Niet?!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:11 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nee want Den Haag is niet de hoofdstad van nederland.
Met zo weinig woorden zo precies de spijker op de kop kunnen slaan. Dat kan alleen Aadquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:10 schreef Zipportal het volgende:
twitter:aad300 twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:56:49Wat een trieste dag 22 maart 2016 #aanslagen reageer retweet
Er zijn 2 miljard moslims die geen terroristen zijn.quote:
Voor de 2e keer, wegwezen jij, wij zijn met meer!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:11 schreef Abed het volgende:
Dit moet niet aan de islam verbonden worden.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:07 schreef Poepz0r het volgende:
Zou mij niets verbazen als die 2 van Parijs dezelfde 2 zijn die zichzelf hebben opgeblazen vandaag.
Ze schijten anders wel in de achtertuin van molenbeek...quote:
Na het zien van deze tweet slaap ik vannacht een stuk beter. Bedankt Aad.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:10 schreef Zipportal het volgende:
twitter:aad300 twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:56:49Wat een trieste dag 22 maart 2016 #aanslagen reageer retweet
Niet in Turkije.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:12 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja maar die teroristen pakken meestal de hoofdsteden.
Dus? De terroristen zijn alsnog gewoon islamieten die in naam van Allah een aanslag pleegden. Het heeft dus wel degelijk met de islam te maken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:13 schreef Abed het volgende:
[..]
Er zijn 2 miljard moslims die geen terroristen zijn.
nee maar het lijkt me wel logich dat de teroristen een drukke plaats uitkiezen met veel mensen massa's. dus dan zijn hoofsteden heel gelieft voor teroristen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:12 schreef DonJames het volgende:
[..]
Staat in de Koran dat je alleen aanslagen mag plegen op hoofdsteden denk je?
twitter:KimEvenepoel twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 14:08:14Evacuatie deel personeel Belgische kerncentrales is niet wegens concrete dreiging, maar gevolg van dreigingsniveau 4 https://t.co/xvy8yXONIj reageer retweet
En hoeveel daarvan hangen wel terroristen aan of steunen de jihad?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:13 schreef Abed het volgende:
[..]
Er zijn 2 miljard moslims die geen terroristen zijn.
Als ze het in de naam van je moeder doen maakt het jouw moeder ook geen slecht mens.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:14 schreef Infection het volgende:
[..]
Dus? De terroristen zijn alsnog gewoon islamieten die in naam van Allah een aanslag pleegden. Het heeft dus wel degelijk met de islam te maken.
Grote steden en knooppunten in de infrastructuur...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:14 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nee maar het lijkt me wel logich dat de teroristen een drukke plaats uitkiezen met veel mensen massa's. dus dan zijn hoofsteden heel gelieft voor teroristen.
Inderdaad!quote:
0.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan hangen wel terroristen aan of steunen de jihad?
Amsterdam is de enige drukke stad in Nederland?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:14 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nee maar het lijkt me wel logich dat de teroristen een drukke plaats uitkiezen met veel mensen massa's. dus dan zijn hoofsteden heel gelieft voor teroristen.
Dus als je ergens tegen bent: gewoon in naam daarvan aanslagen plegen. Breng mensen nou niet op ideeën...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:14 schreef Infection het volgende:
[..]
Dus? De terroristen zijn alsnog gewoon islamieten die in naam van Allah een aanslag pleegden. Het heeft dus wel degelijk met de islam te maken.
Dus de kerncentrale blijft ontruimd totdat het dreigingsniveau weer omlaag gaat? Wordt lang wachten dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:14 schreef Ryan3 het volgende:
twitter:KimEvenepoel twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 14:08:14Evacuatie deel personeel Belgische kerncentrales is niet wegens concrete dreiging, maar gevolg van dreigingsniveau 4 https://t.co/xvy8yXONIj reageer retweet
Ja maar de Amerikanen roepen ook altijd "god bless the USA" als ze een ander land aanvallen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:14 schreef Infection het volgende:
[..]
Om en nabij de 1.756.192.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan hangen wel terroristen aan of steunen de jihad?
En in Den Haag is het niet druk?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:14 schreef matthias24 het volgende:
[..]
Maar er wordt maar al te vaak in de naam van de Islam een aanslag gepleegd, kan geen toeval meer zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:14 schreef Abed het volgende:
[..]
Als ze het in de naam van je moeder doen maakt het jouw moeder ook geen slecht mens.
ja en ik vraag me dan af waar die mislukte aanslag dan voor bedoelt was en op welke plek?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:14 schreef berko13 het volgende:
1 aanslag is mislukt door een bomgordel die niet afging, bedoeling was 3 aanslagen
Wat schuift dat? Gekke journalisten denken ook maar dat ze alles gratis kunnen fixenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |