Alsnog onzinnig deze aanslag stond al weken gepland en heeft niks met die gast te maken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:35 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Klopt, is nog geen bewijs voor. Maar ik durf er nu al al mijn bezittingen op te verwedden dat het wel in die hoek te vinden is hoor.... kom op hee, hoe naief wil je zijn.
Niet van de aanslag in Brussel, dat zijn beelden van aanslag in Moskou paar jaar geleden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:37 schreef baaart het volgende:
Hier de boem....
http://www.liveleak.com/view?i=9be_1458636087
Nee, op naar een rechts Europa en een flinke purge houden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Op naar de volgende aanslag, en de volgende, en de volgende.
Doe niet zo dom, ga maar hopen dat je nooit in dit soort scenarios terecht komtquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje. Ik moet zo met de trein.
Zo komt het wel dichtbij
Thijs Sunfieldquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik word zo moe van Thijs ZonneveldWielrennertje die ov-er-al een mening over moet hebben, en vooral denkt dat wij die willen lezen, in het AD, of op Twitter.
nep. Is van 2011.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:37 schreef baaart het volgende:
Hier de boem....
http://www.liveleak.com/view?i=9be_1458636087
Heeft in het verleden goed geholpen jaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:37 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Ze heeft een goed punt. Het wordt tijd dat we maatregelen als waterboarding inzetten voor terrorisme daders.
Met Beatrice de Graaf, expert in terrorisme.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:38 schreef Zipportal het volgende:
Dat wordt vanavond weer Pauw, DWDD genot
Ook al zo benieuwd naar de zelfbenoemde expert in dingen peterrdevries?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:38 schreef Zipportal het volgende:
Rusland toch? (Las ik ergens)quote:
Ik hoop dat ze "the passion" hiervoor verzettenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:38 schreef Zipportal het volgende:
En met een beetje pech Paul de Leeuw, Peter R de Vries, en dergelijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Beatrice de Graaf, expert in terrorisme.
Ik hoop bij alles dat ze the passion ervoor verzetten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze "the passion" hiervoor verzetten
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik hoop bij alles dat ze the passion ervoor verzetten.
De passion gaat gewoon door. We laten ons toch niet kennen door een paar terroristjesquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze "the passion" hiervoor verzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |