Ja, zullen sommige mensen niet leuk vinden en het zet ook weer extra kwaad bloed bij anderen. Maar het is wel logisch ergens.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:44 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Hard nodig in deze tijden. We kunnen niet anders dan maatregelen treffen die eerder niet gewenst waren.
Ja, vind het toch ook een logische keuze.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, zullen sommige mensen niet leuk vinden en het zet ook weer extra kwaad bloed bij anderen. Maar het is wel logisch ergens.
Hadden ze dat dinsdag maar gedaan.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Etnische profilering.
Tja, dat ga je wel krijgen natuurlijk.
Israël is niet geboren op deze manier. De Israëliërs hebben eeuwenlang vervolging ondervonden. Van Pogroms tot brandstapels en uiteindelijk de Holocaust. Een volk wordt harder met zo'n geschiedenis. Heel simpel. Als ik mijn hond elke dag een rotschop verkoop dan wordt het ook een valse kreng. Overlaad ik hem met liefde dan krijg ik dat terug.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:43 schreef -0- het volgende:
Israel en de VS zijn wel een beetjein deze hoor.
Ik kan me nog een reeks aanslagen herinneren op een zekere 11 september.
En Israel is ook niet het toonbeeld van rust op aarde, die zien hele wijken platgooien na een incident als oplossing maar wij gelukkig niet.
Ja logisch en dan wordt er meteen antwoord gegeven op de eerdere vragen vandaag hier wat de terroristen willen bereiken. Nou dit dus, dat er verdeeldheid en woede komt " waarom word ik gefouilleerd, omdat ik marokkaan ben?" Sommige lui zijn daar vatbaar voorquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Etnische profilering.
Tja, dat ga je wel krijgen natuurlijk.
Zouden het Moslims zijn geweest?quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:47 schreef banaantjeEE het volgende:
ANDERLECHT - Een tiental jongeren heeft woensdagmiddag in Anderlecht amok gemaakt na de minuut stilte die er naar aanleiding van de aanslagen dinsdag gehouden werd. Een van hen is opgepakt. In Brussel werd een man opgepakt die begon te roepen tijdens de minuut stilte.
Hoe sta je tegenover het optreden van politie en justitie tegen moslims en asielzoekers?quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:47 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Israël is niet geboren op deze manier. De Israëliërs hebben eeuwenlang vervolging ondervonden. Van Pogroms tot brandstapels en uiteindelijk de Holocaust. Een volk wordt harder met zo'n geschiedenis. Heel simpel. Als ik mijn hond elke dag een rotschop verkoop dan wordt het ook een valse kreng. Overlaad ik hem met liefde dan krijg ik dat terug.
Omdat je tot een risicogroep hoort. Oude Marokkaanse vrouwtjes worden trouwens vast ook niet extra gefouilleerd.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:47 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ja logisch en dan wordt er meteen antwoord gegeven op de eerdere vragen vandaag hier wat de terroristen willen bereiken. Nou dit dus, dat er verdeeldheid en woede komt " waarom word ik gefouilleerd, omdat ik marokkaan ben?" Sommige lui zijn daar vatbaar voor
Hoe laat is het debat?quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:38 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Morgen wordt een topshow, veel vragen voor Rutte tijdens het debat denk ik zo.
Vooral n.a.v. het bericht van Erdogan: NL heeft een van de daders vrij gelaten ondanks waarschuwingen vanuit Turkijequote:Op woensdag 23 maart 2016 19:50 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Geen idee. Zal wel vol gas vanuit Wilders worden.
Hartstikke veel pech! We kunnen niet anders. Ze mogen nog blij zijn dat we niet als preventie hun huizen open breken om alles na te gaan! In Parijs zijn na de aanslagen 3000! huizen opengebroken van Marokkanen en ander spul uit die hoek.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:47 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ja logisch en dan wordt er meteen antwoord gegeven op de eerdere vragen vandaag hier wat de terroristen willen bereiken. Nou dit dus, dat er verdeeldheid en woede komt " waarom word ik gefouilleerd, omdat ik marokkaan ben?" Sommige lui zijn daar vatbaar voor
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:53 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Hartstikke veel pech! We kunnen niet anders. Ze mogen nog blij zijn dat we niet als preventie hun huizen open breken om alles na te gaan! In Parijs zijn na de aanslagen 3000! huizen opengebroken van Marokkanen en ander spul uit die hoek.
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 23-03-2016 om 19:55:21Als dit waar is dan is het exit Rutte. #aftreden https://t.co/gctZpd57xC reageer retweet
Gelijk heeft hij. Rutte heeft al teveel bloed aan zijn handen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:56 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 23-03-2016 om 19:55:21Als dit waar is dan is het exit Rutte. #aftreden https://t.co/gctZpd57xC reageer retweet
Als het waar is komt er uiteraard weer een lulverhaal over dat je mensen op basis van verdenking niet vast kunt zetten en dat er eerst iets moet gebeuren (dat 'iets' een aanslag is dat is blijkbaar vergelijkbaar met het stelen van een fiets) omdat de wet het niet toelaat blablaquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:56 schreef Houtenbeen het volgende:
Nou is Erdogan niet een betrouwbare bron, dus even afwachten, maar damn als het waar is dan is dit toch een mooi voorbeeld hoe ons systeem ECHT NIET werkt.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:56 schreef Houtenbeen het volgende:
Wij zijn met meer dan zij!quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:58 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Als het waar is komt er uiteraard weer een lulverhaal over dat je mensen op basis van verdenking niet vast kunt zetten en dat er eerst iets moet gebeuren (dat 'iets' een aanslag is dat is blijkbaar vergelijkbaar met het stelen van een fiets) omdat de wet het niet toelaat blabla
Nooit handig om er voor het debat al met gestrekt been in te gaan.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:56 schreef Houtenbeen het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160323_02198704quote:Nederlander betuigt op pakkende manier steun aan België
Sinds de aanslagen in Brussel en Zaventem komen er van over de hele wereld steunbetuigingen. De Nederlander Jaco Klootwijk deed dat op een bijzondere manier.
De man liet namelijk een brief en bloemen, Tulpen uit Nederland, achter op de internationale trein richting Brussel. Met die brief wil hij zijn medeleven betuigen. Hij hoopt dat de brief en de bloemen tot in Brussel geraken.
“Lieve Zuiderburen,
Door middel van deze brief wil ik mijn medeleven betuigen. Ik wil dat ik iets kan doen om jullie pijn en verdriet te verzachten.
Ik ben echter niet bij machte om iets te kunnen betekenen. Ik hoop dat onze leiders dit nu eindelijk wel zijn.
Ik wens jullie veel sterkte en kracht om door deze ellendige tijd heen te komen. Ik hoop dat mijn brief en mijn bloemen in Brussel aankomen.
Veel geluk en mijn condoleance voor het Belgische volk,
Jaco Klootwijk”
Rutte zal vast zijn best gaan doen om de onderste steen boven te krijgenquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:56 schreef Houtenbeen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |