Ik heb sws veel te danken gehad aan collega-mods, ook de FA's en zelfs yvonnequote:Op donderdag 24 maart 2016 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Modden is ook niet altijd even makkelijk, maar ik vond wel dat je een goede opvolger was! Hier en daar miste misschien nog wat scherpte die Drebin en LompeHork wel hadden/hebben, maar dat komt wel goed naarmate de ervaring groter word.
Er zijn paar grensgevalletjes die vrijwel nooit gebruikt worden.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:03 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wanneer niet dan? Volgens mij werkt het altijd.
Als ik ooit weer het modden oppak word het sowieso geen KLB, heavy shit daar.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb sws veel te danken gehad aan collega-mods, ook de FA's en zelfs yvonne![]()
De ervaring was leuk en het modden wil ik gerust weer eens oppakken, als het KLB niet is, dan ONZ wel
Ik heb geen idee, geen zin om uit te zoeken.,quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:03 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wanneer niet dan? Volgens mij werkt het altijd.
Ben jij mod geweest dan??quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik ooit weer het modden oppak word het sowieso geen KLB, heavy shit daar.
ONZ is wel lache om over te modden, ook nog relatief rustig en vrij losse grenzen!
Ik kan me niet herinneren dat je zelf ooit blauw was.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik ooit weer het modden oppak word het sowieso geen KLB, heavy shit daar.
ONZ is wel lache om over te modden, ook nog relatief rustig en vrij losse grenzen!
DR is nooit blauw geweest, onder een allang vergeten naam heb ik ooit een blauwe maandag gemod, maar dat is alweer lang vergeten history.quote:
Dacht al,quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DR is nooit blauw geweest, onder een allang vergeten naam heb ik ooit een blauwe maandag gemod, maar dat is alweer lang vergeten history.
Stoere boy, sow.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DR is nooit blauw geweest, onder een allang vergeten naam heb ik ooit een blauwe maandag gemod, maar dat is alweer lang vergeten history.
Nope, ben anderhalve maand mod geweest. Daarna studie begonnen en dat icm met bijbaan was het gewoon niet meer te doen.quote:
Dat is wel het algemeen beeld van een modquote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:11 schreef Geerd het volgende:
Als je wilt modden moet je wel, al transparant over komen, beetje zoals Rutte iedereen kent hem, maar wat die precies doet weet niemand,
En als die wat fout doet gewoon lachen !!!
Terwijl ik het postte dacht ik "oneequote:
En na 1 dag had je er genoeg van?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar wel iemand moeder vernederen toch?quote:
Anderhalve maand heb ik het volgehouden, daarna kwam studie erbij en met mijn bijbaan was ik teveel offline om veel te modden.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
En na 1 dag had je er genoeg van?
Ik hield het 3 maanden vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |