quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:25 schreef NoXia het volgende:
Twee personen gearresteerd in Brussels Nord
[ afbeelding ]
Dit zit natuurlijk al lang ingecalculeerd, het is ook niet dat deze aanslag onverwacht is, alleen op welke dag het plaatsvind (en wanneer de volgende) is wat onzeker.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:25 schreef Twentsche_Ros het volgende:
De laatste keer dat de beurzen bij een aanslag meteen in paniek raakten ligt al weer bijna 15 jaar achter ons..
Bij de AEX is het "business as usual".
Dat hoop ik maar.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:25 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Nederland is niet interessant genoeg.
Het ga je goedquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga nu met de trein weg.
Wens mij succes jongens
nou zeg dat maar niet te hard hoor. nederland zal ook wel op hun lijstje staan in de toekomst ben ik bang.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:25 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Nederland is niet interessant genoeg.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:26 schreef TUFKAL het volgende:
Kan iemand de foto's nog een keer posten?
twitter:RemkoTheulings twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 11:24:37Nieuwe explosies in #brussel meldt persbureau Belga . @eenvandaag https://t.co/lICOT2uHTq reageer retweet
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:27 schreef Ryan3 het volgende:
twitter:RemkoTheulings twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 11:24:37Nieuwe explosies in #brussel meldt persbureau Belga . @eenvandaag https://t.co/lICOT2uHTq reageer retweet
quote:
twitter:telegraaf twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 11:26:29Explosie in buurt van Wetstraat Brussel (Belga) #Brussel @BelgaNewsAgency reageer retweet
Sinds de bombardementen op Syrië kun je er niet op gerust zijn dat hier niet iets zal gebeuren helaas.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:26 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nou zeg dat maar niet te hard hoor. nederland zal ook wel op hun lijstje staan in de toekomst ben ik bang.
Niet speciaal nu, maar altijd. Vraag het eens aan Arthur van Amerongen.quote:
Ja dat is bij Maalbeek, van daar dat die verslaggever ter plaatse weg moest op de Belgische tv netquote:
Dat hoop ik ook idd. De boel was daar al wel afgezet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zou gaan om een gecontroleerde ontploffing, mogelijk.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zou gaan om een gecontroleerde ontploffing, mogelijk.
Frankrijk komt door hun daden tegen moslims vroeger en omdat er veel (slechte) moslims zitten, heb ik ergens gelezen.quote:
precies ik word hier gewoon super bang van. stel dat ze amsterdam ook doen. das toch een ramp dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sinds de bombardementen op Syrië kun je er niet op gerust zijn dat hier niet iets zal gebeuren helaas.
Doen ze niet. Nederland is gewoon te saai daarvoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:29 schreef matthias24 het volgende:
[..]
precies ik word hier gewoon super bang van. stel dat ze amsterdam ook doen. das toch een ramp dan?
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:26 schreef Blik het volgende:
Station Hoofddorp wordt ontruimd en afgezet op last van politie
Onschuldige slachtoffers zijn minder ernstig dan puberende scholieren?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:28 schreef LXIV het volgende:
http://regio.tpo.nl/2016/(...)n-vanwege-aanslagen/
Dit is eigenlijk veel ernstiger dan die aanslagen zelf. Want die aanslagen zijn incidenten, gepleegd door een heel klein deel van de bevolking. Dit bericht geeft aan dat het structureel is en dat er brede steun is binnen bepaalde groeperingen voor een islamitische terreurstaat op Europese bodem.
Dat een hoop moslims sympathiseren met aanslagen en het doden van ongelovigen prima vinden was allang bekend. Mensen die hiervan opkijken zijn naief.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:28 schreef LXIV het volgende:
http://regio.tpo.nl/2016/(...)n-vanwege-aanslagen/
Dit is eigenlijk veel ernstiger dan die aanslagen zelf. Want die aanslagen zijn incidenten, gepleegd door een heel klein deel van de bevolking. Dit bericht geeft aan dat het structureel is en dat er brede steun is binnen bepaalde groeperingen voor een islamitische terreurstaat op Europese bodem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |