Fascinerend.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:13 schreef Dimachaerus het volgende:
ik begin echt een driehoekje te worden !
nu doorzetten met bulken !
een gevarendriehoek zekerquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:13 schreef Dimachaerus het volgende:
ik begin echt een driehoekje te worden !
nu doorzetten met bulken !
Ik ben de moeilijkste niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je mag best wel kieskeurig zijn hoor niels. jij bent ook een mens, net zo veel waard als ieder ander
ahquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:20 schreef Catkiller het volgende:
Pfff, door die OP twijfel ik weer aan mijn heteroseksualiteit, rawr.
dat is precies wat ze willen !quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja ben wel angstig geworden na die aanslagen in Brussel
BOEEquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja ben wel angstig geworden na die aanslagen in Brussel
IK HOU VAN GEITJESquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:21 schreef Crip het volgende:
omfg<3
https://www.facebook.com/realkraze/videos/751005088369484/
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
zou wel wat meer dankwoorden willen voor mijn mooie OP gvd
paarlen voor de zwijnen hier
denk wel dat dima een potentieel gevaar is. hij zegt dat hij spiertjes kweekt, maar intussen zit er gewoon een gordel onder dat v halsjequote:
Officiersfunktie 2 strepen. Da's 1 minder dan ik gewend ben, maar gage is ongeveer hetzelfde.quote:
Beetje creepen bij anderen die staan te douchenquote:
ja toen ik klein was kon je altijd brokjes uit een automaat halen bij de kinderboerderij, keilief natuurlijk, maar die beesten happen zo in je handjequote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:23 schreef Crip het volgende:
[..]
ZO FUKING LIEF ZO KLEIN. Wel fucking gemene beesten tho
Ik wil ze serieus ooitquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:23 schreef Crip het volgende:
[..]
ZO FUKING LIEF ZO KLEIN. Wel fucking gemene beesten tho
Hij oefent voor de real deal. Weegt wat natuurlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
denk wel dat dima een potentieel gevaar is. hij zegt dat hij spiertjes kweekt, maar intussen zit er gewoon een gordel onder dat v halsje
Bijna half 10 joh, komt goed.quote:
DIT IS PAS ENG ZEGquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:24 schreef HPLC het volgende:
Nog 6 minuten, dan is er weer vrede en niveau
kan, maar hij is niet echt stabiel zeg maarquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij oefent voor de real deal. Weegt wat natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |