Karaokequote:Op woensdag 23 maart 2016 20:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb echt een hekel aan karaoke, wil gewoon lekkere muziek hebben bij het uitgaan.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hey, ik vind ama leuk dus ik care wel... je weet nooit immers
Moet jij wetenquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hey, ik vind ama leuk dus ik care wel... je weet nooit immers
Hjb dikke cactusquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kijk cholo zo kan het ook he
Zo kan het dus ook ahahahahquote:
Zie je mijn careface?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niels plsquote:
tfoe had 2000 van deze dingen gesorteerd op kleur maandagquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:33 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag binnen gekregen![]()
Heb ook goud, zilver en brons gekocht.
Voor jezelf?quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:53 schreef Crip het volgende:
[..]
tfoe had 2000 van deze dingen gesorteerd op kleur maandag
Watquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wou dat ze dat met mijn haar deed
Nee Etsu. Wat lul jij nou met je 'gay is een ziekte'? Ben je arts dan? Nee? Wel turk toch?quote:
Misschien kun je het hem laten zien door hem in z'n anus te nemenquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee Etsu. Wat lul jij nou met je 'gay is een ziekte'? Ben je arts dan? Nee? Wel turk toch?
Slaat echt nergens op ditquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bek vol tanden <-> kop vol haar
jeetje
fuk jou
Au.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien kun je het hem laten zien door hem in z'n anus te nemen
Nee, doe jij maar met je strap-on.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien kun je het hem laten zien door hem in z'n anus te nemen
quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, doe jij maar met je strap-on.
Ik keur dit af.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nu ook een Star Wars ringtone
Amateurquote:
mijn zoon zijn eerste deuntje dat hij kon neuriën was de imperial marchquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nu ook een Star Wars ringtone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |