Dit, rustig aan met dat rechtse gedoe graag.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:57 schreef Viskarretje het volgende:
Mensen, ik troll niet.
Ik wil gewoon zeggen dat wij niet te hard van stapel moeten lopen met allerhande insinuaties zodat wij wel op een normale manier de discussie kunnen voeren. Niet wijzen naar andere nationaliteiten of naar eventuele kennis die nog niet bevestigd is.
Punt
moet jij geen wasknijpers inpakkenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:57 schreef Viskarretje het volgende:
Mensen, ik troll niet.
Ik wil gewoon zeggen dat wij niet te hard van stapel moeten lopen met allerhande insinuaties zodat wij wel op een normale manier de discussie kunnen voeren. Niet wijzen naar andere nationaliteiten of naar eventuele kennis die nog niet bevestigd is.
Punt.
quote:
twitter:alxdm twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 10:48:39Notre metro bien connu... Image choquante de #maelbeek ... https://t.co/XhgB71RM0P reageer retweet
Wat is er in godsnaam mis met het preventief oppakken van Syriėgangers?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:55 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Geeft maar weer aan hoe eng die man is, als de veiligheid boven alles gaat is dat het einde van de vrijheid.
Ze moeten het gewoon groter aanpakken. Beter en intensiever speurwerk naar wapens enz. Frankrijk doet het nu aardig goed.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Want dat heeft tot nu toe ook zoveel geholpen.
quote:
Pfoe, dat ziet er heftig uitquote:
Wat? Ik wil wil gewoon dat wij het doen met betrouwbare bronnen die rechtstreeks van de media komt. Mensen hier roeptoeteren maar wat raak en daar baal ik van. Dat is toch niet zo raar?quote:
Wat hebben ze gedaan dat strafbaar is?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam mis met het preventief oppakken van Syriėgangers?
Naar het land van hun voorvaderen, die hebben daar meestal de nationaliteit van.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tweede-generatie moslims die daar wonen zijn er gewoon geboren hč. Waar wil je die heen deporteren?
kans lijkt mij klein dat dit geradicaliseerde Boeddhisten zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:58 schreef Glazenmaker het volgende:
Grappig dat iedereen gelijk denkt aan moslims, terwijl de islam nooit wat met explosies te maken heeft volgens de media.
Sws moslims. Jupiter zal ze allemaal straffen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:57 schreef Ivo1986 het volgende:
pff het wordt tijd dat criminele moslims het NL paspoort verliezen.
Volgens getuigen werd er in Zaventem eerst geschoten, dan iets in het Arabisch geroepen en volgde dan de explosie ...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:58 schreef Glazenmaker het volgende:
Grappig dat iedereen gelijk denkt aan moslims, terwijl de islam nooit wat met explosies te maken heeft volgens de media.
Toch nog iemand met een AK-47 kwijt dan, of niet?twitter:HansVDD twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 08:57:32BREAKING: In de vertrekhal werd eerst geschoten, dan iets in het Arabisch geroepen. Pas daarna waren er twee explosies (getuigen) #Belga reageer retweet
twitter:AFP twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 10:50:14#BREAKING At least 21 dead in Brussels airport, metro blasts: firefighters to AFP reageer retweet
De Regel van Gorraay: Wie links of rechts zegt is af!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:57 schreef Abed het volgende:
[..]
Dit, rustig aan met dat rechtse gedoe graag.
Terrorisme staat los van religie.
Arabischquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:59 schreef Ryan3 het volgende:
Toch nog iemand met een AK-47 kwijt dan, of niet?twitter:HansVDD twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 08:57:32BREAKING: In de vertrekhal werd eerst geschoten, dan iets in het Arabisch geroepen. Pas daarna waren er twee explosies (getuigen) #Belga reageer retweet
Najah als ik sommige jongeren hoor over hoeveel meisjes ze hebben geklaard, ja dan wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:59 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Blazen die ook van alles op?
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Laten we dan ook alle Nederlanders oppakken die naar Salou afreizen
Sterkte, ik vlieg vrijdag naar Istanbul. Maar dus mooi wel online inchecken en met alleen handbagage.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:53 schreef Scarface150993 het volgende:
Fucking hell. Moet straks werken op schiphol bij de incheckbalie. Schijt zowat in mijn broek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |