Wat negeer jij anders dan wel niet, een walvis?quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:49 schreef francorex het volgende:
[..]
Ridiculus natuurlijk.
Zelfs met een blinddoek en koptelefoon weet je dat je beweegt. Je weet niet hoe snel of waar naartoe.Maar je weet dat je niet stationair bent.
Het geraas van de vliegtuigmotoren en de beweging van het vliegtuig door de luchtstroom. Zijn indicatoren die je zintuigen vertellen dat je niet stationair bent.
Laat even de bewegingen van het vliegtuig voor wat het is
De olifant in de kamer negeer je .
[..]
Zou je hier wat dieper op willen ingaan?
De beweging die we waarnemen van de sterren hemel door de nacht heen en het verschil daarvan door de seizoenen heen , het verschil we waarnemen tussen het noordelijke en zuidelijk halfrond is dan natuurlijk ook een bewijs dat we bewegen, de aarde bol is en ook meteen het bewijs dat wij niet het middelpunt van ons zonnestelsel, de melkweg en de ruimte zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:49 schreef francorex het volgende:
Het geraas van de vliegtuigmotoren en de beweging van het vliegtuig door de luchtstroom. Zijn indicatoren die je zintuigen vertellen dat je niet stationair bent.
Klopt, dus het voortbewegen zelf niet.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:49 schreef francorex het volgende:
Tja, in feite negeer je het niet.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat negeer jij anders dan wel niet, een walvis?
Hoe zit het dan met eb en vloed?
Nee, die laat ik niet voor wat het is. Hoe wil jij precies vaststellen dat je beweegt?quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:49 schreef francorex het volgende:
[..]
Ridiculus natuurlijk.
Zelfs met een blinddoek en koptelefoon weet je dat je beweegt. Je weet niet hoe snel of waar naartoe.Maar je weet dat je niet stationair bent.
Dit is de essentie van het topic, dit is waar het om "draait. "quote:De beweging die we waarnemen van de sterren hemel door de nacht heen en het verschil daarvan door de seizoenen heen , het verschil we waarnemen tussen het noordelijke en zuidelijk halfrond is dan natuurlijk ook een bewijs dat we bewegen
Dat is dus waar het bij jou om draait...quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:52 schreef francorex het volgende:
De Aarde is het centrum van ons universum. Een positie van supreme belang binnen onze cosmos.
Gevolg jij en ik, wij allemaal op deze Aarde zijn van supreme belang.
Ons bestaan op Aarde is van supreme belang.
Jij ik, wij allemaal staan letterlijk en figuurlijk in het centrum van de creatie.
En zo zijn we weer bij religie, monotheïsten hebben het toch op een of andere manier nodig om de belangrijkste creatie te zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is dus waar het bij jou om draait...
Dus omdat je graag het middelpunt van het bestaan bent is het allemaal niet waar?quote:
Het geraas van de motoren en de turbulentie in de lucht kan je prima nabootsen in een simulator.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:49 schreef francorex het volgende:
[..]
Ridiculus natuurlijk.
De olifant in de kamer negeer je .
[..]
Zou je hier wat dieper op willen ingaan?
Hmm, niet genoeg van je Christelijke sekte doorgescheemerdquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:52 schreef francorex het volgende:
[..]
Dit is de essentie van het topic, dit is waar het om "draait. "
Jij gelooft dat dat die cyclische bewegingen het gevolg zijn van een Aarde die spint om haar as sneller dan het geluid.
Ik weet dat die cyclische bewegingen het gevolg zijn van de Aarde die stationair is en alle hemellichamen draaien om ons heen. Net zoals onze zintuigen het waarnemen. Getuigen de vele 'melige' filmpjes, time-lapse fotografie en amateur weerballonnen.
De Aarde is het centrum van ons universum. Een positie van supreme belang binnen onze cosmos.
Jij ik, wij allemaal staan letterlijk en figuurlijk in het centrum van de creatie.
Wanneer jij en ik, wij mensen allemaal dit beseffen gaan we daar collectief filosofisch-spiritueel naar handelen. Denk daar voor jezelf eens over na...
Veel problemen die vandaag onze wereld teisteren zouden vermeden kunnen worden.
In plaats daarvan is een ander model ons opgedrongen. Een model aangeleerd van kinds been af.
[ afbeelding ]
Nog voor je kritisch denkvermogen is ontwikkeld, is jouw dit model geindoctrineerd.
Een filosofisch-luciferiaans-geinspireerd model waarin de Aarde niet meer is dan een cosmisch accident. Ontstaan uit het niets exploderend ad random in alles.
Een verwaarloosbaar kleine planeet op drift in het onmetelijk universum.
"A near speck of dust in the infinit of space " Carl Sagan
[ afbeelding ]
Dit model maakt Jouw leven
Mijn leven
Ons leven allemaal op de deze planeet Aarde insignificant.
Een positie waarin leven, ons bestaan en de zin daarvan wordt omgetoverd van allesomvattend naar niets betekenend.
[ afbeelding ]
Dit model verkracht onderbewust ons 'Zijn'.
Wij mensen zijn het intelligenste ontwerp gecreeerd door de ontwerper. Wie dat ook moge zijn...
Wij zijn niet onderdeel van het ontwerp. Wij als Mens staan centraal in het ontwerp.
Maar in plaats daarvan leiden we een a-centrisch bestaan.
De spirituele zin van het leven wordt ons ontnomen door een bende luciferiaans-geinspireerd--Masonic-Jesuit-Roomskatholieke-Einstein-Newton-kepler-heliocentric-ball-spinning- secret-society-geinspireerde goochelaars en illusionisten, hoogpriesters en pseudowetenschappers , sociopaten en psychpaten die uit zijn op totale controle van deze wereld en de mensen daarin
Wat ons mensen rest is verdeeldheid, angst,geweld, kwetsbaarheid, fragiliteit en een zinloos bestaan zonder spirituele afwegingen.
Zodoende bouwen mensen een wereld die draait om materialisme. Sterker nog we vertrouwen enkel op het materiele en sluiten het spirituele uit.
Wat rest is het ego. Alles draait om ik ik ik, selfie selfie selfie.
Het gaat er niet zozeer om wat mij geleerd is.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:52 schreef francorex het volgende:
[..]
Dit is de essentie van het topic, dit is waar het om "draait. "
Jij gelooft dat dat die cyclische bewegingen het gevolg zijn van een Aarde die spint om haar as sneller dan het geluid.
Ik weet dat die cyclische bewegingen het gevolg zijn van de Aarde die stationair is en alle hemellichamen draaien om ons heen. Net zoals onze zintuigen het waarnemen. Getuigen de vele 'melige' filmpjes, time-lapse fotografie en amateur weerballonnen.
Wanneer jij en ik, wij mensen allemaal dit beseffen gaan we daar collectief filosofisch-spiritueel naar handelen. Denk daar voor jezelf eens over na...
Veel problemen die vandaag onze wereld teisteren zouden vermeden kunnen worden.
In plaats daarvan is een ander model ons opgedrongen. Een model aangeleerd van kinds been af.
[ afbeelding ]
Nog voor je kritisch denkvermogen is ontwikkeld, is jouw dit model geindoctrineerd.
Een filosofisch-luciferiaans-geinspireerd model waarin de Aarde niet meer is dan een cosmisch accident. Ontstaan uit het niets exploderend ad random in alles.
Een verwaarloosbaar kleine planeet op drift in het onmetelijk universum.
"A near speck of dust in the infinit of space " Carl Sagan
[ afbeelding ]
Dit model maakt Jouw leven
Mijn leven
Ons leven allemaal op de deze planeet Aarde insignificant.
Een positie waarin leven, ons bestaan en de zin daarvan wordt omgetoverd van allesomvattend naar niets betekenend.
[ afbeelding ]
Dit model verkracht onderbewust ons 'Zijn'.
Wij mensen zijn het intelligenste ontwerp gecreeerd door de ontwerper. Wie dat ook moge zijn...
Wij zijn niet onderdeel van het ontwerp. Wij als Mens staan centraal in het ontwerp.
Maar in plaats daarvan leiden we een a-centrisch bestaan.
De spirituele zin van het leven wordt ons ontnomen door een bende luciferiaans-geinspireerd--Masonic-Jesuit-Roomskatholieke-Einstein-Newton-kepler-heliocentric-ball-spinning- secret-society-geinspireerde goochelaars en illusionisten, hoogpriesters en pseudowetenschappers , sociopaten en psychpaten die uit zijn op totale controle van deze wereld en de mensen daarin
Wat ons mensen rest is verdeeldheid, angst,geweld, kwetsbaarheid, fragiliteit en een zinloos bestaan zonder spirituele afwegingen.
Zodoende bouwen mensen een wereld die draait om materialisme. Sterker nog we vertrouwen enkel op het materiele en sluiten het spirituele uit.
Wat rest is het ego. Alles draait om ik ik ik, selfie selfie selfie.
@francorexquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
Eb en vloed is toch al bewijs genoeg dat de aarde niet plat is?
De maan die opkomt en de zon die ondergaat.
Of denk ik te simpel?
Mijn mening is irrelevant.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:26 schreef Wantie het volgende:
Dat is dus waar het bij jou om draait...
Blijkbaar vind hij die ronde aarde maar een naar idee...quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:00 schreef Chewie het volgende:
Waarom reageer ik nog op een overduidelijke trol
Kom op Francorex wat is het praktische nut om de platte aarde voor ons verborgen te houden?
Leuk dat je met je misplaatste zelfvertrouwen durft te beweren dat je "weet" dat de aarde plat en stationair is maar zonder steekhoudende argumenten waarom dat zo is (en nee je hebt nog geen enkel argument dat je gelijk zou hebben) komt dat misplaatste zelfvertrouwen een beetje dommig over.
ook je weigering om ook maar op kritische vragen in te gaan en om de simpele manieren om zelf uit te vinden of de aarde nu plat of bol is en er vervolgens met melige filmpjes en liedjes die al helemaal niks verklaren op te reageren geeft niet ook niet echt vertrouwen in je kennis.
Dus nog maar een keer de vraag hoe jij kunt verklaren waarom we de zon 's nachts niet kunnen zien op een platte aarde?
Toch is dat het enige dat je hier presenteert: jouw mening.quote:
Allemaal meningen..quote:Waar het om 'draait'.
Hoe sta jij daarover?
Hoe staan je kinderen daarover?
Hoe staan je vrienden en familie daarover?
Hoe staat de gemeenschap waarin je leeft daarover?
Hoe staan we collectief als mensheid daarover?
Jij bent hier degene die draait.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:00 schreef francorex het volgende:
[..]
Mijn mening is irrelevant.
Waar het om 'draait'.
Hoe sta jij daarover?
Hoe staan je kinderen daarover?
Hoe staan je vrienden en familie daarover?
Hoe staat de gemeenschap waarin je leeft daarover?
Hoe staan we collectief als mensheid daarover?
( blijkbaarwerkt de video alleen op youtube video= 2.40 min)
De 'powers that should not be ' hebben het concept "doublethink" uitgevonden.
Terwijl wij met onze gedachten achter hun filosofisch-mathematisch model aanlopen.
Gecreeerd door hen. Gebaseert op aannames, filosofie en mathematische hersenspinsels.
Verloochenen we onze eigen zintuigen, verloochenen we onze eigen creatieve capaciteit.
'The powers that should not be ' begrijpen fundamenteel hoe de wereld werkt. Hoe de wereld ineen zit.
Met zijn allen co-creeeren we deze wereld.
Wat 'the powers that should not be' hebben gedaan dmv. doublethink is U en mij en iedereen die niet hoort in de Big-club uitsluiten van de co-creatie.
We verlagen ons tot slavernij. Wandelende hersenloze zombies in hun creatie, "useless eaters", Goyem...
Terwijl zij heersen over de creatie.
En TS lijkt daar sterk aan mee te werkenquote:Op donderdag 24 maart 2016 18:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Die platte-aarde-theorie is in het leven geroepen bedoelt als afleiding en om complotters belachelijk te maken. Dat daar 3 topics over doorgeboomd kan worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |