Hoe werkt dat? Moet je dan je diploma inscannen ofzo?quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zit alleen op die ene site voor daten voor hoogopgeleiden
IQ test voordat je een profiel kan aanmaken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Moet je dan je diploma inscannen ofzo?
Dan heeft Cholo een vals diploma ingescandquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is docentquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zit alleen op die ene site voor daten voor hoogopgeleiden
Harde disquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan heeft Cholo een vals diploma ingescand
Ben wel benieuwd hoe 'chubby' ze dan isquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:05 schreef NoelGallagher het volgende:
SEX / 'Chubby' meisje pakken, ben bang dat ik geen harde krijg
Che pls, jij hebt überhaupt nooit gestudeerd, doe niet stoerquote:
shiiiiiiiiiiiiitquote:Op woensdag 23 maart 2016 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat jij elke dag honderden DM's stuurt naar dames hier op FOK betekent niet dat alle anderen dat ook doen
ow pls.quote:
MATTIE!quote:
Nice try, maar heb gwn diploma'squote:Op woensdag 23 maart 2016 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Che pls, jij hebt überhaupt nooit gestudeerd, doe niet stoer
Haha, Smartquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:07 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
MATTIE!
Ik wacht met smart op de volgende.
(bedankt nobody cares)quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nice try, maar heb gwn diploma's
Oh en iq is 142 (geen komma's vergeten)
Probeer je jezelf nou een beter gevoel te geven?quote:
Als ik mezelf met jou vergelijk voel ik me wel een stuk beterquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Probeer je jezelf nou een beter gevoel te geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |