En in Den Haag is het niet druk?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:14 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nee maar het lijkt me wel logich dat de teroristen een drukke plaats uitkiezen met veel mensen massa's. dus dan zijn hoofsteden heel gelieft voor teroristen.
Maar er wordt maar al te vaak in de naam van de Islam een aanslag gepleegd, kan geen toeval meer zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:14 schreef Abed het volgende:
[..]
Als ze het in de naam van je moeder doen maakt het jouw moeder ook geen slecht mens.
ja en ik vraag me dan af waar die mislukte aanslag dan voor bedoelt was en op welke plek?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:14 schreef berko13 het volgende:
1 aanslag is mislukt door een bomgordel die niet afging, bedoeling was 3 aanslagen
Wat schuift dat? Gekke journalisten denken ook maar dat ze alles gratis kunnen fixenquote:
RIP man!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:07 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Maastricht hier. Ik ga effe wat jodiumpillen scoren.
Met een 8 aderig kabeltje hangt de hele wereld aan elkaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:15 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Inderdaad!
Ik geloof er niets van dat Islamisten kerncentrales in West Europa binnen kunnen dringen en op gaan blazen. Dat geef ik zeker nog een jaar of 10!
Vanavond dus niks op tv allemaal hetzelfde gelul.quote:
EEN Vandaag straks ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Vanavond dus niks op tv allemaal hetzelfde gelul.
Nee.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:16 schreef Loekie1 het volgende:
Zouden dan nu eindelijk preventief alle Syriegangers opgepakt worden?
Weet je waarom? Omdat het voor meer angst, haat en verdeeldheid zorgt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Maar er wordt maar al te vaak in de naam van de Islam een aanslag gepleegd, kan geen toeval meer zijn.
Een jaar geleden was ook in het nieuws dat IS gezegd had in kleine dorpjes aanslagen te gaan plegen om zo duidelijk te maken dat niemand waar dan ook veilig is.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:14 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nee maar het lijkt me wel logich dat de teroristen een drukke plaats uitkiezen met veel mensen massa's. dus dan zijn hoofsteden heel gelieft voor teroristen.
Natuurlijk niet, het heeft niks met religie te maken... het zijn maar een paar gekkies... 3 of 4.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:16 schreef Loekie1 het volgende:
Zouden dan nu eindelijk preventief alle Syriegangers opgepakt worden?
nee okee. in turkije zal het meschien anders werken. maar hier in europa zijn het toch vaak de hoofdsteden die getroffen worden hoor.quote:
Rotterdam : haven en vliegveldquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:15 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Amsterdam is de enige drukke stad in Nederland?
Den Haag heeft de regering en het tribunaal, ook niet oninteressant.
Rotterdam heeft ook ervaring.
twitter:HLN_BE twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 14:09:16Jongeren zoeken ruzie met politie aan Brussels Airport https://t.co/MiFvBx732d #hln https://t.co/lhULNk2yy0 reageer retweet
Gelukkig is er nooit dood en verderf gezaaid uit naam van Jezus en zijn pa.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Maar er wordt maar al te vaak in de naam van de Islam een aanslag gepleegd, kan geen toeval meer zijn.
IS zegt wel meer. Ze moeten het ook nog maar eens zien uit te voeren allemaal.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Een jaar geleden was ook in het nieuws dat IS gezegd had in kleine dorpjes aanslagen te gaan plegen om zo duidelijk te maken dat niemand waar dan ook veilig is.
Gelukkig hebben we daar nog niet veel van gezien.
#Belgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:18 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]twitter:HLN_BE twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 14:09:16Jongeren zoeken ruzie met politie aan Brussels Airport https://t.co/MiFvBx732d #hln https://t.co/lhULNk2yy0 reageer retweet
Incidentje dit datquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, het heeft niks met religie te maken... het zijn maar een paar gekkies... 3 of 4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |