quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:23 schreef Copycat het volgende:
Laten we hier svp geen users gaan analyseren.
Jullie hebben beide helemaal gelijk, excuus.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:26 schreef motorbloempje het volgende:
Zullen we dit even niet doen, mensen?
Nieuwe mods, zelfde probleem (voor sommige dan).quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:11 schreef IceMaiden het volgende:
[..]
Och, ik zeg dat alleen omdat de "problemen" na zo lang nog niet schijnen te zijn opgelost. Ik heb een paar delen teruggelezen. Weet niet precies hoelang het al speelt. Maar als er "constant" botsingen zijn is een frisse wind misschien te proberen. Nieuwe mensen, nieuwe aanpak. Is maar een ideetje
Dit is gewoon een gevoelig Forum met veel kwetsbare figuren. Daarom moet er waarschijnlijk een strenger beleid gevoerd worden. Stel iemand komt hierheen, en iedereen roept kop een trein. Klinkt heel onschuldig maar wat als iemand het dan daadwerkelijk doet?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:09 schreef Koral het volgende:
[..]
Nieuwe mods, zelfde probleem (voor sommige dan).
Is blijkbaar heel lastig om erop te vertrouwen dat mods een 'algemeen' belang dienen en niet een persoonlijk belang. Zeker als mods ook users zijn die tussen andere users gewoon zichzelf zijn.
Bij verschillende andere forums maak(te) ik exact hetzelfde mee. 1 forum is op een gegeven moment begonnen met anonieme mod profielen/ accounts, en 'opeens' vertrouwd men er wel op dat mods slechts het forum in goede banen proberen te leiden, terwijl die mods met hun persoonlijke profielen niet meer worden aangesproken op hun dubbele pet (en dus een meningsverschil gewoon een meningsverschil blijft zonder dat de andere rol in twijfel wordt getrokken).
Zoals ik al schreef, op andere forums speelt dit ook. Naar mijn mening zijn het daar geen kwetsbare figuren. Dus als het daar al speelt, zal het hier zeker blijven spelen gezien de kleinzerigheid.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:22 schreef Argo het volgende:
[..]
Dit is gewoon een gevoelig Forum met veel kwetsbare figuren. Daarom moet er waarschijnlijk een strenger beleid gevoerd worden. Stel iemand komt hierheen, en iedereen roept kop een trein. Klinkt heel onschuldig maar wat als iemand het dan daadwerkelijk doet?
Ik denk dat ze extra zo streng zijn om te zorgen dat shit niet uit de hand loopt. Vaak zijn users ook wel erg kleinzielig. Welke mod je er ook neerzet de enige mod die in de smaak zou vallen is eentje die niks doet.
En natuurlijk soms gaat topics maken niet helpen en moet je proffesionele hulp zoeken. Uiteindelijk zul je je er gewoon bij neer moeten leggen en jezelf moeten afvragen of je hier zou willen modden met de drama het gezeik etc? Want dat ga je altijd krijgen. Als ik jou was zou ik gewoon chillen en als het eens tegenzit Big deal.
Ik denk eerder dat de mod die in de smaak valt de mod is die reageert op de manier waarop de betreffende kleinzielige het graag ziet, en als dat niet gebeurd staan die users op hun achterste poten en schoppen tegen de mod aan. Genoeg voorbeelden van op Fok.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:22 schreef Argo het volgende:
[..]
Dit is gewoon een gevoelig Forum met veel kwetsbare figuren. Daarom moet er waarschijnlijk een strenger beleid gevoerd worden. Stel iemand komt hierheen, en iedereen roept kop een trein. Klinkt heel onschuldig maar wat als iemand het dan daadwerkelijk doet?
Ik denk dat ze extra zo streng zijn om te zorgen dat shit niet uit de hand loopt. Vaak zijn users ook wel erg kleinzielig. Welke mod je er ook neerzet de enige mod die in de smaak zou vallen is eentje die niks doet.
En natuurlijk soms gaat topics maken niet helpen en moet je proffesionele hulp zoeken. Uiteindelijk zul je je er gewoon bij neer moeten leggen en jezelf moeten afvragen of je hier zou willen modden met de drama het gezeik etc? Want dat ga je altijd krijgen. Als ik jou was zou ik gewoon chillen en als het eens tegenzit Big deal.
Was helemaal niet de bedoeling om te stoken. Ik vind het gewoon vreemd dat Deezer nu ineens aangeeft 'weer maagd' te zijn, waarom zouden we daar geen vragen over mogen stellen? Het lijkt wel dat als we kritisch worden ineens posts, niet alleen die van mij zomaar verwijderd worden.quote:Op maandag 16 mei 2016 08:16 schreef Copycat het volgende:
En weg. Lees gewoon terug ipv hier te gaan lopen stoken.
Dat heb ik gedaan maar zoals ik zei geeft het geen antwoord op mijn vraag. Vandaar dat ik hem stelde.quote:Op maandag 16 mei 2016 08:23 schreef Copycat het volgende:
Zoals ik schreef: lees terug en je vindt het. Zoals ook jij wel weet.
Ik snap de mijne op zich wel, maar nu lijkt het alsof ik iets policyoverschrijdends heb gepostquote:Op donderdag 19 mei 2016 10:16 schreef syndroom het volgende:
[..]
Waarom worden onze posts nou weer weggehaald?
Zo gaat het elke keer. Ik ben niet de enige hoor waarbij posts lukraak gewist worden.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:24 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Verwacht maar niet dat moblo antwoord op gaat geven, doet ze toch nooit.
Lukraak nooit. Jouw posts daar zijn negen van de tien keer niets toevoegend, opruiend en/of getroll. Net als nu.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:27 schreef syndroom het volgende:
Ik ben niet de enige hoor waarbij posts lukraak gewist worden.
Want ik kan gedachtenlezen, ja.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
Je TR was gelezen en afgevinkt, want dat posten mag daar. Na een TR dan nog zo'n post plaatsen gaat gewoon weg. TRs zijn geen commando's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |