abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 maart 2016 @ 23:23:18 #151
28033 Pek
je moet wat
pi_160876315

Deze man probeert het ook weer op "te weinig kansen" te gooien, komt die vrouw tussenbeide... ^O^
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_160876321
quote:
19s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 23:22 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Dat is maar een onderdeel van het probleem. Dit wordt versterkt door o.a. een te zachte aanpak tegen misdragingen, onbegrensde vrijheid, overmatige bescherming en de zieligheidsindustrie.

Dat ze juist deze dag kiezen om het nieuws naar buiten te brengen dat het woord allochtoon in de ban moet geeft al aan hoe triest het gesteld is.
Zeker. Dat is doorgaan op dezelfde weg. Net zoals "kerststol" vervangen door "feeststol" om moslims rustig te houden.

Het probleem moet bij de bron aangepakt worden: Immigratie uit niet-westerse landen. Die moet stoppen. Niet naar 10.000 of een beetje, maar naar nul.
pi_160876322
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 23:22 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Over die problematiek hoor ik ook regelmatig wat, maar denk je dat als er 1 effectief politiecorps was geweest dat de aanslagen voorkomen hadden kunnen worden?
Voorkomen is een groot woord: 100%. De kans verkleinen! En dat doe je niet met 10 politiekorpsen die naast in plaats van met elkaar werken. Ik schreeuw al veel langer dat Molenbeek schoongeveegd moet worden. Dat moet de eerste prioriteit worden. De Belgen kennende gaat het minstens 10 jaar duren voordat ze het aantal politiekorpsen in Brussel hebben teruggebracht na 5 laat staan een.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 23:23:51 #154
359381 malleable
a/b should be solve(bx = a)
pi_160876336
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 23:22 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

De voedingsbodem is de islam. Als we die niet meer importeren is het probleem opgelost. Ik begrijp niet waarom mensen zo moeilijk doen. Grenzen sluiten en het probleem wordt beheersbaar. Dat handjevol vluchtelingen vangt Turkije zelf maar op.

Dit heeft met onderwijs niets te maken, omdat alle kinderen in West-Europa al decennia lang onderwijs krijgen.
Als we de grenzen sluiten zitten hier nog steeds duizenden geradicaliseerde jongeren.

En dat onderwijs laat vaak te wensen over. (in Nederland voornamelijk in het bijzonder onderwijs)
  dinsdag 22 maart 2016 @ 23:23:56 #155
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_160876340
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 23:08 schreef Zachtaardig het volgende:

[..]

Brussel is de hoofdstad van Europa. BE en FR zijn nogal anti-islam landen, ken een blinde zelfs zien.

Moslims worden belemmerd in het belijden van hun religie in die landen, de haat van moslims zit echt in die landen binnen de EU.
Moslims worden belemmerd in het belijden van hun religie in die landen

Nou dit mag je even verklaren....
pi_160876346
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 23:23 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Voorkomen is een groot woord: 100%. De kans verkleinen! En dat doe je niet met 10 politiekorpsen die naast in plaats van met elkaar werken.
Maar wel met militairen aan alle grenzen, zodat er geen niet-westerse immigranten meer Europa in kunnen.
pi_160876361
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 22:48 schreef Zachtaardig het volgende:
Er 'ontsnapt' altijd wel één. Merkwaardig.
Ook apart dat degene die ontsnapt heel opzichtig gekleed was en geen handschoen aan had. Net of het met voorbedachte rade is mocht ie op beeld te zien zou zijn (afleidingsmanouvre?)
pi_160876367
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 23:23 schreef malleable het volgende:

[..]

Als we de grenzen sluiten zitten hier nog steeds duizenden geradicaliseerde jongeren.

En dat onderwijs laat vaak te wensen over. (in Nederland voornamelijk in het bijzonder onderwijs)
Geradicaliseerde jongeren het land uitzetten waar mogelijk (met 2 paspoorten). Dan hou je nog een groep over die je niet kwijt raakt en dat moet je dan beheersbaar zien te houden. Dat is niet anders. Maar het begint met het sluiten van grenzen.
pi_160876370
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 23:21 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Niet dat ik je niet serieus neem, maar bij zulke uitspraken wil ik graag ook feitelijke informatie en ik hoor dit voor het eerst. Is hier onderzoek naar gedaan? Ben sowieso wel benieuwd hoe dat is in de andere Europese landen.
Geen feitelijk informatie, geen onderzoeken. Maar een veel besproken onderwerpen in moslimkringen. o.a. die landen voedt hun haat jegens het Westen.
  Moderator dinsdag 22 maart 2016 @ 23:24:54 #160
138438 crew  Pizzakoppo
pi_160876372
Het meest opmerkelijke en wellicht pijnlijke aan deze hele situatie is toch weer het complete gebrek aan zelfreflectie bij de Islamitische gemeenschap. Vingerwijzen naar 'onze' reactie op de aanslagen in Ankara, ontkennen dat het Moslims waren die de aanslagen hebben gepleegd en als ze wel erkennen dat het Moslims waren dan zijn zij geen 'echte' Moslims.

De polarisatie waar zij vaak zo kwaad over spreken, het racisme wat de westerling uit naar de Moslim komt voor zo'n groot deel voort uit deze houding van de Moslim. Gedrag wat jij toont reflecteert zich in het gedrag van anderen naar jou.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 23:25:28 #161
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_160876390
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 23:16 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:

[..]

Slecht voorbereid? Wat dan precies?
Een van de bommen is niet afgegaan, namen een taxi en gedroegen zich heel verdacht.
Nu je het zo vraagt heb ik niet veel concrete voorbeelden, kreeg alleen dat idee. Ik zal het wel mis hebben.
  Moderator dinsdag 22 maart 2016 @ 23:25:54 #162
138438 crew  Pizzakoppo
pi_160876406
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 23:24 schreef Zachtaardig het volgende:

[..]

Geen feitelijk informatie, geen onderzoeken. Maar een veel besproken onderwerpen in moslimkringen. o.a. die landen voedt hun haat jegens het Westen.
De welbekende slachtofferrol.
pi_160876412
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 23:20 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Die zijn er ook niet omdat dat niet mag. Dat is namelijk racistisch... maar ben er wel benieuwd naar.
Waarom zou dat racistisch moeten zijn?
  dinsdag 22 maart 2016 @ 23:26:26 #164
359381 malleable
pi_160876423
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 23:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Maar wel met militairen aan alle grenzen, zodat er geen niet-westerse immigranten meer Europa in kunnen.
Geen chinezen? geen Indiërs? Gewoon asiel migratie beperken, immigratie van kenniswerkers levert ons veel op.
pi_160876434
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 23:25 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Een van de bommen is niet afgegaan, namen een taxi en gedroegen zich heel verdacht.
Nu je het zo vraagt heb ik niet veel concrete voorbeelden, kreeg alleen dat idee. Ik zal het wel mis hebben.
Moest die bom wel afgaan is de vraag, waarom was net degene heel opzichtig gekleed en had hij geen handschoen aan met het onstekingsmechanisme
pi_160876438
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 23:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het meest opmerkelijke en wellicht pijnlijke aan deze hele situatie is toch weer het complete gebrek aan zelfreflectie bij de Islamitische gemeenschap. Vingerwijzen naar 'onze' reactie op de aanslagen in Ankara, ontkennen dat het Moslims waren die de aanslagen hebben gepleegd en als ze wel erkennen dat het Moslims waren dan zijn zij geen 'echte' Moslims.

De polarisatie waar zij vaak zo kwaad over spreken, het racisme wat de westerling uit naar de Moslim komt voor zo'n groot deel voort uit deze houding van de Moslim. Gedrag wat jij toont reflecteert zich in het gedrag van anderen naar jou.
Geen greintje zelfreflectie. Uitsluitend slachtoffer-denken.

Dit heeft twee redenen:
- In de islam is geen ruimte voor reflectie;
- Vrijwel alle niet-westerse culturen zijn slachtoffer-culturen. Doorzettingsvermogen en zelf-reflectie zijn westerse waarden,
pi_160876461
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 23:20 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Onderwijs zal ongetwijfeld de polarisatie doen afnemen.

Maar ik blijf herhalen dat het geloof niet de oorzaak van de radicalisering is.

Daarvoor moeten vooral andere oorzaken aangepakt worden, om die voedingsbodem weg te nemen. Maar als je dat aangeeft ben je een policor theedrinker, dus blijf maar lekker hangen in de 'oog om oog, tand om tand' methodes. :')
Aan de andere kant hadden ze dan tijdens de Arabische Lente liberale democratieën opgezet, wat ik dacht dat de bedoeling was, ipv islamboederschap theocratieën. Door hun religie en de dominantie daarvan en juist het gebrek aan onderwijs gingen ze voor een theocratie.
Anders dan bij het vallen van de muur, die mensen waren nozeler in de communistische wereld.
Precies wat AtaTürk ook bevroedde. Je moet die islam echt wel uitbannen, wil je je bevolking in de vaart der naties opstoten.
I´m back.
pi_160876464
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 23:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Geradicaliseerde jongeren het land uitzetten waar mogelijk (met 2 paspoorten). Dan hou je nog een groep over die je niet kwijt raakt en dat moet je dan beheersbaar zien te houden. Dat is niet anders. Maar het begint met het sluiten van grenzen.
Met het sluiten van de grenzen los je niets op. Zelfs niet als we de meest repressieve controlestaat oprichten die je maar kunt bedenken.

We moeten ermee leren leven dat terrorisme helaas niet 100% valt te voorkomen.

Mensen met 2 paspoorten kun je niet uitzetten, de landen van het 2e paspoort werken daar niet aan mee, en hoe je het wendt of keert, daar kun je toch niet omheen. Of je moet het politiek enorm op de spits willen drijven natuurlijk. Maar realistisch lijkt me dat niet.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_160876465
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 23:26 schreef malleable het volgende:

[..]

Geen chinezen? geen Indiërs? Gewoon asiel migratie beperken, immigratie van kenniswerkers levert ons veel op.
Die vormen aan afzonderlijke groep die je zeer mondjesmaat kan toelaten, zonder enig uitzicht op permanent verblijf en alleen uit bepaalde niet-islamitische landen. Maar zolang er nog 600.000 werklozen in Nederland zijn, mogen die kenniswerkers ook wegblijven.
  Moderator dinsdag 22 maart 2016 @ 23:27:30 #170
138438 crew  Pizzakoppo
pi_160876468
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 23:26 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Geen greintje zelfreflectie. Uitsluitend slachtoffer-denken.

Dit heeft twee redenen:
- In de islam is geen ruimte voor reflectie;
- Vrijwel alle niet-westerse culturen zijn slachtoffer-culturen. Doorzettingsvermogen en zelf-reflectie zijn westerse waarden,
Ben ik het niet mee eens. Kijk naar de Boeddhistische cultuur waarin redeneren en zelfinzicht hoog in het vaandel staan. In de Islam en het Christendom is inderdaad geen ruimte voor eigen interpretatie. Daar is zelfstandig nadenken uit den boze.
pi_160876491
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 23:24 schreef mijntjexx het volgende:

[..]

Ook apart dat degene die ontsnapt heel opzichtig gekleed was en geen handschoen aan had. Net of het met voorbedachte rade is mocht ie op beeld te zien zou zijn (afleidingsmanouvre?)
Ze gaan best wel slordig te werk, terwijl alles in details wordt besproken. Rara.

Als je mij zou vragen wat ik ervan zou vinden...
pi_160876496
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 23:27 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. Kijk naar de Boeddhistische cultuur waarin redeneren en zelfinzicht hoog in het vaandel staan.
De uitzondering bevestigt de regel.
Niet voor niets worden wij niet overspoeld met Boeddhistische illegalen die de kortste weg naar het uitkeringsloket zoeken.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 23:28:32 #173
359381 malleable
pi_160876502
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 23:27 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Die vormen aan afzonderlijke groep die je zeer mondjesmaat kan toelaten. Maar zolang er nog 600.000 werklozen in Nederland zijn, mogen die kenniswerkers ook wegblijven.
Die 600.000 werklozen gaan geen gedistribueerd correlatie systeem bouwen. Die kunnen in de kantine frikandellen speciaal eten.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 23:28:47 #174
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_160876514
Benieuwd hoelang het nog duurt voor Nederland aan de beurt is.helaas hou je dit soort gekken niet tegen
  dinsdag 22 maart 2016 @ 23:28:57 #175
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160876519
Maar het is strategie dat er altijd eentje van die jihadhelden is die zich op het laatste moment toch niet opblaast?
Of zijn dat gewoon laffe eikels?
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')