Nieuwe explosie? Wees voorzichtig!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:54 schreef banaantjeEE het volgende:
De straat naast het gebouw van mijn broer in Europese Wijk vond een ontploffing plaats. Gelukkig alles oké. Collega kwam net toe met stof over heel het gezicht...
Oke weet niet hoe ik twitter hier neer moet plempenquote:
Mensen die serieus hebben gedacht dat de jongens in Parijs alleen hebben gehandeld die mogen wel eens een schop onder de reet hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:53 schreef Heilwasser het volgende:
Wel duidelijk 'bericht' van deze terroristen dat Salah niet de belangrijkste of enige was.
twitter:L0gg0l twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:53:58ALL FLIGHTS FROM ISRAEL TOWARDS EUROPE HALTED UNTIL FURTHER NOTICE (via @AviMayer ) reageer retweet
Pff jeetje zeg...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:54 schreef banaantjeEE het volgende:
De straat naast het gebouw van mijn broer in Europese Wijk vond een ontploffing plaats. Gelukkig alles oké. Collega kwam net toe met stof over heel het gezicht...
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:54 schreef BlackLining het volgende:
Net wakker trouwens, sta nog koffie zte zetten. Is er een live stream van op de grond of moeten we het doen met de NOS loops van steeds hetzelfde clipje?
Je kan beter naar CNN gaan, of Eenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:54 schreef BlackLining het volgende:
Net wakker trouwens, sta nog koffie zte zetten. Is er een live stream van op de grond of moeten we het doen met de NOS loops van steeds hetzelfde clipje?
Toe maar: waakzaamheid! Wat is hij toch stoer, die Rutte. Echt een man die van aanpakken weet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:54 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:bosalbert twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:54:01Rutte heeft inmiddels contact gehad met premier Michel, meldt RVD. Extra waakzaamheid geboden. Om 10.15 spoedoverleg op Algemene Zaken reageer retweet
okéquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:54 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Het wordt tijd om geheel Brussel tot oorlogsgebied te verklaren.
En terecht. Niet een extra. Liefst allemaal weg.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die luchtbrug-herverdeling van migranten kun je nu ook wel op je buik schrijven. Ik weet al wat Orban en consorten na vandaag gaan roepen...
Zou er ook mee te maken kunnen hebben inderdaad.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij gaf aan info te willen verstrekken in ruil voor strafvermindering. Wellicht voegden ze nu sneller de daad bij het woord en was het geheel nog niet goed voorbereid?
En ze schuiven de muur weer 4 meter omhoog zeker?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:55 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:L0gg0l twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:53:58ALL FLIGHTS FROM ISRAEL TOWARDS EUROPE HALTED UNTIL FURTHER NOTICE (via @AviMayer ) reageer retweet
Precies. Alleen idioten willen dat nu nog.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die luchtbrug-herverdeling van migranten kun je nu ook wel op je buik schrijven. Ik weet al wat Orban en consorten na vandaag gaan roepen...
Echt hč, zo naďef is niemand hoop ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mensen die serieus hebben gedacht dat de jongens in Parijs alleen hebben gehandeld die mogen wel eens een schop onder de reet hebben.
Dat dacht toch ook niemand. Dat zou pas naďef zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:53 schreef Heilwasser het volgende:
Wel duidelijk 'bericht' van deze terroristen dat Salah niet de belangrijkste of enige was.
Wat had hij dan moeten voorstellen, volgens jou?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:55 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Toe maar: waakzaamheid! Wat is hij toch stoer, die Rutte. Echt een man die van aanpakken weet.
twitter:afneil twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:54:30Eurostar now suspended. Extra security at Paris airports. reageer retweet
Zionisme wrs idd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mijn Facebook stroomt gelukkig al vol met berichten dat dit geen echte moslims zijn. Ik sluit niet uit dat vanavond de berichten veranderen naar een false flag. Ik kan weer slapen.
Zesjescultuur.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:55 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Toe maar: waakzaamheid! Wat is hij toch stoer, die Rutte. Echt een man die van aanpakken weet.
quote:In een eerste reactie op het nieuws uit België spreekt minister-president Mark Rutte zijn afschuw uit. "België is opnieuw getroffen door laffe en moorddadige aanslagen. Ons hart gaat uit naar de slachtoffers en nabestaanden en Nederland staat klaar om onze zuiderburen op welke manier dan ook te helpen en steun te bieden. Ik heb al contact gehad met mijn Belgische collega Michel. Veel is nog onduidelijk, maar zeker is dat op dit moment extra waakzaamheid geboden is; ook in ons land. We zullen alle voorzorgsmaatregelen nemen die nodig zijn. Om 10.15 uur komt de Ministeriële Commissie Crisisbeheersing met spoed bij elkaar op het ministerie van Algemene Zaken."
Het waren de Klingons.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mijn Facebook stroomt gelukkig al vol met berichten dat dit geen echte moslims zijn. Ik sluit niet uit dat vanavond de berichten veranderen naar een false flag. Ik kan weer slapen.
Geen idee, ik denk van explosie metro er vlakbij...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:55 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Nieuwe explosie? Wees voorzichtig!
Graag wel een luchtbrug, maar de andere kant op en éénrichtingsverkeer. Allemaal terug.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mensen de keus geven hun geloof op te geven of de dood.....quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:56 schreef Bensel het volgende:
[..]
oh, vertel? Ik ben voor een zacht verbod. Dat is heel anders als die laatste mogelijkheid, wat ISIS doet, maar dan de andere kant op. En volgens mij is het iedereen wel duidelijk dat de islam de komende 100 jaar niet zal verlichten zoals met het christendom is gebeurt.
Ja makkelijk oordelen zo op een foto. Weet jij veel. Misschien redden van 5 sec later zijn leven maar is daar net geen foto van.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]