Strijkkralen...?quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:33 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag binnen gekregen![]()
Heb ook goud, zilver en brons gekocht.
Ik moet morgen iets kopen om het in te doenquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jij zou het echt goed kunnen vinden met mijn vrouw.... heel het huis staat hier vol met knutselspulze had een knutselkamer, maar wegens plaatsgebrek staat het tot in de huiskamer
Heeft ze ook een pruik voor je gemaakt van crêpepapier?quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jij zou het echt goed kunnen vinden met mijn vrouw.... heel het huis staat hier vol met knutselspulze had een knutselkamer, maar wegens plaatsgebrek staat het tot in de huiskamer
nee wel een masker voor jou, zodat mensen je kutkop niet zien en je ook kans maakt op voortplantingquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heeft ze ook een pruik voor je gemaakt van crêpepapier?
Wat is ditquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:33 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag binnen gekregen![]()
Heb ook goud, zilver en brons gekocht.
haha madquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee wel een masker voor jou, zodat mensen je kutkop niet zien en je ook kans maakt op voortplanting
Ik heb dat vroeger niet echt gehad volgens mij.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ahhh, dat is voor mij echt jaaaaren geledenOoit wel eens wat gemaakt
mijn vrouw heeft een webshop en ze verkoopt nog best veel ookquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:38 schreef Amarantha het volgende:
Ooit wil ik een hobby kamer.
Probleem is alleen wel ik doe altijd weinig met mijn hobby's. Moet echt nodig weer gaan kleuren.
En dan moet jij haar zeker helpenquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mijn vrouw heeft een webshop en ze verkoopt nog best veel ook
nee ben tievuslomp, al zou je dat hier niet zeggenquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan moet jij haar zeker helpen
Ik heb wel een keer mee gedaan.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:41 schreef Le_Professeur het volgende:
Idols begint weer, denk wel dat Etsu nog voorbij gaat komen
moneyzzquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
verdient zij meer?quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jawel hoorquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee ben tievuslomp, al zou je dat hier niet zeggen
Nee dat niet.quote:
Nee gelukkig nietquote:
Gayquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ahhh, dat is voor mij echt jaaaaren geledenOoit wel eens wat gemaakt
Neequote:
Negatief, Gay is een ziekte.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dit positief of negatief?
Beetje in m'n mond gekotstquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb hier een magische stok die je kan genezen... misschien
Je teennagels lakken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat zijn typische heterodingen zodat ik het kan compenseren?
Tsja... dat komt er van eh!quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Naar kots in m'n mondquote:
The Hoff posten natuurlijkquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja oké nobody caresquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:47 schreef Amarantha het volgende:
Pis al bijna in mijn broek als ik karaoke moet aftrappen.
Heb altijd dikke bek dat ik vet graag karaoke wil dus ik moet vaak de feestjes dan beginnen![]()
ik heb echt een hekel aan karaoke, wil gewoon lekkere muziek hebben bij het uitgaan.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:47 schreef Amarantha het volgende:
Pis al bijna in mijn broek als ik karaoke moet aftrappen.
Heb altijd dikke bek dat ik vet graag karaoke wil dus ik moet vaak de feestjes dan beginnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |