quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Alsof dp dat ooit heeft gedaan zonder mee te doen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie heb geen ervaring met zelf niet meeroken
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Alsof dp dat ooit heeft gedaan zonder mee te doen.
Nee, moet even aantal zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:11 schreef Toto69 het volgende:
dp kun je haai worden als je tussen 3 hasj rokers zit
Popcorn verbrandenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:12 schreef Toto69 het volgende:
Hoe krijg je het snelste die hasj en wiet lucht van je kamer? Me oma komt zo de was doen en heel de gang ruikt ernaar en me kamer stinkt ook enorm erna 8) me ouders weten dat ik et af en toe doe maar niet op me kamer. Maar dat hun weten dat ik et gedaan heb hier vind ik nie erg maar oma wel
.
Heb me raam open en al met deo gespoten.
Oma komt binnen over 3 kwartier
Gaat niet lukken in 3 kwartier.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:12 schreef Toto69 het volgende:
Hoe krijg je het snelste die hasj en wiet lucht van je kamer? Me oma komt zo de was doen en heel de gang ruikt ernaar en me kamer stinkt ook enorm erna 8) me ouders weten dat ik et af en toe doe maar niet op me kamer. Maar dat hun weten dat ik et gedaan heb hier vind ik nie erg maar oma wel
.
dus in je eentje kan het niet?quote:
Stofzuiger op hardste stand aanzetten en gewoon ff 20 min zn werk laten doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:12 schreef Toto69 het volgende:
.
goede tipquote:
mcgrath moet nu kotsenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:14 schreef Toto69 het volgende:
Vanaf de puberteit heb ik al een fetish voor kaas. De geur en het gladde uiterlijk maken me opgewonden. Vaak heb ik dan ook gemastubeerd met een blok kaas of plakjes kaas. Jammer genoeg wil mijn vrouw er niets van weten en moet ik het stiekem doen.
Ik weet dat er weinig mensen zijn met dezelfde fetish maar zijn er hier op het forum nog meer mensen met deze fetish?
mcgrath iig nietquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:14 schreef Toto69 het volgende:
Vanaf de puberteit heb ik al een fetish voor kaas. De geur en het gladde uiterlijk maken me opgewonden. Vaak heb ik dan ook gemastubeerd met een blok kaas of plakjes kaas. Jammer genoeg wil mijn vrouw er niets van weten en moet ik het stiekem doen.
Ik weet dat er weinig mensen zijn met dezelfde fetish maar zijn er hier op het forum nog meer mensen met deze fetish?
past nietquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Stofzuiger op hardste stand aanzetten en gewoon ff 20 min zn werk laten doen.
mcgrath fapt hieropquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:14 schreef Toto69 het volgende:
ik ook kaasquote:
kaas is lekker man mafkeesquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook kaas
die geur, dat gevoel, de substantie
kan je dit even voor je houdenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:16 schreef Toto69 het volgende:
Oke nadat de vorige topics die over dit onderwerp waren gesloten bedacht ik mij een nieuwe aan te maken zodat we er over kunnen praten maar wel op een nette manier zonder dat mensen hier al te veel last van hebben.
ik zelf vind het zo nu en dan fijn om in mijn broek of panty te plassen.
Het begon per ongeluk en is uit gegroeid naar opzet.
Zijn er nog meerdere die dit doen?
of mensen die het doen maar er eigenlijk niet voor uit durven te komen?
en doe je het thuis in de badkamer of op een andere plek?
wtf zit jij allemaal te lezen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:16 schreef Toto69 het volgende:
Oke nadat de vorige topics die over dit onderwerp waren gesloten bedacht ik mij een nieuwe aan te maken zodat we er over kunnen praten maar wel op een nette manier zonder dat mensen hier al te veel last van hebben.
ik zelf vind het zo nu en dan fijn om in mijn broek of panty te plassen.
Het begon per ongeluk en is uit gegroeid naar opzet.
Zijn er nog meerdere die dit doen?
of mensen die het doen maar er eigenlijk niet voor uit durven te komen?
en doe je het thuis in de badkamer of op een andere plek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |