ik nietquote:Op woensdag 23 maart 2016 09:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Welke terrorist heeft mijn fabuleuze OP gesloopt gvd
Wie zou eerder kaal zijn geworden: WCH of Varys?quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Welke terrorist heeft mijn fabuleuze OP gesloopt gvd
Het was wel extra druk in de trein vanwege een zelfmoordterrorist op een ander traject.quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:18 schreef TARDIS. het volgende:
Zaten jullie ook met angst in de bus vanochtend?
Gvd de NS kan ook nooit fatsoenlijk anticiperen op terreur.quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Het was wel extra druk in de trein vanwege een zelfmoordterrorist op een ander traject.
Ik ben knapper dan Jaime met kort haar, veel lelijker dan Jaime met lang haar.quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, ik ga allemaal GoT vragen stellen hier, het liefst met betrekking tot echte leven
Wats datquote:Op woensdag 23 maart 2016 09:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou jij het als vrouw uit kunnen houden tussen het gespuis van de Night's Watch?
Kan je dan ook zwaardvechten met links?quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben knapper dan Jaime met kort haar, veel lelijker dan Jaime met lang haar.
Jaime met lang haar > God.
Haha lekker baren tussen de berenvellen terwijl allemaal dode ijszombies je maten komen vermoorden die je toch niet mochten omdat je buiten een muur woonde ahahaquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan je dan ook zwaardvechten met links?
Watquote:Op woensdag 23 maart 2016 09:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Haha lekker baren tussen de berenvellen terwijl allemaal dode ijszombies je maten komen vermoorden die je toch niet mochten omdat je buiten een muur woonde ahaha
Ben je niet naar college?quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Godver ze begint misselijk te worden ik ga geen kots opruimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |