Hoe werkt dat? Moet je dan je diploma inscannen ofzo?quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zit alleen op die ene site voor daten voor hoogopgeleiden
IQ test voordat je een profiel kan aanmaken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Moet je dan je diploma inscannen ofzo?
Dan heeft Cholo een vals diploma ingescandquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is docentquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zit alleen op die ene site voor daten voor hoogopgeleiden
Harde disquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan heeft Cholo een vals diploma ingescand
Ben wel benieuwd hoe 'chubby' ze dan isquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:05 schreef NoelGallagher het volgende:
SEX / 'Chubby' meisje pakken, ben bang dat ik geen harde krijg
Che pls, jij hebt überhaupt nooit gestudeerd, doe niet stoerquote:
shiiiiiiiiiiiiitquote:Op woensdag 23 maart 2016 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat jij elke dag honderden DM's stuurt naar dames hier op FOK betekent niet dat alle anderen dat ook doen
ow pls.quote:
MATTIE!quote:
Nice try, maar heb gwn diploma'squote:Op woensdag 23 maart 2016 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Che pls, jij hebt überhaupt nooit gestudeerd, doe niet stoer
Haha, Smartquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:07 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
MATTIE!
Ik wacht met smart op de volgende.
(bedankt nobody cares)quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nice try, maar heb gwn diploma's
Oh en iq is 142 (geen komma's vergeten)
Probeer je jezelf nou een beter gevoel te geven?quote:
Als ik mezelf met jou vergelijk voel ik me wel een stuk beterquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Probeer je jezelf nou een beter gevoel te geven?
hehe is t weer zoverquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als ik mezelf met jou vergelijk voel ik me wel een stuk beter
En als ik de mening van een dikke Koerd belangrijk vond, dan vroeg ik stimo wel om haar meningquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als ik mezelf met jou vergelijk voel ik me wel een stuk beter
Wajoooooquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En als ik de mening van een dikke Koerd belangrijk vond, dan vroeg ik stimo wel om haar mening
Het raakt je wel zo te zienquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En als ik de mening van een dikke Koerd belangrijk vond, dan vroeg ik stimo wel om haar mening
Weet wat je vraagt..quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:14 schreef Crip het volgende:
che ga je me nog lekkere hapjes geven of hoe zit dt
quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit riedeltje wordt echt voorspelbaarquote:
Dat is alsof mike tyson al z'n kracht tegen een baby gebruiktquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit riedeltje wordt echt voorspelbaar
"Hahaha chloro is docent"
"jeetje doe niet zo mad"
Jammer dat je met je iq van 142 toch maar 2% van je intelligentie gebruikt
Mijn god wat ben jij domquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is alsof mike tyson als z'n kracht tegen een baby gebruikt
Dating voor hogeropgeleiden tho 😂😂
Diezelfde dikke koerd stimo naar wie jij naaktpics stuurt 😂😂quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:17 schreef Faeroer het volgende:
Ik zeg eerlijk, docent heeft mij dure grap bespaard
Respect
Iedereen mag mijn dickpics hebben hoor, geen probleem.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Diezelfde dikke koerd stimo naar wie jij naaktpics stuurt 😂😂
Of kleurplaatjes van hijabi's naar crip 😂😂
Hier hou ik van..top entertainment
Graag je dickpicsquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Iedereen mag mijn dickpics hebben hoor, geen probleem.
Wil jij ook een kleurplaat?
Misschien wil chloro er één voor haar 'kinderen'quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Iedereen mag mijn dickpics hebben hoor, geen probleem.
Wil jij ook een kleurplaat?
Vies Patrickquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |