Heb het topic gereekst.quote:Op zondag 17 april 2016 20:42 schreef R-K het volgende:
R&P / Jongeren die moeite hebben met contact zoeken. Ouderen ook welkom #5
Kan de TT gewijzigd worden naar:
Jongeren die moeite hebben met contact zoeken. Ouderen ook welkom. #5
Dit topic gaat niet om een specifieke TS, dus ik dacht dat ik wel een nieuw deel mag openen.
Ze zijn nu allebei op slot. Zullen ergens vandaag wel weer een keer open gaan. Of morgen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Gaat deel 1 trouwens weer een keer open? Of wachten we daar mee tot het Deezerfeestje in 'moeilijk contact maken' op slot gaat?
Dan heeft hij iig weer een nieuw plekje om naar toe te gaan, zou zielig zijn als hij een keer aangepakt wordt.
En de reden is?quote:Op woensdag 20 april 2016 07:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zijn nu allebei op slot. Zullen ergens vandaag wel weer een keer open gaan. Of morgen.
Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op woensdag 20 april 2016 08:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoeveel moeten er nog komen? Hoeveel moeten er nog gaan?
Alles kan. Maar maakt je (niet jou specifiek) niet minder onderdeel van het probleem.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat kan prima. Het is een forum, daar reageer je op. JE kunt niet zeggen het statement mag wel, de reacties mogen niet. Geef dan een brochure uit.
Mee eens. We blijven met zn allen reageren (ik maak me er ook schuldig aanquote:Op woensdag 20 april 2016 11:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Je kan niet enerzijds klagen over de topickaaps terwijl je anderzijds ook zelf, uitgebreid, blijft reageren op die personen. Dan ben je deel van het probleem.
Omdat fok meer aanloop nodig heeft en deezertje topics lopen altijd storm dus waarom zou je dat sluiten.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap niet waarom er op herhaaldelijke topickaap niet gewoon een ban kan worden gezet. Iemand weet zich duidelijk niet te bewegen binnen de regels van een forum. Waarom daar zo moeilijk over wordt gedaan zal me wel altijd een mysterie blijven.
Blablabla. Je bent niet de enige die introvert is of niet vol zelfvertrouwen zit. Het enige wat je doet is in cirkeltjes janken en kansloze vooroordelen spuwen.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:51 schreef Deezertje het volgende:
Ons probleem is gewoon reëel. Het is niet dat wij er niets voor doen, maar aansluiting vinden lijkt lastiger te worden door de individualisering van de maatschappij. Zeker als je niet vanzelfsprekend vol zelfvertrouwen zit of extravert bent. Het kost meer moeite, maar mensen lijken ook minder behoefte te hebben aan mensen die ze niet kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |