Nou ja hier regent het al de hele tijd, maar dit zou gaan om laat in de middag.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:40 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Stilte voor de storm? Net naar mijn werk gefietst en op een paar spatten na zeer rustig weer!
Ik ben ook verbaasd. Heel rustig weer nu. Zonnetje, weinig wind.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:40 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Stilte voor de storm? Net naar mijn werk gefietst en op een paar spatten na zeer rustig weer!
3 april dus 15,7 maximum en 4 april dus 15 als maximum. Nog steeds beter dan wat we nu hebben dus ik teken voorquote:
Ik heb ooit eens begin april op het strand gelegen. Top warmte toen al. Dit keer weer?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:37 schreef Dven het volgende:
Warm weer deze week voor grote delen van Europa. Enkel het uiterste westen komt er bekaaid vanaf. Nederland zit op het randje maar wél aan de goede kant van het randjeZoals wel vaker dit jaar komen de Alpenlanden en Zuidoost-Europa er het best vanaf. Lokaal zullen de eerste dertigers genoteerd gaan worden.
[ afbeelding ]
Ook de week nadien lijkt dit zich door te zetten.
[ afbeelding ]
In principe is 20 graden al genoeg om aan het strand te liggen natuurlijk. Weet niet hoe het in NL zit maar zolang het niet te winderig is kan het hier in principe bij 15 graden en zonnig weer al.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens begin april op het strand gelegen. Top warmte toen al. Dit keer weer?
klopt, ja was volgens mij toen al iets van 25/26 graden. Praat ik wel over ruim 10 jaar geleden. Was een bizar mooi voorjaar geloof ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:50 schreef Dven het volgende:
[..]
In principe is 20 graden al genoeg om aan het strand te liggen natuurlijk. Weet niet hoe het in NL zit maar zolang het niet te winderig is kan het hier in principe bij 15 graden en zonnig weer al.
Lijkt me wel jaquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en wat zie ik daar?![]()
alle modellen naast elkaar ofzo?
De pluim van GFS alleen dan in tabel vormquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en wat zie ik daar?![]()
alle modellen naast elkaar ofzo?
Ah okay, had ik zo nog niet eerder voorbij zien komenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:38 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
De pluim van GFS alleen dan in tabel vorm
De eerste kolom is de control, dan volgen de 20 leden en als laatste de oper.
Buienradar moet zich maar wat meer op buien ipv temperaturen gaan focussen vermoed ikquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:48 schreef summer2bird het volgende:
Buienradar voorspelt voor Deventer zondag 26 graden.
Wel tof, waar vind je dit of is dat enkel voor betalende leden oid?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:38 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
De pluim van GFS alleen dan in tabel vorm
De eerste kolom is de control, dan volgen de 20 leden en als laatste de oper.
Beachday komt er ook aan. Direct 7 situps gedaan deze ochtendquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:43 schreef MaLo het volgende:
Ik voel rokjesdag aan komen
* MaLo zomerkleding van zolder haalt
http://www.meteociel.com/modeles/gefs.php?table=1quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Wel tof, waar vind je dit of is dat enkel voor betalende leden oid?
Thanks! Kaart is niet zo gedetailleerd, gelukkig kan je de coordinaten handmatig aanpassen. Weer eens wat anders dan al dat lijntjeswerk.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
http://www.meteociel.com/modeles/gefs.php?table=1
En dan klikken op een plaats op de kaart, voor Bulgarije moet je eerst naar carte europe
Doe ik iedere ochtend zo ongeveer, als ik probeer op te staanquote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Beachday komt er ook aan. Direct 7 situps gedaan deze ochtend
Gewoon eventjes in een bad met zelfbruiner gaan zittenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:14 schreef MaLo het volgende:
[..]
Doe ik iedere ochtend zo ongeveer, als ik probeer op te staan![]()
Ik heb nog melkfles-benen.
Wordt alleen in de tuin een rokje dus
Hier wisselen buien en zon elkaar af. Typisch Nederlands weer.
Dat hoorde ik dusquote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon eventjes in een bad met zelfbruiner gaan zitten
Tevens :
[ afbeelding ]
En nog helemaal niets gelezen hierover in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |