mogguhquote:Op dinsdag 29 maart 2016 03:30 schreef Sounddragon het volgende:
tis een beetje vroeg, maarrehh.. Moggeuh![]()
Op naar de DOW.
nee, reverse, toen ging ik er net in.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:20 schreef lipje het volgende:
[..]
mogguh
je was gisteren aan het oefenen met om 3 uur opstaan
Zeeuwenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:12 schreef Sounddragon het volgende:
Om 03.00 je nest uit, om half 7 aanwezig zijn in Terneuzen, 3 keer raden of ik al binnen ben.
Echt, veel kanslozer als hier vind je het volgens mij niet..
quote:
jep, zo vroeg durfde ik dat nog welquote:
Ik wil er gewoon van af. Alles wat serieus in de richting komt van wat WEL een goede vervanging van mijn huidige is, vind ik prima.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]Dat was een bod waarvan ik uitging dat je hem toch niet accepteerde
Zou niet weten wat ik met zo'n ding zou moeten.
Zet um voor ¤150 op de verkoopsectie hier en zeg dat de werkwijze je tegenvalt ofzo.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil er gewoon van af. Alles wat serieus in de richting komt van wat WEL een goede vervanging van mijn huidige is, vind ik prima.
een klootzak; mijn specialiteit.quote:
Vanaf waar?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:12 schreef Sounddragon het volgende:
Om 03.00 je nest uit, om half 7 aanwezig zijn in Terneuzen, 3 keer raden of ik al binnen ben.
Echt, veel kanslozer als hier vind je het volgens mij niet..
nee, dat is wel heel erg instap-instap.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Welk filmpje moest je dan kijken? Staplerfahrer Klaus?
Nee, gewoon de nieuwe Moto Gquote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:35 schreef Barcaconia het volgende:
Koop dan iets fatsoenlijks. Een iphone bijvoorbeeld.
Gepost vanaf mijn Nokia 3310.
Ik zit wel een beetje naar die nieuwe (kleine) iphone te kijkenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:35 schreef Barcaconia het volgende:
Koop dan iets fatsoenlijks. Een iphone bijvoorbeeld.
Gepost vanaf mijn Nokia 3310.
appels zijn voor de vitamientjesquote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zit wel een beetje naar die nieuwe (kleine) iphone te kijken. Die kwam vandaag uit, volgens mij?
Geen idee, vind Apple redelijk duur voor wat je krijgt anders.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zit wel een beetje naar die nieuwe (kleine) iphone te kijken. Die kwam vandaag uit, volgens mij?
Die ik bedoel is niet zo prijzigquote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen idee, vind Apple redelijk duur voor wat je krijgt anders.
Doen we V&A / [TK] Canon Powershot N2quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zet um voor ¤150 op de verkoopsectie hier en zeg dat de werkwijze je tegenvalt ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |