Men is overal bang voor, wat socialer worden met zijn allen kan veel voorkomen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:13 schreef Fok-it het volgende:
Of word je bang als er uit een moskee Allah op hoog volume te horen klinkt?
Betekent gewoon God hoor
En dan kom je weer uit bij het punt waar het hier ook omdraait. Dat zijn extreem orthodoxe joden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:15 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Nee het is algemeen bekend dat veel Joden dit soort aanslagen zien als 'wraak van Yehweh' op de anti Semitische Europeanen die 6 miljoen onschuldig joods bloed aan hun handen hebben.
Ook hij hoort respect voor shia's te hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:14 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Hmm, respect? Zoek eens wat uitspraken op over hoe deze duivel spreekt over shia. Een kwestie van de posthistory doorspitten of één van zijn andere accounts doorspitten. Dit is natuurlijk een kloon 3 / 4. Als het aan hem lag had hij ze persoonlijk in brand gestoken. Hoe wil je daar respect voor hebben? Aan die enorme haat voor 'shia' herken je de duivelse salafisten.
Een beetje nuance brengen kan geen kwaad. Uiteraard denken niet alle Joden zo net als dat niet alle moslims terroristen zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan kom je weer uit bij het punt waar het hier ook omdraait. Dat zijn extreem orthodoxe joden.
Het is een beetje onzinnig om er joden bij te halen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:15 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Nee het is algemeen bekend dat veel Joden dit soort aanslagen zien als 'wraak van Yehweh' op de anti Semitische Europeanen die 6 miljoen onschuldig joods bloed aan hun handen hebben.
Ik heb respect voor elke mens. Betekent niet dat ik respect moet hebben voor alle ideologieën.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:17 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ook hij hoort respect voor shia's te hebben.
Haha, slaap lekker Zienswijze. Ik ga als verdorven Kuffaar nu mijn nachtrust pakken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:17 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ook hij hoort respect voor shia's te hebben.
Het is wat cynisch bedoelt maar heel veel mensen hebben daar wel last van dat ze het als iets angstigs zien terwijl het gewoon een andere taal is meer niet, arabisch in dit gevalquote:Op woensdag 23 maart 2016 01:16 schreef MrCookies het volgende:
[..]
Men is overal bang voor, wat socialer worden met zijn allen kan veel voorkomen.
Precies. Maar met zo`n post als jij help je wel weer mee met hetgeen wat we juist niet moeten doen met z`n alle. En waar fok compleet in is doorgeslagenquote:Op woensdag 23 maart 2016 01:17 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Een beetje nuance brengen kan geen kwaad. Uiteraard denken niet alle Joden zo net als dat niet alle moslims terroristen zijn.
Het Arabisch maakt gebruik van de zwaardere keel klanken en daardoor lijkt het voor iemand die het niet begrijpt soms een enge taal van brutaliteit terwijl ik als Arabier van mening ben dat er geen mooiere taal dan de Arabische bestaat.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wat cynisch bedoelt maar heel veel mensen hebben daar wel last van dat ze het als iets angstigs zien terwijl het gewoon een andere taal is meer niet, arabisch in dit geval
God is groot zou misschien wat lacherig over gedaan worden, maar Allahu Akbar wordt als iets heftigs gezien omdat terroristen het als strijdkreet gebruiken
Al Jazeera klinkt heldhaftig maar betekent gewoon het eiland
Klopt dat had ik weliswaar beter moeten toelichten.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Maar met zo`n post als jij help je wel weer mee met hetgeen wat we juist niet moeten doen met z`n alle. En waar fok compleet in is doorgeslagen
Dat is precies het probleem. Een tolerant mens ziet alle ideologieen als gelijken. En (fanatieke) soenniet ziet de islam als de ware ideologie en alle andere ideologieen (shia's, bahai's) als onjuist.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:18 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Ik heb respect voor elke mens. Betekent niet dat ik respect moet hebben voor alle ideologieën.
Truste!quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:18 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Haha, slaap lekker Zienswijze. Ik ga als verdorven Kuffaar nu mijn nachtrust pakken.
Ik kan een sjiiet, jood, christen, marxist en andere mensen gewoon als mensen respecteren, maar dat betekent niet dat ik de ideologie van de desbetreffende persoon moet respecteren.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:21 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is precies het probleem. En tolerant mens ziet alle ideologieen als gelijken. En soenniet ziet de islam als de ware ideologie en alle andere ideologieen (shia's, bahai's) als onjuist.
Maar nu je zegt dat je zelf arabier bent maakt het je opmerking wel weer stuk makkelijker te begrijpenquote:Op woensdag 23 maart 2016 01:20 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Klopt dat had ik weliswaar beter moeten toelichten.
Dan ben je dus net een PVV'er die de islam niet respecteert.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:23 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Ik kan een sjiiet, jood, christen, marxist en andere mensen gewoon als mensen respecteren, maar dat betekent niet dat ik de ideologie van de desbetreffende persoon moet respecteren.
Maar je hoeft de Islam ook niet te respecteren.... Als ik als atheist tegen het idee ben dat ik een God moet aanbidden, waarom zou ik dan de Islam moeten respecteren? Als ik als Jood geloof dat Jezus een vervloekte (nep)profeet was, waarom zou ik dan het nieuwe testament en het christendom moeten respecteren?quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:23 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dan ben je dus net een PVV'er die de islam niet respecteert.
Je moet het accepteren, je hoeft het niet te respecterenquote:Op woensdag 23 maart 2016 01:23 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dan ben je dus net een PVV'er die de islam niet respecteert.
Je bent dus voor PVV-gedachtengoed: je eigen ideologie als superieur zien en andere idelogieen afkraken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:25 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Maar je hoeft de Islam ook niet te respecteren.... Als ik als atheist tegen het idee ben dat ik een God moet aanbidden, waarom zou ik dan de Islam moeten respecteren? Als ik als Jood geloof dat Jezus een vervloekte profeet was, waarom zou ik dan het nieuwe testament en het christendom moeten respecteren?
Dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet het accepteren, je hoeft het niet te respecteren
De islam accepteert geen andere godsdiensten, hooguit tolereren maar dan moet wel de jizya worden betaaald.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet het accepteren, je hoeft het niet te respecteren
Ik heb niks tegen de PVV als zijnde een partij dat zich tegen de Islam keert, ik vraag de PVV ook niet hierom (om respect). Maar ik vraag de PVV wel om mijn individuele vrijheid te gunnen als moslim, jood of wat dan ook.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:26 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je bent dus voor PVV-gedachtengoed: je eigen ideologie als superieur zien en andere idelogieen afkraken.
Wees eerlijk men is in Europa best wel bang voor van alles geworden tenminste als ik dat zie overal.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wat cynisch bedoelt maar heel veel mensen hebben daar wel last van dat ze het als iets angstigs zien terwijl het gewoon een andere taal is meer niet, arabisch in dit geval
God is groot zou misschien wat lacherig over gedaan worden, maar Allahu Akbar wordt als iets heftigs gezien omdat terroristen het als strijdkreet gebruiken
Al Jazeera klinkt heldhaftig maar betekent gewoon het eiland
Misschien zou je eens kunnen begnnen met gewoon MENSEN te respecteren ongeacht wat ze geloven.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:25 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Maar je hoeft de Islam ook niet te respecteren.... Als ik als atheist tegen het idee ben dat ik een God moet aanbidden, waarom zou ik dan de Islam moeten respecteren? Als ik als Jood geloof dat Jezus een vervloekte (nep)profeet was, waarom zou ik dan het nieuwe testament en het christendom moeten respecteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |