Sta je vrijdag ook op de dam?quote:
Wie zou langer zijn denken jullie? Roel van Velzen of Tyrion?quote:
Hoe hard je ook probeert...je blijft een Georgiër.quote:
Goed te zien dat er ook nog verstandige mensen bestaan.quote:
Lekker verheven kortzichtig. Lul.quote:Op woensdag 23 maart 2016 08:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Goed te zien dat er ook nog verstandige mensen bestaan.
020 > 010quote:Op woensdag 23 maart 2016 08:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Goed te zien dat er ook nog verstandige mensen bestaan.
Zou jij Daenerys gevenquote:Op woensdag 23 maart 2016 08:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee over mijn kut beantwoord ik niks.
grt grt
Hoe is je lichaamsbouw..t&a?quote:Op woensdag 23 maart 2016 08:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
grt grt
Kunnen we misschien navraag doen bij je referenties omtrent dit onderwerp?quote:Op woensdag 23 maart 2016 08:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
grt grt
wellicht. alleen kennen jullie die nietquote:Op woensdag 23 maart 2016 09:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kunnen we misschien navraag doen bij je referenties omtrent dit onderwerp?
grgr hrmiep.
okequote:Op woensdag 23 maart 2016 09:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tjechen en polen zijn over het algemeen planken waar yugo's goede goede rondingen hebben.
Hey Chequote:Op woensdag 23 maart 2016 09:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tjechen en polen zijn over het algemeen planken waar yugo's goede goede rondingen hebben.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:03 schreef TARDIS. het volgende:
Niet bekend zijn met de kut van Madeliefff
Oh, ben ik Opa z'n surrogaathoink of wat?quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij moet je in de gaten houden van Opa
wil je me mad hebbenquote:Op woensdag 23 maart 2016 09:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
wellicht. alleen kennen jullie die niet
Heb je een snor?quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh, ben ik Opa z'n surrogaathoink of wat?
hhaahahah ik snap hem nietquote:Op woensdag 23 maart 2016 09:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou toevallig heb ik een pic met snor gezien. zou opa die ook gezien hebben? HAHA
zorro?quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zo'n vies vlassnorretje met matchende sik.
ik nietquote:Op woensdag 23 maart 2016 09:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Welke terrorist heeft mijn fabuleuze OP gesloopt gvd
Wie zou eerder kaal zijn geworden: WCH of Varys?quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Welke terrorist heeft mijn fabuleuze OP gesloopt gvd
Het was wel extra druk in de trein vanwege een zelfmoordterrorist op een ander traject.quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:18 schreef TARDIS. het volgende:
Zaten jullie ook met angst in de bus vanochtend?
Gvd de NS kan ook nooit fatsoenlijk anticiperen op terreur.quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Het was wel extra druk in de trein vanwege een zelfmoordterrorist op een ander traject.
Ik ben knapper dan Jaime met kort haar, veel lelijker dan Jaime met lang haar.quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, ik ga allemaal GoT vragen stellen hier, het liefst met betrekking tot echte leven
Wats datquote:Op woensdag 23 maart 2016 09:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou jij het als vrouw uit kunnen houden tussen het gespuis van de Night's Watch?
Kan je dan ook zwaardvechten met links?quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben knapper dan Jaime met kort haar, veel lelijker dan Jaime met lang haar.
Jaime met lang haar > God.
Haha lekker baren tussen de berenvellen terwijl allemaal dode ijszombies je maten komen vermoorden die je toch niet mochten omdat je buiten een muur woonde ahahaquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan je dan ook zwaardvechten met links?
Watquote:Op woensdag 23 maart 2016 09:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Haha lekker baren tussen de berenvellen terwijl allemaal dode ijszombies je maten komen vermoorden die je toch niet mochten omdat je buiten een muur woonde ahaha
Ben je niet naar college?quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Godver ze begint misselijk te worden ik ga geen kots opruimen
Neh had nog halfuur we moeten nog eten, misschien tweedequote:
Amateur.quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neh had nog halfuur we moeten nog eten, misschien tweede
Of derde
Of morgen, nieuwe dag nieuwe kansen
Care jij om je kater of niet?quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja ok genoeg over mij waarom gaan jullie niet eens productief aan t werk natuurlijk gaat het slecht met Nederland als jullie al jullie aandacht aan FOK! besteden en het niet caren ;s
doe normaal joh debiele doosquote:Op woensdag 23 maart 2016 09:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja ok genoeg over mij waarom gaan jullie niet eens productief aan t werk natuurlijk gaat het slecht met Nederland als jullie al jullie aandacht aan FOK! besteden en het niet caren ;s
ik word een beetje bang van oude mannetjesquote:Op woensdag 23 maart 2016 09:34 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Opso maar telkens als ik m'n liefde uit krabbelt ze terug, echt vervelend.
ja hoiquote:Op woensdag 23 maart 2016 09:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik word een beetje bang van oude mannetjes
ja jeetje, wat stond er dan?quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:37 schreef McGrath het volgende:
Ik heb genoten van de posts van vanochtend.
Ben gewoon jong hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik word een beetje bang van oude mannetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |