quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Tot ze eindelijk die blockchain openenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:00 schreef Ticootje het volgende:
hoelang tot de lisk bubbel gaat barsten?
Bij 3 dollar svpquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:00 schreef Ticootje het volgende:
hoelang tot de lisk bubbel gaat barsten?
Laat even weten wanneer je dat doet, doe ik met je meequote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:20 schreef MaGNeT het volgende:
Ik hoop eigenlijk éérst nog op een crash, zodat ik nog 200.000 stuks kan bijkopen
Ik zodat ik jullie kan uitlachen en goedkoop in kan kopenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:20 schreef MaGNeT het volgende:
Ik hoop eigenlijk éérst nog op een crash, zodat ik nog 200.000 stuks kan bijkopen
Als ik 1 ding geleerd heb is dat jij altijd slechte aankopen doet en Magnet doet dat minder.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zodat ik jullie kan uitlachen en goedkoop in kan kopen
Sinds ik weer Bitcoins bezit nog niks mis gedaan. ETH is voor de hele lange termijn, dat ik iets lager had kunnen kopen is gewoon jammer.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als ik 1 ding geleerd heb is dat jij altijd slechte aankopen doet en Magnet doet dat minder.
Ik denk gewoon altijd heel goed na voor ik iets doms doe.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als ik 1 ding geleerd heb is dat jij altijd slechte aankopen doet en Magnet doet dat minder.
Maar je kan niet ontkennen dat LISK nu even iets te hoog is gekomenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik denk gewoon altijd heel goed na voor ik iets doms doe.
Wie weet, komt Lisk nooit meer onder de ICO prijsquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar je kan niet ontkennen dat LISK nu even iets te hoog is gekomen
Één van de weinige dingen waar ik wel over nagedacht heb, eng.
Ik heb een zooitje 1337 gekocht op Yobitquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:00 schreef DaMart het volgende:
Ook maar wat extra BTC naar Trex teruggestuurd. Eens kijken wat ik daar nog voor leuks van kan kopen.
In de trollbox op Yobit riepen ze ook al dat die coin moon gaat binnenkort... ik heb niet geluisterd naar zequote:Op woensdag 23 maart 2016 00:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb een zooitje 1337 gekocht op Yobit
RADSquote:Op maandag 21 maart 2016 17:39 schreef MaGNeT het volgende:
Ik zit in RADS en EXP vanwege de Azure geruchten.
EXP wacht ook nog op het Azure nieuws dus wat dat betreft blijf ik daar ook nog in zitten.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:06 schreef Spatieloos het volgende:
Had ik niet verwacht van RADS, ik heb meer EXP gekocht :/
Eindelijk gaat FCT omhoog, ik heb zoveel bijgekocht op lage prijzen, eindelijk eindelijk eindelijk.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:17 schreef DaMart het volgende:
Net maar even wat FCT gekocht... die lijkt omhoog te willen.
Ach, in ieder geval een coin die op BCT nog leeftquote:Op woensdag 23 maart 2016 06:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de trollbox op Yobit riepen ze ook al dat die coin moon gaat binnenkort... ik heb niet geluisterd naar ze.
Kloptquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ach, in ieder geval een coin die op BCT nog leeft
En ik zie er steeds maar weer rare coins een 1000% of meer pakken, dus je moet wat proberen he
Ik verwacht dat PoloniEx zich wel zal aanbieden, Crypti (voorganger van Lisk) staat er ook al.quote:
zal mij benieuwen! Enig verwachting wanneer dat zal zijn, of duurt zoiets doorgaans nog maanden na zo'n ICO?quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik verwacht dat PoloniEx zich wel zal aanbieden, Crypti (voorganger van Lisk) staat er ook al.
C-cex heeft in een tweet aangegeven vanaf het begin LISK te zullen ondersteunen, dus die zullen er wel een markt voor openen. En het zou me verbazen als Bittrex het niet direct toevoegtquote:
Ik hoorde iemand iets over 'ergens in april' zeggen. Zou mooi zijnquote:Op woensdag 23 maart 2016 15:30 schreef Sosa het volgende:
[..]
zal mij benieuwen! Enig verwachting wanneer dat zal zijn, of duurt zoiets doorgaans nog maanden na zo'n ICO?
Ik moet zeggen dat die 2.0 projectjes mij geen windeieren leggen, maar volgens mij mag jij al helemaal niet klagen.
wel jammer dat ik radium te vroeg verkocht heb (2x zoveel) terwijl dat vandaag 4x zoveel had kunnen zijn.. ach
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:28 schreef MaGNeT het volgende:
Hou er allemaal wel rekening mee dat vanwege goede vrijdag en pasen pas dinsdag weer Bitcointransacties worden verwerkt.Alle miners nemen op die dag natuurlijk een pauze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zou er eigenlijk gebeuren als daadwerkelijk alle miners op aarde, echt iedereen ineens zou stoppen met minen?Spatieboos
Dat had ik dus een paar keer met SYS en FCT. Niet te negatief over zijn, winst is winst.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:35 schreef MissionPhailed het volgende:
Eergisteren RAD gekocht voor 0,0012 BTC en gisteren triomfantelijk van de hand gedaan voor 0,0015, zie ik vandaag tot mijn verbijstering dattie doorgestoten is tot 0,0025.
Heb nu wel wat BTC's over en twijfel waar nu in te gaan voor winst in de aankomende week/weken. AMP, EXP ... ?
Niet veel, dan komen er geen transacties meer door omdat er geen blokken gevonden worden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alle miners nemen op die dag natuurlijk een pauze.
Wat zou er eigenlijk gebeuren als daadwerkelijk alle miners op aarde, echt iedereen ineens zou stoppen met minen?
Zo is datquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat had ik dus een paar keer met SYS en FCT. Niet te negatief over zijn, winst is winst.
En ik zeg EXP.
Neuhquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:18 schreef Spatieloos het volgende:
Als je een buyorder verwijdert op Poloniex, betaal je dan wel de Fee? Ik neem aan van niet?
Helaas heb ik er ook nog bijna 1000quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hey wat grappig. Ik log net in op Bittrex en ik zie dat er deze week een vergeten buy en sell order zijn vervuld waardoor ik nu opeens een kleine 500 extra Warp heb.
Zeg maar als je ze sellt. Dan zet ik een buyorder op 25satquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Och ik zit met een veelvoud daarvan opgescheept, maar ik heb ze ooit gekocht voor ongeveer een kwart van de huidige prijs. Probleem is om ze kwijt te raken. De markt is zo dun dat als je ze dumpt dat de prijs in elkaar klapt.
Ik heb er ook nog ongeveer 780quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Helaas heb ik er ook nog bijna 1000
Was jij niet degene die onlangs niet happy was dat ik een tweet hier gelinked had over EXP?quote:
Nee dat was ik niet. Ik was trouwens even helemaal uit EXP maar ik heb nu weer wat teruggekocht, vlak voordat ie weer omhoog ging.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:45 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Was jij niet degene die onlangs niet happy was dat ik een tweet hier gelinked had over EXP?![]()
Degene van die tweet, tweeten vanochtend dat FCT een buy was trouwens, kort daarna had Fct een break out
Nee... ik heb gewoon verzameld door te kopen, genoeg te verkopen om mijn BTC terug te krijgen en lager terug te kopen en er staat nog wat op exchanges, rond de 15k gekocht...quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Das best veel![]()
Heb je toch BTC uit je wallet geplukt stiekem?
Gewoon goed bezig dus eigenlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee... ik heb gewoon verzameld door te kopen, genoeg te verkopen om mijn BTC terug te krijgen en lager terug te kopen en er staat nog wat op exchanges, rond de 15k gekocht...
Overigens wel wat BTC uit wallet geplukt, maar die is er deze week ook in gekomen na verkoop van deel van mijn WARP. En er is minder uit gegaan dan erin is gekomen, meteen mijn aankoop van LISK weer verrekend met mijn wallet
.
O en ik bedoelde 680, rekende mezelf iets te rijk.
Ik ben voor, koop ik nog ff 85.000.000 Lisk bij.quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:11 schreef Nattekat het volgende:
De hoeveelheid LISK die je voor 1 Bitcoin krijgt zal je bedoelen met x100?
Mss moet je eerst je ondertitel veranderenquote:Op donderdag 24 maart 2016 07:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zit nog steeds vuistdiep in ETH met 10% verlies, mag nu wel eens naar de moon gaan.
Hehequote:Op donderdag 24 maart 2016 07:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mss moet je eerst je ondertitel veranderen
It's not mequote:Op donderdag 24 maart 2016 10:12 schreef DaMart het volgende:
WARP op weg naar sub 10K?.
Topic op BCT is gesloten door de dev door alle FUD en trolls... wordt nu flink gedumpt.
Nee, lijkt veel op iemand die dumpt om zijn zak te vullen... op Trex lijkt 11k vooralsnog de bodem te zijn... voor de zekerheid heb ik een buy order op 8k gezetquote:
En voor 8k sat WARP bijgekocht...quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, lijkt veel op iemand die dumpt om zijn zak te vullen... op Trex lijkt 11k vooralsnog de bodem te zijn... voor de zekerheid heb ik een buy order op 8k gezet.
Nee toch hequote:Op donderdag 24 maart 2016 12:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
En voor 8k sat WARP bijgekocht....
quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:47 schreef Spatieloos het volgende:
Heb ik meer dan een jaar met RDD in mijn wallet gezeten, verkoop ik het vorige week met een klein beetje verlies, gaat het nu omhoog...
Ja... sta nu in dubio... alles maar verkopen nu het totaal nog met winst weg kan of geduldig afwachten tot de prijs weer omhoog gaat... maar gelet op de ontwikkelingen, vooral het sluiten van het BCT-topic, ben ik bang dat het eerder verder omlaag zal gaanquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... sta nu in dubio... alles maar verkopen nu het totaal nog met winst weg kan of geduldig afwachten tot de prijs weer omhoog gaat... maar gelet op de ontwikkelingen, vooral het sluiten van het BCT-topic, ben ik bang dat het eerder verder omlaag zal gaan.
Met dank aan een paar irritante trolls en fudders op BCT en een dev die daar niet mee om kon gaanquote:
Jep. Sell nu het nog kan.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:23 schreef DaMart het volgende:
Warp... gedumpt tot 2500 sat al...
Einde oefening?
Ben inderdaad van plan om alles te verkopen. Moet hij wel over 2 uur nog boven de 7000 staanquote:
Heb m'n verlies genomen op die grafcoin.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben inderdaad van plan om alles te verkopen. Moet hij wel over 2 uur nog boven de 7000 staan![]()
.
Ik heb het grootste deel verkocht nu. 2/3 van de investering heb ik nu terug en er staan wat lage buy ordersquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb m'n verlies genomen op die grafcoin.
Dit gaat hetzelfde worden als een GCR. Over 3 dagen staat Warp op 150sat of lager.
375% upquote:Op donderdag 24 maart 2016 07:20 schreef MaGNeT het volgende:
Ik las over Influxcoin (Bittrex) dat ze ook bezig zijn met Azure...
En in feite 'verlies staan t.o.v gisteren' bedoelenquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:31 schreef MissionPhailed het volgende:
Hier vandaag alleen op EXP winst geboekt (ingekocht op 0,0015 BTC). Heb er alleen vrij weinig van dus winst is alsnog gering. Maar winst is winst
Edit: 4x winst zeggen in twee zinnen
quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En in feite verlies staan t.o.v gisteren bedoelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie jij FCT ook nog boven de 0.006 uitkomen?quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:56 schreef MaGNeT het volgende:
Net weer uit EXP en RADS gegaan, nu 25.8 BTC totaal en dat gaat weer in ETH en FCT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |