quote:
Ik knurf, wij knurfen, wij hebben geknurfd.quote:
Slaapze, vergeet niet te pissen héquote:Op maandag 21 maart 2016 22:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Ik knurf, wij knurfen, wij hebben geknurfd.
Trusten.
Ik ga knurfen.
Tot morgen.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Slaapze, vergeet niet te pissen hé
Score?quote:Op maandag 21 maart 2016 22:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Captain Phillips is wel een goede film trouwens.
Die vond ik afgezien van het begin maar matig.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Beste film van de afgelopen tijd die ik gezien heb was No escape.
Ik heb hem nu ook al een paar flinke tegenstrijdigheden horen zeggen, ben ik niet gewend van Bram.quote:
Serieus? Wat vond je zo goed aan het begin dan? Opbouw ging vrij traag nog, vond ik.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:56 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Die vond ik afgezien van het begin maar matig.
Of ja begin, de periode dat de situatie duidelijk wordt en ze ermee geconfronteerd worden.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Serieus? Wat vond je zo goed aan het begin dan? Opbouw ging vrij traag nog, vond ik.
Ah ja. Ik snap.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:58 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Of ja begin, de periode dat de situatie duidelijk word en ze ermee geconfronteerd worden.
Bloed. Liters.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:59 schreef Joezi het volgende:
Maar wat gaat er nou echt door die vent heen...
Derksen & ...quote:Op maandag 28 maart 2016 22:09 schreef DrDentz het volgende:
De beste programma's worden het slechts bekeken. Dus dit is echt een topprogramma.
Talpa had destijds dus veel kwaliteirsprogramma's.quote:Op maandag 28 maart 2016 22:09 schreef DrDentz het volgende:
De beste programma's worden het slechts bekeken. Dus dit is echt een topprogramma.
Zou je eerste zijn geweest brave Hendrik.quote:Op maandag 28 maart 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kreeg nog net geen ban om mijn paardenrijhetze op de OS 2012.
Niet waar. Sinds februari 2013 ben ik de braafste jongen van het stel.quote:Op maandag 28 maart 2016 22:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou je eerste zijn geweest brave Hendrik.
Het paard mag als beloning alles dekken wat los en vast zit. Ja of gewoon zaad doneren.quote:Op maandag 28 maart 2016 22:12 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dat het paard de prijs moet krijgen en niet de ruiter.
Hij zei dat alle homo's ziek zijn!quote:Op maandag 28 maart 2016 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat voor rare dingen heeft Bossie gedaan dan?
Nee hij zei dat hij alleen met gezonde jongens gespeeld heeft, je trekt het uit zijn verband.quote:Op maandag 28 maart 2016 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zei dat alle homo's ziek zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |