waar is Mozterdquote:
Welke kloon?quote:Op maandag 21 maart 2016 21:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je negeert m'n DMs en m'n kloon z'n DMs lul
Nee natuurlijk kan dit niet, duh.quote:
Welke niet.quote:
Not sure if srs.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet, dan moet ik ff op de gps stalk app kijken.
Valencia heeft wel gelijk een mooiere club dan Barcelonaquote:Op maandag 21 maart 2016 21:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
nooit niet
je zult moeten wachten tot in de eeuwigheid
[..]
Ik snap hoe je je voelt
Ben dit weekend naar Valencia gereden. Klere endMaar was tof
ben je al skinny?quote:
Ik hoef jou niks uit te leggen, je weet altijd precies wat ik bedoelquote:
Lol nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Holy shitballsquote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 21:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol nee.Fucking hell, oprechte medelijden dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
k doe dit ook altijd bij krioquote:Op maandag 21 maart 2016 21:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Fucking hell, oprechte medelijden dan.
quote:Op maandag 21 maart 2016 21:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Fucking hell, oprechte medelijden dan.
For fucks sake, nee, en had het graag zo gehouden.quote:
lick lick lick lick I wanna eat yo dick, I can't fuck with my nails so imma pick it up with chopsticks.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
For fucks sake, nee, en had het graag zo gehouden.
Faka dreriequote:
Ben eigenlijk niet zo thuis in rap of what ever dit is. Luister wel Coka Nostra en Sage (hehe sagequote:
Kijk je dit srs?quote:
lyrics waar je niet tegen op kanquote:Op maandag 21 maart 2016 21:21 schreef Crip het volgende:
[..]
lick lick lick lick I wanna eat yo dick, I can't fuck with my nails so imma pick it up with chopsticks.
play this at my funeral.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:21 schreef Crip het volgende:
[..]
lick lick lick lick I wanna eat yo dick, I can't fuck with my nails so imma pick it up with chopsticks.
i just fucked yo bitch in some Gucci flip flopsquote:
goedzoquote:Op maandag 21 maart 2016 21:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
still working on it bby, kreeg wel complimentjes dat ik er dunner uitzag
Seven butt-nakeds sippin' drank in my saunaquote:Op maandag 21 maart 2016 21:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
i just fucked yo bitch in some Gucci flip flops
Gvd van alle koosnaampjes kies je drerriequote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 21:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Seven butt-nakeds sippin' drank in my sauna
Only fuck with hoes who rock Dolce & Gabbana
quote:Op maandag 21 maart 2016 21:21 schreef zeer het volgende:
[..]
Ben eigenlijk niet zo thuis in rap of what ever dit is. Luister wel Coka Nostra en Sage (hehe sage) Francis maar ken je nog meer vergelijkbare muziek? Dus niet van die yoo bitches nigga ho's onzin.
Hm, zou nooit gezocht hebben op Mos Def voor meer muziek van Mos Defquote:Op maandag 21 maart 2016 21:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Beetje deze richting zou ik dan op kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 maart 2016 21:28 schreef zeer het volgende:
[..]
Hm, zou nooit gezocht hebben op Mos Def voor meer muziek van Mos Def.
Ja doe maar zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yw x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |