ScudRaktGenot.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vroeger deden we dat op de sjuumpter.
Ja, dat is geen bewijs dat preventief beleid niet beter zou kunnen werken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Effectief? Die halve luchthaven is weggeblazen.
Dat is elke keer zo. Ik snap niet dat hij daar nog aanschuift.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Karskens heeft gelijk. Jammer dat hij niet serieus genomen wordt daar.
Misschien kunnen we met oude games duidelijk maken waar het mis gaat.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vroeger deden we dat op de sjuumpter.
Dit. Wat een idioten zitten hier tochquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:40 schreef DrDentz het volgende:
Als je het niet eens bent met Karskens ben je voor meer aanslagen.
In Belgie kan je wel zonder gezeik het Sinterklaasfeest vieren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:42 schreef Zipportal het volgende:
Belgie is verrot van binnen. Spijkerharde waarheid.
Vind je het gek dat de man harder begint te praten ?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:41 schreef Paxcon het volgende:
Misschien kan die Karskens de rest eens laten uitpraten en minder hard schreeuwen?
Het is niet zo dat als je harder schreeuwt je meer gelijk hebt
Hopen dat wat familieleden van jou dan bij de volgende aanslag betrokken zijn (als slachtoffer of dader), voor wat realiteitszin.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Omdat er amper aanslagen zijn hier, zo moeilijk is het niet hoor, denk toch eens na.
Age of empiresquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misschien kunnen we met oude games duidelijk maken waar het mis gaat.
Vergelijk het met Age of Empires. Lekker aan de rand in veiligheid met je Priest vijandige troepen bekeren, die vallen hun eigen stad aan, worden doodgemaakt en maken doden terwijl je priest weer een nieuwe bekeert.
Tot je die dekselse gelovige aanpakt, blijft het doorrommelen
Zou ook een afgedwaald stonertje kunnen zijn, die een plek in het paradijs wou veroveren door als een martelaar te sterven.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
die ene linkse trolly duwer vind ik ook wel wat oost europees hebben. Doet me denken aan dat jongste boston marathon terrorist broertje.
[ afbeelding ]
Ik deed niet aan bekeren, ik was meer van den totalen krieg. Allemaal afslachten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misschien kunnen we met oude games duidelijk maken waar het mis gaat.
Vergelijk het met Age of Empires. Lekker aan de rand in veiligheid met je Priest vijandige troepen bekeren, die vallen hun eigen stad aan, worden doodgemaakt en maken doden terwijl je priest weer een nieuwe bekeert.
Tot je die dekselse gelovige aanpakt, blijft het doorrommelen
Hartstikke duidelijk inderdaad, amper aanslagen. Volg jij het nieuws of zit je met een een oude beeldbuis in je huis?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Omdat er amper aanslagen zijn hier, zo moeilijk is het niet hoor, denk toch eens na.
Walgelijk dat je dat hooptquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hopen dat wat familieleden van jou dan bij de volgende aanslag betrokken zijn (als slachtoffer of dader), voor wat realiteitszin.
In Molenbeek kon Osama Bin Laden zich nog ongestoord over straat bewegen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Molenbeek is echt het afvoerputje van Europa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |