abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 april 2016 @ 20:42:11 #76
374442 R-K
Jawohl!
pi_161504830
R&P / Jongeren die moeite hebben met contact zoeken. Ouderen ook w
Kan de TT gewijzigd worden naar:
Jongeren die moeite hebben met contact zoeken. Ouderen ook welkom. #5
Dit topic gaat niet om een specifieke TS, dus ik dacht dat ik wel een nieuw deel mag openen.
  zondag 17 april 2016 @ 20:51:32 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161505091
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 20:42 schreef R-K het volgende:
R&P / Jongeren die moeite hebben met contact zoeken. Ouderen ook welkom #5
Kan de TT gewijzigd worden naar:
Jongeren die moeite hebben met contact zoeken. Ouderen ook welkom. #5
Dit topic gaat niet om een specifieke TS, dus ik dacht dat ik wel een nieuw deel mag openen.
Heb het topic gereekst.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 17 april 2016 @ 21:05:27 #78
374442 R-K
Jawohl!
pi_161505671
quote:
14s.gif Op zondag 17 april 2016 20:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Heb het topic gereekst.
Dankje
pi_161515274
O+ MoBlo O+ is terug!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_161556983
Gaat deel 1 trouwens weer een keer open? Of wachten we daar mee tot het Deezerfeestje in 'moeilijk contact maken' op slot gaat?

Dan heeft hij iig weer een nieuw plekje om naar toe te gaan, zou zielig zijn als hij een keer aangepakt wordt.
  woensdag 20 april 2016 @ 07:46:47 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161567372
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 19:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Gaat deel 1 trouwens weer een keer open? Of wachten we daar mee tot het Deezerfeestje in 'moeilijk contact maken' op slot gaat?

Dan heeft hij iig weer een nieuw plekje om naar toe te gaan, zou zielig zijn als hij een keer aangepakt wordt.
Ze zijn nu allebei op slot. Zullen ergens vandaag wel weer een keer open gaan. Of morgen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161567387
quote:
7s.gif Op woensdag 20 april 2016 07:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ze zijn nu allebei op slot. Zullen ergens vandaag wel weer een keer open gaan. Of morgen.
En de reden is?

Waarom niet gewoon open laten? :')
pi_161567483
Hoeveel moeten er nog komen? Hoeveel moeten er nog gaan?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_161567502
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 08:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoeveel moeten er nog komen? Hoeveel moeten er nog gaan?
Het houdt niet op, niet vanzelf. ;(
pi_161567667
KLB is even verderop :+
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_161567695
Tientallen edits, tientallen verwijderde posts en tientallen keren op slot gegooid.

Ik ben vaker geband geweest voor slecht luisteren naar de mods.

Dit is slechts een constatering.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2016 08:33:51 ]
pi_161570276
Je kan niet enerzijds klagen over de topickaaps terwijl je anderzijds ook zelf, uitgebreid, blijft reageren op die personen. Dan ben je deel van het probleem.
pi_161570301
Dat kan prima. Het is een forum, daar reageer je op. JE kunt niet zeggen het statement mag wel, de reacties mogen niet. Geef dan een brochure uit.
pi_161570315
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 11:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat kan prima. Het is een forum, daar reageer je op. JE kunt niet zeggen het statement mag wel, de reacties mogen niet. Geef dan een brochure uit.
Alles kan. Maar maakt je (niet jou specifiek) niet minder onderdeel van het probleem.
  woensdag 20 april 2016 @ 11:27:28 #90
47102 Elvi
miemkwien
pi_161570390
quote:
7s.gif Op woensdag 20 april 2016 11:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Je kan niet enerzijds klagen over de topickaaps terwijl je anderzijds ook zelf, uitgebreid, blijft reageren op die personen. Dan ben je deel van het probleem.
Mee eens. We blijven met zn allen reageren (ik maak me er ook schuldig aan :') ) en deezertje kan weer een avondje fappen vanwege alle (negatieve) aandacht die hij weer krijgt.
Hem negeren is ook gewoon het beste, dan MOET hij wel naar buiten voor aandacht. Hij blijft maar aan de gang en heeft totaal geen zelfreflectie.

Ik zit te wachten tot datingtopic 1 weer open gaat omdat ik advies wil hebben (en ik vind het geen nieuw topic waard, mn vraag kan prima daar) maar aan de andere kant ben ik bang dat het weer wegvalt door het gezuig van Deezertje. Dan reageren 3 mensen op je, en de rest is weer Deezertje en reacties op hem. Dan denk ik ook -laat maar- want het heeft voor mij (en anderen denk ik?) dan totaal geen zin om daar advies te vragen.
pi_161570477
Ik snap niet waarom er op herhaaldelijke topickaap niet gewoon een ban kan worden gezet. Iemand weet zich duidelijk niet te bewegen binnen de regels van een forum. Waarom daar zo moeilijk over wordt gedaan zal me wel altijd een mysterie blijven.
  Moderator woensdag 20 april 2016 @ 11:43:41 #92
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_161570739
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 11:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap niet waarom er op herhaaldelijke topickaap niet gewoon een ban kan worden gezet. Iemand weet zich duidelijk niet te bewegen binnen de regels van een forum. Waarom daar zo moeilijk over wordt gedaan zal me wel altijd een mysterie blijven.
Omdat fok meer aanloop nodig heeft en deezertje topics lopen altijd storm dus waarom zou je dat sluiten.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_161570755
Doet me denken aan buren bij ons in de straat. Die hebben diverse malen gepleit voor het kappen van bomen omdat de vogels hun auto vaak onder scheten. Ondertussen gaan ze wel regelmatig met hun kleinkind het nabij gelegen park in om diezelfde vogels daar brood te voeren :')

Tja, 'vogels' :') Ondanks dat sommige heel kleurrijk zijn zou je toch liever willen dat ze zich niet te vaak vermenigvuldigen :+
pi_161570833
Waarom komt er dan niet het "het centrale Deezertje en syndroom-topic" waar deze heren hun dagboekverhalen kunnen neerkalken? Dan blijven ze weg uit andere topics.
pi_161570922
Ons probleem is gewoon reëel. Het is niet dat wij er niets voor doen, maar aansluiting vinden lijkt lastiger te worden door de individualisering van de maatschappij. Zeker als je niet vanzelfsprekend vol zelfvertrouwen zit of extravert bent. Het kost meer moeite, maar mensen lijken ook minder behoefte te hebben aan mensen die ze niet kennen.
pi_161570997
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 11:51 schreef Deezertje het volgende:
Ons probleem is gewoon reëel. Het is niet dat wij er niets voor doen, maar aansluiting vinden lijkt lastiger te worden door de individualisering van de maatschappij. Zeker als je niet vanzelfsprekend vol zelfvertrouwen zit of extravert bent. Het kost meer moeite, maar mensen lijken ook minder behoefte te hebben aan mensen die ze niet kennen.
Blablabla. Je bent niet de enige die introvert is of niet vol zelfvertrouwen zit. Het enige wat je doet is in cirkeltjes janken en kansloze vooroordelen spuwen.

Je doet bar weinig om daadwerkelijk vooruit te komen. Inschrijven voor een sportcursusje van een paar weken is leuk, maar totaal niet constructief.
  woensdag 20 april 2016 @ 11:57:35 #97
47102 Elvi
miemkwien
pi_161571069
We gaan toch niet hier ook al beginnen? :{
pi_161571151
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar wat mensen beweegt (of drijft in management termen) fascineert me. De psyche van de mens. Het gebeurd me dikwijls dat ik door zijn probleem of een interessante reactie van een ander me probeer te verdiepen. Anderen vinden het misschien leuk juist de kennis en ervaring die ze al bezitten te etaleren en te delen?
Laten we nu a.u.b. niet net doen of de voldoening van dit forum valt en staat met de progressie van Deezertje?

Zelfontplooiing, verbinding met lotgenoten, de mogelijkheid om authentiek te kunnen zijn, het zijn allemaal dingen die tot stand komen door dit forum, en iedereen draagt daar aan bij. _O_
pi_161571726
Kan deel 1 weer open? (En kan er nagedacht worden over een ban voor D en S, want ze verpesten het topic en uiteraard andere topics elke keer weer)
pi_161571767
Nogmaals, wij hebben geen zeggenschap over bans. Dat doen FA's en A's.

En ik zal zo even bezemen en openen.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')