Volplempen? Geloofshuizen zijn gewoon een belangrijk onderdeel binnen een religie.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geloven is prima maar landen volplempen met fucking kerken en shit dat is niet geloven meer, maar je geloof tonen om anderen proberen over te halen om ook de club te joinen. Geloven kan ook thuis right?
Land heeft ook maar 18.000 eilanden en slechts een paar inwonersquote:Op woensdag 23 maart 2016 01:04 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Sinds 2000 hebben daar al een stuk of 5 a 6 aanslagen plaatsgevonden. Ongeveer evenveel dus als bij ons in West-Europa.
We moeten wel met respect voor elkaar omgaan. Een salafist is geen baardaap. Links moet niet naief doen en rechts moet geen vunzige taal uitslaan.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:03 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
We zijn wel de laatste om een salafist (baardaap) op zijn woord te geloven. De duivel in levende lijve spreekt ons toe op FOK! Vertel, wat heeft de imam vorige week over die dwalende heidenen / kuffaars verteld na het vrijdaggebed?
Je wilt geloven, dat accepteert iedereen right? Maar dan ook nog EISEN om dingen te bouwen zodat wij ertegenaan moeten kijken? Mensen die niet geloven willen dat helemaal niet. Als je wilt geloven prima, maar val mij er niet mee lastig met die sprookjesboeken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volplempen? Geloofshuizen zijn gewoon een belangrijk onderdeel binnen een religie.
En er zijn inderdaad ook mensen die hun geloof alleen thuis praktiseren. En sommige hechten weer waarde aan een kerk of moskee of tempel. So what? Jij hebt er toch geen last van? Of komt er elke avond een moslim of christen bij je deur?
Neemt niet weg dat 4% een favorable view van ISIS hebben en 18% neutraal zijn/het niet weten.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Veel? http://www.theatlantic.co(...)ign-fighters/422403/
#genot
Ik ben er geweest, heb er rondgereisd en heb heel wat gewone mensen daar ontmoet en vond ze eerlijk gezegd allemaal even hartelijk en vriendelijk. En ik was niet alleen in toeristische gebieden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:00 schreef JubaUrbicus het volgende:
Iemand die nog nooit in landen als Maleisië en Indonesië geweest is moet beter gewoon zijn mond houden. In Maleise en Indonesië heb je veel ISIS aanhangers en veel van hun zijn ook al afgereisd naar ISIS.
Dit was mijn ervaring dus ook.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:07 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik ben er geweest, heb er rondgereisd en heb heel wat gewone mensen daar ontmoet en vond ze eerlijk gezegd allemaal even hartelijk en vriendelijk. En ik was niet alleen in toeristische gebieden.
Ik was er tijdens de ramadan, maar het was bijvoorbeeld geen enkel probleem om ergens wat te eten te kopen, hoewel mensen me vroegen om dat binnen op te eten uit respect voor de mensen die vastten. In de modewinkels had men dubbele rekken, zelfde kleding maar verschillende lengte van rokken en shirts omdat zowel christenen als moslims er winkelden en andere wensen hadden. En zo waren er nog andere voorbeelden waaruit blijkt dat het gros van de mensen daar prima met elkaar overweg kan ondanks dat er christenen en moslims door elkaar wonen.
Laat jij dan mensen eens zelf bepalen wat ze willen bouwen en waarin ze willen geloven. Daar valt geen hond je mee lastig en anders kijk je maar lekker de andere kant op.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je wilt geloven, dat accepteert iedereen right? Maar dan ook nog EISEN om dingen te bouwen zodat wij ertegenaan moeten kijken? Mensen die niet geloven willen dat helemaal niet. Als je wilt geloven prima, maar val mij er niet mee lastig met die sprookjesboeken.
Eisen? Die dingen; die gebouwd worden is niet opeens van de laatste 20 jaar hoorquote:Op woensdag 23 maart 2016 01:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je wilt geloven, dat accepteert iedereen right? Maar dan ook nog EISEN om dingen te bouwen zodat wij ertegenaan moeten kijken? Mensen die niet geloven willen dat helemaal niet. Als je wilt geloven prima, maar val mij er niet mee lastig met die sprookjesboeken.
Het probleem is dan ook niet de meerderheid. Het punt is de minderheid dat tot geweld overgaat.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:07 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik ben er geweest, heb er rondgereisd en heb heel wat gewone mensen daar ontmoet en vond ze eerlijk gezegd allemaal even hartelijk en vriendelijk. En ik was niet alleen in toeristische gebieden.
Ik was er tijdens de ramadan, maar het was bijvoorbeeld geen enkel probleem om ergens wat te eten te kopen, hoewel mensen me vroegen om dat binnen op te eten uit respect voor de mensen die vastten. In de modewinkels had men dubbele rekken, zelfde kleding maar verschillende lengte van rokken en shirts omdat zowel christenen als moslims er winkelden en andere wensen hadden. En zo waren er nog andere voorbeelden waaruit blijkt dat het gros van de mensen daar prima met elkaar overweg kan ondanks dat er christenen en moslims door elkaar wonen.
6 tweets. Zozoquote:Op woensdag 23 maart 2016 01:07 schreef JubaUrbicus het volgende:
Hoe denken onze Israëlische vrienden over de aanslagen?
[ afbeelding ]
In die zin hebben Europeanen wel een holocaust op hun geweten en gaan ze heel naief met een terreurdreiging om.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:07 schreef JubaUrbicus het volgende:
[ afbeelding ]
Correct en ik respecteer die mensen ook die die stadions niet willen. Verschil is alleen en daar zijn we weer, dat levert nog iets op $$$$, daar draait het helaas in deze wereld om.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eisen? Die dingen; die gebouwd worden is niet opeens van de laatste 20 jaar hoor![]()
Dat is hetzelfde als dat je zegt, ja prima hoor. Van voetbal houden, maar volg dat lekker thuis en val mij er niet mee lastig met die immense stadions
ZoZo zestal tweets!quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:07 schreef JubaUrbicus het volgende:
[ afbeelding ]
Buig het lekker omdat ze geld opleveren mening stadion in NL kost juist bakken geld voor gemeentesquote:Op woensdag 23 maart 2016 01:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Correct en ik respecteer die mensen ook die die stadions niet willen. Verschil is alleen en daar zijn we weer, dat levert nog iets op $$$$, daar draait het helaas in deze wereld om.
Wat een onzin. Weet niet, maarzelfs in een grote stad word je niet elk moment geconfronteerd met kerken of moskeeen. Kan niet snappen dat je dat zo weerzinwekkend vindquote:Op woensdag 23 maart 2016 01:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Correct en ik respecteer die mensen ook die die stadions niet willen. Verschil is alleen en daar zijn we weer, dat levert nog iets op $$$$, daar draait het helaas in deze wereld om.
Kost het geld overall? Sport levert geld op. TV rechten etc etcquote:Op woensdag 23 maart 2016 01:11 schreef MrCookies het volgende:
[..]
Buig het lekker omdat ze geld opleveren mening stadion in NL kost juist bakken geld voor gemeentes
Hmm, respect? Zoek eens wat uitspraken op over hoe deze duivel spreekt over shia. Een kwestie van de posthistory doorspitten of één van zijn andere accounts doorspitten. Dit is natuurlijk een kloon 3 / 4. Als het aan hem lag had hij ze persoonlijk in brand gestoken. Hoe wil je daar respect voor hebben? Aan die enorme haat voor 'shia' herken je de duivelse salafisten.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:06 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
We moeten wel met respect voor elkaar omgaan. Een salafist is geen baardaap. Links moet niet naief doen en rechts moet geen vunzige taal uitslaan.
Ja daarom moeten gemeentes veelal bijspringen als een club weer eens bijna failliet dreigt te gaan. En als er weer eens een hoop schade word gemaakt door hooligans... Verder prima maar laat mensen dan gewoon lekker naar de kerk of moskee gaan, mag de rest gewoon lekker voetbal kijken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kost het geld overall? Sport levert geld op. TV rechten etc etc
Nee het is algemeen bekend dat veel Joden dit soort aanslagen zien als 'wraak van Yehweh' op de anti Semitische Europeanen die 6 miljoen onschuldig joods bloed aan hun handen hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
6 tweets. Zozo
Representatief
Voel je jezelf niet zwakbegaafd op zo`n moment als deze/
Je pakt de paar clubs eruit. Ik kijk naar het totaalplaatje en dat levert gewoon geld op. Al zijn er 20 clubs die failliet zijn of gaan, als er 5 zijn die enorme bakken binnen brengen levert het dus geld op.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:14 schreef MrCookies het volgende:
[..]
Ja daarom moeten gemeentes veelal bijspringen als een club weer eens bijna failliet dreigt te gaan. En als er weer eens een hoop schade word gemaakt door hooligans... Verder prima maar laat mensen dan gewoon lekker naar de kerk of moskee gaan, mag de rest gewoon lekker voetbal kijken.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:14 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Hmm, respect? Zoek eens wat uitspraken op over hoe deze duivel spreekt over shia. Een kwestie van de posthistory doorspitten. Als het aan hem lag had hij ze persoonlijk in brand gestoken. Hoe wil je daar respect voor hebben? Aan die enorme haat voor 'shia' herken je de duivelse salafisten.
Men is overal bang voor, wat socialer worden met zijn allen kan veel voorkomen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:13 schreef Fok-it het volgende:
Of word je bang als er uit een moskee Allah op hoog volume te horen klinkt?
Betekent gewoon God hoor
En dan kom je weer uit bij het punt waar het hier ook omdraait. Dat zijn extreem orthodoxe joden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:15 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Nee het is algemeen bekend dat veel Joden dit soort aanslagen zien als 'wraak van Yehweh' op de anti Semitische Europeanen die 6 miljoen onschuldig joods bloed aan hun handen hebben.
Ook hij hoort respect voor shia's te hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:14 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Hmm, respect? Zoek eens wat uitspraken op over hoe deze duivel spreekt over shia. Een kwestie van de posthistory doorspitten of één van zijn andere accounts doorspitten. Dit is natuurlijk een kloon 3 / 4. Als het aan hem lag had hij ze persoonlijk in brand gestoken. Hoe wil je daar respect voor hebben? Aan die enorme haat voor 'shia' herken je de duivelse salafisten.
Een beetje nuance brengen kan geen kwaad. Uiteraard denken niet alle Joden zo net als dat niet alle moslims terroristen zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan kom je weer uit bij het punt waar het hier ook omdraait. Dat zijn extreem orthodoxe joden.
Het is een beetje onzinnig om er joden bij te halen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:15 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Nee het is algemeen bekend dat veel Joden dit soort aanslagen zien als 'wraak van Yehweh' op de anti Semitische Europeanen die 6 miljoen onschuldig joods bloed aan hun handen hebben.
Ik heb respect voor elke mens. Betekent niet dat ik respect moet hebben voor alle ideologieën.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:17 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ook hij hoort respect voor shia's te hebben.
Haha, slaap lekker Zienswijze. Ik ga als verdorven Kuffaar nu mijn nachtrust pakken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:17 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ook hij hoort respect voor shia's te hebben.
Het is wat cynisch bedoelt maar heel veel mensen hebben daar wel last van dat ze het als iets angstigs zien terwijl het gewoon een andere taal is meer niet, arabisch in dit gevalquote:Op woensdag 23 maart 2016 01:16 schreef MrCookies het volgende:
[..]
Men is overal bang voor, wat socialer worden met zijn allen kan veel voorkomen.
Precies. Maar met zo`n post als jij help je wel weer mee met hetgeen wat we juist niet moeten doen met z`n alle. En waar fok compleet in is doorgeslagenquote:Op woensdag 23 maart 2016 01:17 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Een beetje nuance brengen kan geen kwaad. Uiteraard denken niet alle Joden zo net als dat niet alle moslims terroristen zijn.
Het Arabisch maakt gebruik van de zwaardere keel klanken en daardoor lijkt het voor iemand die het niet begrijpt soms een enge taal van brutaliteit terwijl ik als Arabier van mening ben dat er geen mooiere taal dan de Arabische bestaat.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wat cynisch bedoelt maar heel veel mensen hebben daar wel last van dat ze het als iets angstigs zien terwijl het gewoon een andere taal is meer niet, arabisch in dit geval
God is groot zou misschien wat lacherig over gedaan worden, maar Allahu Akbar wordt als iets heftigs gezien omdat terroristen het als strijdkreet gebruiken
Al Jazeera klinkt heldhaftig maar betekent gewoon het eiland
Klopt dat had ik weliswaar beter moeten toelichten.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Maar met zo`n post als jij help je wel weer mee met hetgeen wat we juist niet moeten doen met z`n alle. En waar fok compleet in is doorgeslagen
Dat is precies het probleem. Een tolerant mens ziet alle ideologieen als gelijken. En (fanatieke) soenniet ziet de islam als de ware ideologie en alle andere ideologieen (shia's, bahai's) als onjuist.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:18 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Ik heb respect voor elke mens. Betekent niet dat ik respect moet hebben voor alle ideologieën.
Truste!quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:18 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Haha, slaap lekker Zienswijze. Ik ga als verdorven Kuffaar nu mijn nachtrust pakken.
Ik kan een sjiiet, jood, christen, marxist en andere mensen gewoon als mensen respecteren, maar dat betekent niet dat ik de ideologie van de desbetreffende persoon moet respecteren.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:21 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is precies het probleem. En tolerant mens ziet alle ideologieen als gelijken. En soenniet ziet de islam als de ware ideologie en alle andere ideologieen (shia's, bahai's) als onjuist.
Maar nu je zegt dat je zelf arabier bent maakt het je opmerking wel weer stuk makkelijker te begrijpenquote:Op woensdag 23 maart 2016 01:20 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Klopt dat had ik weliswaar beter moeten toelichten.
Dan ben je dus net een PVV'er die de islam niet respecteert.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:23 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Ik kan een sjiiet, jood, christen, marxist en andere mensen gewoon als mensen respecteren, maar dat betekent niet dat ik de ideologie van de desbetreffende persoon moet respecteren.
Maar je hoeft de Islam ook niet te respecteren.... Als ik als atheist tegen het idee ben dat ik een God moet aanbidden, waarom zou ik dan de Islam moeten respecteren? Als ik als Jood geloof dat Jezus een vervloekte (nep)profeet was, waarom zou ik dan het nieuwe testament en het christendom moeten respecteren?quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:23 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dan ben je dus net een PVV'er die de islam niet respecteert.
Je moet het accepteren, je hoeft het niet te respecterenquote:Op woensdag 23 maart 2016 01:23 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dan ben je dus net een PVV'er die de islam niet respecteert.
Je bent dus voor PVV-gedachtengoed: je eigen ideologie als superieur zien en andere idelogieen afkraken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:25 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Maar je hoeft de Islam ook niet te respecteren.... Als ik als atheist tegen het idee ben dat ik een God moet aanbidden, waarom zou ik dan de Islam moeten respecteren? Als ik als Jood geloof dat Jezus een vervloekte profeet was, waarom zou ik dan het nieuwe testament en het christendom moeten respecteren?
Dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet het accepteren, je hoeft het niet te respecteren
De islam accepteert geen andere godsdiensten, hooguit tolereren maar dan moet wel de jizya worden betaaald.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet het accepteren, je hoeft het niet te respecteren
Ik heb niks tegen de PVV als zijnde een partij dat zich tegen de Islam keert, ik vraag de PVV ook niet hierom (om respect). Maar ik vraag de PVV wel om mijn individuele vrijheid te gunnen als moslim, jood of wat dan ook.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:26 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je bent dus voor PVV-gedachtengoed: je eigen ideologie als superieur zien en andere idelogieen afkraken.
Wees eerlijk men is in Europa best wel bang voor van alles geworden tenminste als ik dat zie overal.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wat cynisch bedoelt maar heel veel mensen hebben daar wel last van dat ze het als iets angstigs zien terwijl het gewoon een andere taal is meer niet, arabisch in dit geval
God is groot zou misschien wat lacherig over gedaan worden, maar Allahu Akbar wordt als iets heftigs gezien omdat terroristen het als strijdkreet gebruiken
Al Jazeera klinkt heldhaftig maar betekent gewoon het eiland
Misschien zou je eens kunnen begnnen met gewoon MENSEN te respecteren ongeacht wat ze geloven.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:25 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Maar je hoeft de Islam ook niet te respecteren.... Als ik als atheist tegen het idee ben dat ik een God moet aanbidden, waarom zou ik dan de Islam moeten respecteren? Als ik als Jood geloof dat Jezus een vervloekte (nep)profeet was, waarom zou ik dan het nieuwe testament en het christendom moeten respecteren?
Maar andersom kent de islam geen gelijke rechten en plichten toe voor moslim en niet-moslim.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:27 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen de PVV als zijnde een partij dat zich tegen de Islam keert, ik vraag de PVV ook niet hierom (om respect). Maar ik vraag de PVV wel om mijn individuele vrijheid te gunnen als moslim, jood of wat dan ook.
Tuurlijkquote:Op woensdag 23 maart 2016 01:28 schreef MrCookies het volgende:
[..]
Wees eerlijk men is in Europa best wel bang voor van alles geworden tenminste als ik dat zie overal.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:26 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je bent dus voor PVV-gedachtengoed: je eigen ideologie als superieur zien en andere idelogieen afkraken.
Geloof mij dat doe ik ook. We zouden als het ware een drankje kunnen doen en de beste vrienden wordenquote:Op woensdag 23 maart 2016 01:28 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Misschien zou je eens kunnen begnnen met gewoon MENSEN te respecteren ongeacht wat ze geloven.
Zou een stuk schelen en de wereld word ook een vriendelijkere plek.
Duitsland? Nee tuurlijk niet.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:28 schreef MakkieR het volgende:
n dat terroristen het op zich wel munten op de Europese hoofdstad waar alle belangrijke leiders regelmatig langskomen
Onzin. In Parijs, Londen en Madrid gebeuren ook aanslagen. Welke stad moet dan Europa leiden, een of ander dorpje uit Oost-Europa?quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:28 schreef MakkieR het volgende:
Na de gebeurtenissen van vandaag maar ook ver daarvoor met Molenbeek etc. moet Europa zich niet afvragen of Brussel misschien wel niet geschikt is om Europa te leiden?
Als de samenwerking tussen verschillende eenheden van districten niet goed functioneren en je met het plakkaat de Europese hoofdstad wel de nodige aandacht trekt van terroristen. Ik weet dat het nooit helemaal zal helpen, maar ik kan mij voorstellen dat terroristen het op zich wel munten op de Europese hoofdstad waar alle belangrijke leiders regelmatig langskomen.
Misschien is het een idee om Berlijn de Europese hoofdstad te benoemen waar ik het gevoel heb dat die stad deze verantwoording beter kan dragen dan Brussel.
Die 1,3 miljard moslims nemen geen afstand van de aanslagen, die aansluiten bij wat de koran voorschrijft. We zijn wel in oorlog met de islam, alleen het naïeve westen heeft dat nog niet door.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:55 schreef Fok-it het volgende:
Mijn signature. x10
Dit is precies wat IS alleen maar in de kaart speelt dan dat je het probleem oplost. IS gaat niet weg door bij elke aanslag alleen maar meer te polariseren, alleen maar meer te generaliseren. Natuurlijk wordt je er angstiger van en lijkt het dichterbij te komen. Maar het heeft totaal geen zin om daar haatdragend door te worden
Maar net als Parijs, net als Ankara en net als 9/11. Het zijn extremisten, geen 1,3 miljard moslims. Je bent niet in oorlog met de Islam. Je bent in oorlog met IS.
En als je je afvraagt aan wie dit bericht gericht is, bekijk de gemiddelde NWS-reactie maar de afgelopen weken.
Dat is hetzelfde als een taal spreek welke machtig ben, dan gaan mensen ook zo eng kijken. Al doe ik dat enkel als de ander de Nederlandse taal niet machtig is.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk
Het zegt genoeg dat mensen al huiverig zijn als ze een trein in stappen en mensen praten arabisch met elkaar. Want waarom praten ze geen Nederlands ;s ;s
En waarom ook niet.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:29 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Geloof mij dat doe ik ook. We zouden als het ware een drankje kunnen doen en de beste vrienden worden.
Het is het opwerpen van een een balletje tot. Uiteindelijk is het PVV-gedachtengoed toleranter en vredelievender dan menig religie. En dat zegt nogal wat, want geheel tolerant is de PVV niet.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]![]()
De ironie, tussen verschillende religies worden nog steeds hele oorlogen gevoerd. Zelfs tussen verschillende stromingen binnen die religies. En dát is dan het gedachtegoed van de PVV? Ga slapen
Een democratie gaat het nooit lang volhouden want het is geen waterdicht systeem, sooner or later kan je zelfs onder een zogenaamde democratie ook niet je individuele vrijheid krijgen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:28 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Maar andersom kent de islam geen gelijke rechten en plichten toe voor moslim en niet-moslim.
Kans op aanslag is er altijd, Maar met Brussel heb ik het gevoel dat de stad te klein is om de verantwoording te dragen van een Europees Hoofdstad. Zeker nu we weten dat het zijn zaakjes niet goed op orde heeft.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:29 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Onzin. In Parijs, Londen en Madrid gebeuren ook aanslagen. Welke stad moet dan Europa leiden, een of ander dorpje uit Oost-Europa?
In Berlijn heb je ook gewoon kans op aanslagen.
1 gewonde Nederlander. 2 mensen uit Maastricht nog vermist.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:30 schreef Slaro het volgende:
Toch vreemd is het niet dat er nog zo weinig bekend is over de slachtoffers, zijn er Nederlanders, Amerikanen of toch vooral Belgen? Beide aanslagen waren op behoorlijk InternationaLe plekken gepleegd.
Heb jij al afstand genomen van Hitler? En van Breivik, en van Tristan van der V?quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Die 1,3 miljard moslims nemen geen afstand van de aanslagen, die aansluiten bij wat de koran voorschrijft. We zijn wel in oorlog met de islam, alleen het naïeve westen heeft dat nog niet door.
Leuk verwoord om de linkse Nederlander te (al dan niet onbewust) misleiden maar in die zin ontken je niet dat de islam geen gelijkheid kentquote:Op woensdag 23 maart 2016 01:32 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Een democratie gaat het nooit lang volhouden want het is geen waterdicht systeem, sooner or later kan je zelfs onder een zogenaamde democratie ook niet je individuele vrijheid krijgen.
Brussel is in tegenstelling tot die steden organisatorisch een grote chaos, ik vind Brussel prachtig en interessant, maar het heeft niet het bestuur dat nodig is voor een Europese hoofdstad en België kennende vrees ik dat er in Brussel weinig gaat veranderen in deze.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:29 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Onzin. In Parijs, Londen en Madrid gebeuren ook aanslagen. Welke stad moet dan Europa leiden, een of ander dorpje uit Oost-Europa?
In Berlijn heb je ook gewoon kans op aanslagen.
Wij zijn in oorlog met diegenen welke ons kwaad doen en de aanslag is door IS opgeëist dus daar zijn wij mee in oorlog.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Die 1,3 miljard moslims nemen geen afstand van de aanslagen, die aansluiten bij wat de koran voorschrijft. We zijn wel in oorlog met de islam, alleen het naïeve westen heeft dat nog niet door.
Meer Bronnen over nationaliteiten etc?!quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:32 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
1 gewonde Nederlander. 2 mensen uit Maastricht nog vermist.
Punt is natuurlijk wel dat de wereld ooit islamitisch moet worden en daarin delft DUTCHKO het onderspit. Hij mag de jizya gaan betalen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:29 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Geloof mij dat doe ik ook. We zouden als het ware een drankje kunnen doen en de beste vrienden worden.
Zwitserland is geen EU-lid slimmerd.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duitsland? Nee tuurlijk niet.
Doe dan Geneve. Zwitserland is een neutraal land
Buitenlandse media. Speur het internet eens af.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:34 schreef Slaro het volgende:
[..]
Meer Bronnen over nationaliteiten etc?!
Hehe, shitquote:Op woensdag 23 maart 2016 01:35 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Zwitserland is geen EU-lid slimmerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |