Dan wordt het druk bij jeugdzorg met vrijwel alle moslimkinderen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat soort kinderen per direct onder jeugdzorg plaatsen svp
bron?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat gedoe op het spoor in Amsterdam is een vals pakketje.
hahahahahaahaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij had de krant gevraagd van een bode.
Niet makkelijk om snel een overzicht te krijgen bij een metro. Was in London ook zo, eerste uur had men het over een explosie van een transformator. Duurde enkele uren voor men een redelijk idee had van het aantal slachtoffers.quote:
Diegene die gedacht hebben dat het zou helpen door meer veiligheidsdiensten in te zetten hebben sws een plaat voor hun kop. Aanslagen kan je niet voorkomen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:22 schreef Wespensteek het volgende:
Zullen we nu nog meer gaan investeren in veiligheidsdiensten of zullen we beseffen dat dat eigenlijk niet helpt?
De Publieke Omroep legt zichzelf heel braaf censuur op.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:23 schreef Odaiba het volgende:
Is er al een mediastilte afgedwongen?? ow nee gelukkig, we leven niet in Turkije...
sucses en doe alsjeblieft voorzichtig!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga nu met de trein weg.
Wens mij succes jongens
Anders wordt de thee van Jesse Klaver koud als hij zo lang moet wachten tot ze komen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:23 schreef YazooW het volgende:
Waarom gaat de grens tussen Belgie en Nederland niet dicht? Waarom wel die met Frankrijk?
Jup.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:23 schreef Dolfinarium het volgende:
Klopt het dat er is geschoten op vliegveld Zaventem? Ik kan er niets over vinden...
Want..?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:25 schreef Gorraay het volgende:
[..]
De Publieke Omroep legt zichzelf heel braaf censuur op.
Ja, klopt idd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:24 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Niet makkelijk om snel een overzicht te krijgen bij een metro. Was in London ook zo, eerste uur had men het over een explosie van een transformator. Duurde enkele uren voor men een redelijk idee had van het aantal slachtoffers.
Nederland is niet interessant genoeg.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:24 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Nog even en wij zijn ook aan de beurt
Ik ook. Maar bij degenen die er echt verantwoordelijkheid voor dragen zijn de lessen van Parijs blijkbaar nog niet geleerd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:24 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ze zullen wel geen aanleiding zien om dat te doen. Ik zou echter het zekere voor het onzekere nemen.
Laten we hopen dat het hier bij blijft. Ik mag straks lekker me de trein van Amsterdam naar Utrechtquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:24 schreef Ryan3 het volgende:
Ze hebben de indruk dat het nu voorbij is; ik heb eigenlijk meer het vage gevoel dat er nog meer komt, en nog erger...
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:25 schreef NoXia het volgende:
Twee personen gearresteerd in Brussels Nord
[ afbeelding ]
Dit zit natuurlijk al lang ingecalculeerd, het is ook niet dat deze aanslag onverwacht is, alleen op welke dag het plaatsvind (en wanneer de volgende) is wat onzeker.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:25 schreef Twentsche_Ros het volgende:
De laatste keer dat de beurzen bij een aanslag meteen in paniek raakten ligt al weer bijna 15 jaar achter ons..
Bij de AEX is het "business as usual".
Dat hoop ik maar.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:25 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Nederland is niet interessant genoeg.
Het ga je goedquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga nu met de trein weg.
Wens mij succes jongens
nou zeg dat maar niet te hard hoor. nederland zal ook wel op hun lijstje staan in de toekomst ben ik bang.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:25 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Nederland is niet interessant genoeg.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:26 schreef TUFKAL het volgende:
Kan iemand de foto's nog een keer posten?
twitter:RemkoTheulings twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 11:24:37Nieuwe explosies in #brussel meldt persbureau Belga . @eenvandaag https://t.co/lICOT2uHTq reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |