het duurde evenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:15 schreef MPC60 het volgende:
Jullie hadden bij Piets weerbericht niet zoiets van wut lol?
Niks aan de hand dustwitter:WintermanAD twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 12:10:30Loos alarm. Meisje was haar koffer even vergeten. Situatie laat zien hoe alert @marechaussee is op Schiphol. @ADnl https://t.co/okcUQu6pMt reageer retweet
zoiets.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:15 schreef MPC60 het volgende:
Jullie hadden bij Piets weerbericht niet zoiets van wut lol?
#jesuisbrusselquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:15 schreef NoXia het volgende:
Eiffeltoren in Parijs kleurt vanavond zwart-geel-rood.
Bij NOSjournaal zijn ze nogal positief over hem...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:16 schreef Scrummie het volgende:
Ik krijg plaatsvervangende schaamte zodra die Rutte weer wat uitbraakt. Wat een walgelijke vent is dat toch.
volgend jaar zijn van hem als premier afquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:16 schreef Scrummie het volgende:
Ik krijg plaatsvervangende schaamte zodra die Rutte weer wat uitbraakt. Wat een walgelijke vent is dat toch.
Kijk je weleens buitenlands nieuws?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:15 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Hoeveel dode en gewonde moslims inmiddels?
Ook na de moord op Theo van Gogh is in Amsterdam geen enkele moslim een haar gekrenkt.
Pfftquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:15 schreef BlackLining het volgende:
Geruchten over het afsluiten van Schiphol luchthaven ging om een achtergelaten koffer:
[ afbeelding ]Niks aan de hand dustwitter:WintermanAD twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 12:10:30Loos alarm. Meisje was haar koffer even vergeten. Situatie laat zien hoe alert @marechaussee is op Schiphol. @ADnl https://t.co/okcUQu6pMt reageer retweet
En wat is er andersom gebeurd in Nederland?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:15 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Hoeveel dode en gewonde moslims inmiddels?
Ook na de moord op Theo van Gogh is in Amsterdam geen enkele moslim een haar gekrenkt.
Ja, dat is niet zo gek, dat is ons propaganda kanaal.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bij NOSjournaal zijn ze nogal positief over hem...
ZOu FOK werken in de schuilkelders?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoop dat Fok nog bestaat bij de volgende aanslag, ik vind deze topics altijd wel verbroederend werken.
nou maar deze aanslag zegt toch wel wat hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:15 schreef Abed het volgende:
Mensen die de alle moslims over een kam scheren zijn slecht bezig.
Zoals?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:17 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nou maar deze aanslag zegt toch wel wat hoor.
Nee.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:17 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nou maar deze aanslag zegt toch wel wat hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |