzitten best aardige en leuke meisjes op school hoor
Laat maar. Ik denk dat ik het opgeef.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als dat op het profiel van haar vriend ook staat inclusief tientallen vakantie foto's ljjkt me wel duidelijk. Overigens deden ze allebei dezelfde opleiding (kunstmatige intelligentie). Veel mensen ontmoeten elkaar via hun opleiding.
Dat weet je niet, want je hebt ze nog nooit gesprokenquote:Op donderdag 24 maart 2016 09:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Iemand moet jou ook leuk vindenzitten best aardige en leuke meisjes op school hoor
Doe maar, het gaat Deezertje toch niet lukken om leuker te zijn dan jou.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:44 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Laat maar. Ik denk dat ik het opgeef.
Aww. Zo pittig.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe maar, het gaat Deezertje toch niet lukken om leuker te zijn dan jou.
Deezertje, heb je gebrek aan oprechte interesse in andere mensen ook genoemd bij de PO?quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:38 schreef Bananenpap het volgende:
Kunnen we inmiddels niet concluderen dat Deezertje misschien gewoon niet te helpen is? Om een band te creëren met iemand heb je oprechte interesse nodig. Dat geldt voor een praatje, een vriendschap, een relatie en zelfs voor een ONS. Als die basis ontbreekt, gaat het toch nooit lukken? Natuurlijk kun je met allerlei trainingen je ASS beter begrijpen, maar kun je iemand aanleren om oprecht interesse in iets of iemand te krijgen? Dat moet toch gewoon in je zitten?
Ik zou nooit cynisch kunnen en durven zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:46 schreef Jopie78 het volgende:
Of was het cynisme. Zie het verschil namelijk ook niet.
Zeker, maar dat weten die dames toch niet? En daarvoor is een date toch? Elkaar beter leren kennen en kijken of er een match is. Daten zie ik vooral als sociale activiteit.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:43 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Kun jij eigenlijk geloven dat het heel vreemd overkomt op toekomstige dates als jij enkel en alleen met vrouwen iets wil doen als de kans bestaat dat je er of een relatie mee begint of er seks mee hebt?
Ze prikken dat doorheen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zeker, maar dat weten die dames toch niet?
Maar jij KAN niet flirten. Jij KAN geen sociale activiteiten ondernemen. Jij KAN geen oogcontact maken.quote:En daarvoor is een date toch? Elkaar beter leren kennen en kijken of er een match is. Daten zie ik vooral als sociale activiteit.
Dan nogmaals dank! Voel me gevleid.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou nooit cynisch kunnen en durven zijn.
de kans op afwijzing is nog geen afwijzing he, je moet af en toe dat 'risico' nemen om verder te komen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En hoe kan ik er voor zorgen dat die ander wat van mij wil? Als ik mensen aanspreek omdat ik blijkbaar wat wil, is de kans op afwijzing aanwezig, anders waren ze zelf wel begonnen.
Zonder oprechte interesse zijn sociale contacten een stuk vermoeiender te onderhouden. Dat verklaart wel waarom hij geen motivatie heeft om te investeren in contacten die hem niet direct iets opleveren. Vrij hopeloos dus.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:38 schreef Bananenpap het volgende:
Kunnen we inmiddels niet concluderen dat Deezertje misschien gewoon niet te helpen is? Om een band te creëren met iemand heb je oprechte interesse nodig. Dat geldt voor een praatje, een vriendschap, een relatie en zelfs voor een ONS. Als die basis ontbreekt, gaat het toch nooit lukken? Natuurlijk kun je met allerlei trainingen je ASS beter begrijpen, maar kun je iemand aanleren om oprecht interesse in iets of iemand te krijgen? Dat moet toch gewoon in je zitten?
Vrouwen zien echt wel hoe je met vrouwen omgaat. Als jij omgaan met een vrouw alleen doet in datecontext (en ja, ook in de bieb, en aan de kassa en je moeder en je oma en weet ik veel, vooraleer je daarmee aan komt zetten) dan gaat vrij snel opvallen dat je er met heel wat bijbedoelingen zit. Omdat je geen idee hebt hoe je normale opmerkingen en complimenten en dergelijke maakt tegen een vrouw. Omdat je achter veel te veel dingen een vorm van subtiele hint zoekt die er niet is.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zeker, maar dat weten die dames toch niet? En daarvoor is een date toch? Elkaar beter leren kennen en kijken of er een match is. Daten zie ik vooral als sociale activiteit.
Met de kennis van nu zou ik mijn schoolperiode anders aangepakt hebben, losser en socialer en misschien zelfs op kamers.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zonder oprechte interesse zijn sociale contacten een stuk vermoeiender te onderhouden. Dat verklaart wel waarom hij geen motivatie heeft om te investeren in contacten die hem niet direct iets opleveren. Vrij hopeloos dus.
Ik geloof er geen flikker van. Je pakt de zaken nu immers nog steeds op dezelfde manier aan.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Met de kennis van nu zou ik mijn schoolperiode anders aangepakt hebben, losser en socialer en misschien zelfs op kamers.
En uitleggen waarom je geen vrienden hebt (kan goed opschieten met iedereen maar niet echt behoefte tot meer) volstaat dan? Of dat ze in een ander vaarwater zijn en ik ben achtergebleven.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:56 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Vrouwen zien echt wel hoe je met vrouwen omgaat. Als jij omgaan met een vrouw alleen doet in datecontext (en ja, ook in de bieb, en aan de kassa en je moeder en je oma en weet ik veel, vooraleer je daarmee aan komt zetten) dan gaat vrij snel opvallen dat je er met heel wat bijbedoelingen zit. Omdat je geen idee hebt hoe je normale opmerkingen en complimenten en dergelijke maakt tegen een vrouw. Omdat je achter veel te veel dingen een vorm van subtiele hint zoekt die er niet is.
Daarnaast zal redelijk snel ook wel naar boven komen dat je nauwelijks een vriendenkring hebt en dat er daarin geen vrouwen zitten. En dan stellen mensen zich meestal wel vragen, als je niet meer 15 bent... ik zeg niet dat elke man een hartsvriendin heeft, maar de meeste mannen kennen wel enkele vrouwen waar ze vriendschappelijk mee omgaan.
Ben bijna student af hè. Wil wel weg, maar lastig aan een woning te komen nu. Studentenkamers kom ik niet voor in aanmerking.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:58 schreef Koral het volgende:
[..]
Ik geloof er geen flikker van. Je pakt de zaken nu immers nog steeds op dezelfde manier aan.
Je had het ook over socialer en losser.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ben bijna student af hè. Wil wel weg, maar lastig aan een woning te komen nu. Studentenkamers kom ik niet voor in aanmerking.
Nee, want wie wil nou een relatie met iemand die geen social skills heeft en geen vrienden heeft?quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En uitleggen waarom je geen vrienden hebt (kan goed opschieten met iedereen maar niet echt behoefte tot meer) volstaat dan?
Gelul. Je wijst weer naar anderen. Jij bent het probleem.quote:Of dat ze in een ander vaarwater zijn en ik ben achtergebleven.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En uitleggen waarom je geen vrienden hebt (kan goed opschieten met iedereen maar niet echt behoefte tot meer) volstaat dan? Of dat ze in een ander vaarwater zijn en ik ben achtergebleven.
Mocht je nu gewoon wel wat kennissen hebben, waar je af en toe eens mee wat gaat drinken of naar de film gaat, of waar je in de sportschool nog even mee blijft napraten en je zegt 'maar ik heb niet zo'n behoefte om bij iedereen mijn hart uit te storten, dat voelt nogal vreemd voor mij', goh ja, dan zou ik nog ergens denken 'bwah, ça va nog'.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En uitleggen waarom je geen vrienden hebt (kan goed opschieten met iedereen maar niet echt behoefte tot meer) volstaat dan? Of dat ze in een ander vaarwater zijn en ik ben achtergebleven.
We zijn inmiddels in deel 8 en we krijgen dit nog steeds niet aan hem uitgelegd. Je hebt gewoon mensen die niet te helpen zijn of althans niet geholpen willen worden. Zoals hier al eerder is gezegd vermoed ik ook dat hij niet alles vertelt tegen zo'n PO en van te voren zijn verhaal al helemaal klaar had. Het is jammer dat hij niet inziet dat hij hier alleen zichzelf mee heeft.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zonder oprechte interesse zijn sociale contacten een stuk vermoeiender te onderhouden. Dat verklaart wel waarom hij geen motivatie heeft om te investeren in contacten die hem niet direct iets opleveren. Vrij hopeloos dus.
Dat geldt voor iedereen en dat kun je op alles betrekken. Met de kennis van nu zou ik eerder begonnen zijn aan mijn tentamen. Heel leuk, maar wat heb je er verder aan?quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Met de kennis van nu zou ik mijn schoolperiode anders aangepakt hebben, losser en socialer en misschien zelfs op kamers.
Dat zou misschien volstaan, maar dat is niet de waarheid. De reden dat jij geen vrienden hebt is niet omdat je er geen behoefte aan hebt, maar omdat je geen aansluiting kunt vinden. Volgens mij loop je hier al 8 topics te verkondigen dat je aansluiting mist en graag vriendschap/relatie wil ervaren. Hou je jezelf nu nog steeds voor de gek dat je geen behoefte hebt aan vriendschap?quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daar gaat het nog geeneens om. Ook in een relatie moet je een soort vriendschapsband aangaan. Wie zegt dat je dat dan wel kan? De vrouw moet zich ook goed in een relatie voelen, niet alleen jij.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Weer zo'n punt: jij wil helemaal niet weg. Als je iets wil dan zou je stappen ondernemen om het voor elkaar te krijgen. Er zijn echt duizenden opties om aan een woning te komen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ben bijna student af hè. Wil wel weg, maar lastig aan een woning te komen nu. Studentenkamers kom ik niet voor in aanmerking.
Begeleid wonen lijkt me anders ook best een goed idee. En als je echt zelfstandig kan wonen: makelaars, particuliere verhuur, er zijn echt genoeg mogelijkheden.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:24 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Weer zo'n punt: jij wil helemaal niet weg. Als je iets wil dan zou je stappen ondernemen om het voor elkaar te krijgen. Er zijn echt duizenden opties om aan een woning te komen.
Ik heb na minder dan een maand zoeken een 4-kamerappartement weten te bemachtigen, midden in een grote stad.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:24 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Weer zo'n punt: jij wil helemaal niet weg. Als je iets wil dan zou je stappen ondernemen om het voor elkaar te krijgen. Er zijn echt duizenden opties om aan een woning te komen.
Heel veel babystapjes staat uiteindelijk gelijk aan grote stappen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op mezelf gaan wonen in een stad en bijbaan in horeca. Steeds meer mensen leren kennen. Alleen gaan reizen
Sociaal zijn voelt nog altijd een beetje onnatuurlijk maar na 20 jaar amper sociale contacten duurt het wel even. Babystapjes :p
Waar betaal jij dat van?quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:37 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik heb na minder dan een maand zoeken een 4-kamerappartement weten te bemachtigen, midden in een grote stad.dus het kan heus wel hoor.
(En stiekem ben ik daar heul trots op c: )
Er kan bij jou ook geen gefeliciteerd van af?quote:
Doe je goed!quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:37 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik heb na minder dan een maand zoeken een 4-kamerappartement weten te bemachtigen, midden in een grote stad.dus het kan heus wel hoor.
(En stiekem ben ik daar heul trots op c: )
Van ajuinen...quote:
Klinkt net als mijn opa.quote:
Dan doe je het niet slecht. Alleen reizen is een flinke stap, genoeg mensen die dat niet durven.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:39 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Heel veel babystapjes staat uiteindelijk gelijk aan grote stappen.
Horecawerk heeft mij ook wel goed gedaan, maar alleen reizen heb ik het lef nog niet voor Helaas
Dat terwijl ze een dronken junkie met een graffiti strafblad isquote:Op donderdag 24 maart 2016 11:19 schreef Etsu het volgende:
Deezertje zit nu strontjaloers achter zijn computertje omdat broccoli zoveel dingen heeft bereikt na hun ontmoeting.
Ik vind het wel schattig.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat terwijl ze een dronken junkie met een graffiti strafblad is
quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat terwijl ze een dronken junkie met een graffiti strafblad is
Ach, het is ook een verkapt theekransje geworden. Zolang Deezertje maar geen stappen hoeft te zetten, want aandacht is aandacht.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:20 schreef DoubleDip het volgende:
Nog een paar posts en we zitten al in deel 9. En er is nog geen stap gezet. Althans niet vooruit.
En het houdt hem een beetje uit de rest van Fok...*O*quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, het is ook een verkapt theekransje geworden. Zolang Deezertje maar geen stappen hoeft te zetten, want aandacht is aandacht.
Danny zou trots zijn op hem want hij levert wel views op.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En het houdt hem een beetje uit de rest van Fok...*O*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |