Een stroman omdat ik hét schoolvoorbeeld geef van voorzetsels die weggelaten kunnen worden, naar aanleiding van iemand die beweert dat één der desbetreffende voorzetsels wordt weggelaten foutief is?quote:
Ja want het kon niet worden weggelaten met wat er bedoeld werd.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:53 schreef starla het volgende:
[..]
Een stroman omdat ik hét schoolvoorbeeld geef van voorzetsels die weggelaten kunnen worden, naar aanleiding van iemand die beweert dat één der desbetreffende voorzetsels wordt weggelaten foutief is?
Dasnappiknie
bedoeld*quote:Op maandag 21 maart 2016 23:55 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ja want het kon niet worden weggelaten met wat er bedoelt werd.
Dat heet plagen, normaal gedrag voor de mannetjespauw eer hij gaat paren met het willekeurige uitgekozen slachtoffer.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:55 schreef richolio het volgende:
Echt jonge, die vrouw zegt dat ze bang is voor de tweets en Pauw zegt meteen dat de redactie ze gaat opzoeken
Echt een matige upgrade danquote:
Neen, schrijf aub een brief naar die dikke van Dale gozer en val me niet verder lastig met niet opportune wijsneuzerij.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hoe het gebruikt was, was gewoon fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |