Ach, 'zij' bestaan ook, dus waarom 'wij' dan niet?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:43 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
WIJ bestaan niet. We zijn allemaal individuen en ik gok dat de meeste slachtoffers vandaag zelden of nooit wapens hebben geleverd aan IS.
Ik denk dat je het niet begrijpt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:42 schreef Abed het volgende:
[..]
holocaustachtige zaken goedpraten
Het zijn wel mensen waar je het over hebt.
Ik snap waar je op doelt maar draai het eens om. Houden wij daar ook rekening mee als we de boel lopen te bombarderen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:43 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
WIJ bestaan niet. We zijn allemaal individuen en ik gok dat de meeste slachtoffers vandaag zelden of nooit wapens hebben geleverd aan IS.
Ik had eerder precies dezelfde gedachte. Moslims mogen (terecht) niet gegeneraliseerd worden, maar wij in het westen mogen dat wel. Eigenaardig.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ach, 'zij' bestaan ook, dus waarom 'wij' dan niet?
Onze volksvertegenwoordigers en regeringsleiders dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:43 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Je vraagt of WIJ daar rekening mee houden. Nogmaals, ik heb nog nooit iemand gebombardeerd. Die mensen vandaag in Brussel waarschijnlijk ook niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik snap waar je op doelt maar draai het eens om. Houden wij daar ook rekening mee als we de boel lopen te bombarderen?
Ik wil dit soort acties niet goed praten, maar als WIJ (overheid, het westen) niet bereid zijn te veranderen blijven ze ons lastigvallen. WIJ veroorzaken dit zelf. Why the fuck moeten wij wapens aan hun verkopen? Werk het anders even lekker in de hand.
Dit + heel veel. De regeringen van het Westen en ook USA etc voelen zich zoveel meer dan de rest. Opkankeren met die mongolen. Ieder mens is gelijk en iemand uit Afrika die 3 euro per maand verdient zou hetzelfde moeten zijn als een random dude uit ons landje.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had eerder precies dezelfde gedachte. Moslims mogen (terecht) niet gegeneraliseerd worden, maar wij in het westen mogen dat wel. Eigenaardig.
Dan zou dit IS niet ontstaan zijn. ISIL is onstaan uit ISI, dat werd opgericht in 2006, 5 maand na de verkiezing van Nouri al-Maliki. Irak kreeg een Sjiietische regering terwijl het land bezet werd door Westerse troepen, waardoor het Westen een natuurlijke vijand van ISI(L) werd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:29 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En die chaos waaruit IS heeft kunnen ontstaan was er nooit gekomen als op een gegeven moment ook Saddam met de Arabische lente te maken kreeg?
Mja, ik merk ook steeds vakerquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:42 schreef Abed het volgende:
[..]
holocaustachtige zaken goedpraten
Het zijn wel mensen waar je het over hebt.
Als mensen verantwoordelijk moeten worden gehouden voor hun politici, dan kan je bezig blijven.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Onze volksvertegenwoordigers en regeringsleiders dan.
De burgerslachtoffers die getroffen worden in het Midden-Oosten door Westerse bombardementen hebben daar ook nooit om gevraagd.
Met WIJ bedoel ik het landquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Je vraagt of WIJ daar rekening mee houden. Nogmaals, ik heb nog nooit iemand gebombardeerd. Die mensen vandaag in Brussel waarschijnlijk ook niet.
Dat is zo.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Verreweg de meeste burgerslachtoffers zijn gevallen door lokale overheden/bendes/moordenaars.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Onze volksvertegenwoordigers en regeringsleiders dan.
De burgerslachtoffers die getroffen worden in het Midden-Oosten door Westerse bombardementen hebben daar ook nooit om gevraagd.
Altijd dat olie argumentquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niet begrijpt.
Er zijn zo veel conflicten en nare dingen die gebeuren met mensen op deze aardbol. Het is onmogelijk dat het westen daar overal ingrijpt. Dan gaat gewoon niet.
En reken maar, dat als in Syrie net zo veel olie zou zijn te halen als in Irak, we daar allang een grondoorlog hadden gevoerd. En Assad en zijn regime zouden zijn verdreven.
Nee wij hopen erop dat onze overheid en de militairen het verschil kunnen zien tussen burgers en terroristen. De smerige wapenverkoop is inderdaad niet zuiver, maar daar kunnen die mensen in dat vliegveld en de metro geen donder aan doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik snap waar je op doelt maar draai het eens om. Houden wij daar ook rekening mee als we de boel lopen te bombarderen?
Ik wil dit soort acties niet goed praten, maar als WIJ (overheiid, het westen) niet bereid zijn te veranderen blijven ze ons lastigvallen. WIJ veroorzaken dit zelf. Why the fuck moeten wij wapens aan hun verkopen? Werk het anders even lekker in de hand.
Oude fotoquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:46 schreef Nystiq het volgende:
https://twitter.com/Radio(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
Wauw
Heel haar haar onder het bloedquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:46 schreef Nystiq het volgende:
https://twitter.com/Radio(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
Wauw
En mijn punt is dat een land als geheel nooit verantwoordelijkheid draagt voor wat een overheid zoal beslist.quote:
Dude het gaat er toch niet om dat die mensen daar niks aan kunnen doen. Het gaat erom dat wij eraan meewerken als regering/overheid dat dit soort dingen gebeuren. WIE levert hen die fucking granaten, flashbangs, ak47s denk je?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:47 schreef aspi het volgende:
[..]
Nee wij hopen erop dat onze overheid en de militairen het verschil kunnen zien tussen burgers en terroristen. De smerige wapenverkoop is inderdaad niet zuiver, maar daar kunnen die mensen in dat vliegveld en de metro geen donder aan doen.
Behalve dat we mensen zijn, qua natie, ontwikkeling en mindere mate normen en waarden zijn we ook superieur.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit + heel veel. De regeringen van het Westen en ook USA etc voelen zich zoveel meer dan de rest. Opkankeren met die mongolen. Ieder mens is gelijk en iemand uit Afrika die 3 euro per maand verdient zou hetzelfde moeten zijn als een random dude uit ons landje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |