Neh had nog halfuur we moeten nog eten, misschien tweedequote:

Amateur.quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neh had nog halfuur we moeten nog eten, misschien tweede
Of derde
Of morgen, nieuwe dag nieuwe kansen

Care jij om je kater of niet?quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja ok genoeg over mij waarom gaan jullie niet eens productief aan t werk natuurlijk gaat het slecht met Nederland als jullie al jullie aandacht aan FOK! besteden en het niet caren ;s

doe normaal joh debiele doosquote:Op woensdag 23 maart 2016 09:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja ok genoeg over mij waarom gaan jullie niet eens productief aan t werk natuurlijk gaat het slecht met Nederland als jullie al jullie aandacht aan FOK! besteden en het niet caren ;s

ik word een beetje bang van oude mannetjesquote:Op woensdag 23 maart 2016 09:34 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Opso maar telkens als ik m'n liefde uit krabbelt ze terug, echt vervelend.

ja hoiquote:Op woensdag 23 maart 2016 09:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik word een beetje bang van oude mannetjes

ja jeetje, wat stond er dan?quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:37 schreef McGrath het volgende:
Ik heb genoten van de posts van vanochtend.

Ben gewoon jong hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik word een beetje bang van oude mannetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |