zelf maken is lekkerderquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb de verse van bazar, erg lekker. heb gister 300 gram opgehaald.
wat zou t uitmaken als t vers is die door die mensen zelfgemaakt is en zelf maken?quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zelf maken is lekkerder
kost alleen tijd
Zit zoiezo sperma inquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat zou t uitmaken als t vers is die door die mensen zelfgemaakt is en zelf maken?
het is wel beter dan supermarkttroep
en zou niet eens weten hoe t moet
zelf maken is aanpassen aan je eigen smaakquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat zou t uitmaken als t vers is die door die mensen zelfgemaakt is en zelf maken?
het is wel beter dan supermarkttroep
en zou niet eens weten hoe t moet
Hopelijk schaffen ze de eerste kamer af, zoals Geert het wilquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja helaas jij ook, in je hart.. hoer
klinkt echt ingewikkeldquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zelf maken is aanpassen aan je eigen smaak
is goed, wel langzaam aub, heb niet zoveel ervaringquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik wil wel bij je langskomen om het uit te leggen
nee, ik zal het rustig maar later kei en keihard uitleggenquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
is goed, wel langzaam aub, heb niet zoveel ervaring
Whats up !!!!quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hou je bek en flikker op
Maar ik houuuuuu van jouuuuuuquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja die aidsuser... helemaal klaar mee
plak zijn mond dichtquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja die aidsuser... helemaal klaar mee
ettoquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:42 schreef HPLC het volgende:
Zin om Etto in elkaar te slaan en naar België te schoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |