Gezien het handelen van Ajax de afgelopen winterstop denk ik niet dat Overmars meer dan een minuut vooruit kan denkenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:00 schreef S0nic het volgende:
Denk dat ze erbij ajax ook rekening houden met het EK. Als milik daar er een paar inschiet ie weg.
Hij is juist niet statisch voor zo'n grote gast.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik heb 'm eigenlijk alleen de wedstrijd uit tegen PSV voor de beker echt goed zien voetballen voor de rest lijkt het me een vrij statische spits. Ik denk dat er voor die prijs betere spelers te halen zijn.
Goed punt. Maar ik denk wel dat dit gaat gebeuren. Zeker aangezien hij bij polen meestal beter preseert rond Lewandowski.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gezien het handelen van Ajax de afgelopen winterstop denk ik niet dat Overmars meer dan een minuut vooruit kan denken
Wellicht, als hij tegen de mofjes een goede pot speelt is hij al een heel eind onderwegquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:05 schreef S0nic het volgende:
[..]
Goed punt. Maar ik denk wel dat dit gaat gebeuren. Zeker aangezien hij bij polen meestal beter preseert rond Lewandowski.
Het dieptepunt was wel dat de verkoop van Blind voor Marc totaal uit de lucht kwam vallen, waardoor ze uiteraard geen geschikte vervanger konden halen. Blind was dat seizoen duidelijk de beste speler, daar moet je altijd een schaduwlijstje voor hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gezien het handelen van Ajax de afgelopen winterstop denk ik niet dat Overmars meer dan een minuut vooruit kan denken
Ik was Zimling bijna vergeten, kom je met dit verhaalquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het dieptepunt was wel dat de verkoop van Blind voor Marc totaal uit de lucht kwam vallen, waardoor ze uiteraard geen geschikte vervanger konden halen. Blind was dat seizoen duidelijk de beste speler, daar moet je altijd een schaduwlijstje voor hebben.
Gelukkig hebben ze dat uiteindelijk fantastisch opgelost met Gudelj, maar die blunder was wel een belangrijke oorzaak voor het falen vorig jaar.
Het toppunt blijft toch wel Duarte als opvolger van Eriksen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het dieptepunt was wel dat de verkoop van Blind voor Marc totaal uit de lucht kwam vallen, waardoor ze uiteraard geen geschikte vervanger konden halen. Blind was dat seizoen duidelijk de beste speler, daar moet je altijd een schaduwlijstje voor hebben.
Gelukkig hebben ze dat uiteindelijk fantastisch opgelost met Gudelj, maar die blunder was wel een belangrijke oorzaak voor het falen vorig jaar.
Maar die hadden ze wel al een tijdje op het oogquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:09 schreef S0nic het volgende:
[..]
Het toppunt blijft toch wel Duarte als opvolger van Eriksen.
Ik ben ook wel een beetje huiverig geworden voor het neertellen van een smak geld voor een lekker ballende spits bij de Nederlandse subtop. Natuurlijk zit er wel potentie in Haller, maar presteren bij Utrecht is toch anders dan presteren bij Ajax.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:58 schreef Tagliano het volgende:
Heerlijk, een reservespits halen voor 8 miljoen die wat mij betreft in ieder geval niet duidelijk beter is dan wat er al is
Bij Ajax gaat dat nogal moeilijk, vind ik. Maar heel weinig Eredivisie'toppers' excelleerden tegen Ajax. Alleen Ziyech met een panenka'tje denk ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan had hij mij toch meer op moeten vallen?
Ja, die is nog steeds niet vervangen eigenlijk. Sinkgraven was poging 2, maar dat is ook nog bepaald geen succes. Moet wel bij gezegd worden dat het meest logische alternatief toen Maher was (zoals JR al aangeeft). Het blijft jammer dat Twente in staat is gesteld Ziyech te halen, wellicht had Ajax dat wel aangedurfd als hij nog een (half) jaartje bij Heerenveen had gespeeld. Al haalden ze Sinkie op basis van minder, dus wellicht hebben ze gewoon wat tegen voetballers met een bepaalde afkomstquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:09 schreef S0nic het volgende:
[..]
Het toppunt blijft toch wel Duarte als opvolger van Eriksen.
Die gast heeft al moeite met ademhalen en praten af te wisselen, zo dom is hij.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wellicht moet hij dat ook niet proberen en het gewoon houden bij ademenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Die gast heeft al moeite met ademhalen en praten af te wisselen, zo dom is hij.
Vind Klaassen erg dichtbij Eriksen komen. Behalve zijn spelhervattingen natuurlijk. Daar is Gudelj voor.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja, die is nog steeds niet vervangen eigenlijk. Sinkgraven was poging 2, maar dat is ook nog bepaald geen succes. Moet wel bij gezegd worden dat het meest logische alternatief toen Maher was (zoals JR al aangeeft). Het blijft jammer dat Twente in staat is gesteld Ziyech te halen, wellicht had Ajax dat wel aangedurfd als hij nog een (half) jaartje bij Heerenveen had gespeeld. Al haalden ze Sinkie op basis van minder, dus wellicht hebben ze gewoon wat tegen voetballers met een bepaalde afkomst
Ik ben fan van Klaassen hoor, maar schat Eriksen wel hoger in en is vooral een heel ander type.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vind Klaassen erg dichtbij Eriksen komen. Behalve zijn spelhervattingen natuurlijk. Daar is Gudelj voor.
Eriksen heeft een veel verfijndere techniek. Heel ander type dan Klaassen inderdaad. Al kan ik niet echt inschatten of Klaassen niet in staat zou zijn om ook de subtop van de PL goed aan te kunnen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik ben fan van Klaassen hoor, maar schat Eriksen wel hoger in en is vooral een heel ander type.
Interviewsquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:04 schreef Kopsterk het volgende:
Ik probeer iets te bedenken waarin Fischer beter is dan Younes, maar het lukt me niet echt.
Maar wat zijn ze nuchter hè, die Denen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:02 schreef GGMM het volgende:
Als hij van zichzelf vindt dat hij in topvorm is dan moet hij idd maar gaan. Die mate van zelfreflectie doet me een beetje aan Boilesen denken.
Helaas blijven die momenten de laatste maanden ook nog grotendeels uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:16 schreef Kopsterk het volgende:
Sowieso is Fischer altijd een momentenvoetballer pur sang geweest.
Dat zijn alle talenten. Het is de bedoeling dat ze met de jaren steeds dominanter worden maar Fischer doet het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:16 schreef Kopsterk het volgende:
Sowieso is Fischer altijd een momentenvoetballer pur sang geweest.
Maar dan wel bij een andere club.quote:
Ik vind dat Fischer eigenlijk niet zoveel verkeerds zegt. Hij vraagt niet om een plekje, maar wacht zijn kans af en wil er dan staan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:02 schreef GGMM het volgende:
Als hij van zichzelf vindt dat hij in topvorm is dan moet hij idd maar gaan. Die mate van zelfreflectie doet me een beetje aan Boilesen denken.
Helemaal mee eens. Het is denk ik toch een beetje teleurstelling wat eruit komt bij hem. Niks mis mee.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:01 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Ik vind dat Fischer eigenlijk niet zoveel verkeerds zegt. Hij vraagt niet om een plekje, maar wacht zijn kans af en wil er dan staan.
Bovendien stelt hij na zo'n anderhalf jaar blessureleed zich goed te voelen. Nergens stelt hij dat hij fantastisch speelt of ten onrechte is gepasseerd.
Ik denk dat je zijn woorden teveel aan het wegen bent. Vooralsnog heeft hij zich altijd keurig opgesteld richting Ajax.
Kan het me haast niet voorstellen dattie het zo gezegd/bedoeld heeft. Fischer was vaak een van de eerste om te zeggen dat het kut met peren was.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:00 schreef Vermecelli het volgende:
http://www.ajaxshowtime.c(...)#3TLhdyV4ORUFfcID.97
Fischer is een topvorm
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 23-03-2016 om 08:00:21KALENDER | @enoh_eyong viert vandaag zijn 30e verjaardag! Hij speelde 149 wedstrijden voor #Ajax. Van harte Eyong! https://t.co/BqKaAbpfD0 reageer retweet
quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:49 schreef Vermecelli het volgende:
EnohDie kon er dus he-le-maal niks van
Speelde vooral in 2009-2010 meer dan verdienstelijk op het middenveld met De Zeeuw & De Jong.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:49 schreef Vermecelli het volgende:
EnohDie kon er dus he-le-maal niks van
Aan z'n mentaliteit mankeerde niks, wel meestal een stapje te laatquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Speelde vooral in 2009-2010 meer dan verdienstelijk op het middenveld met De Zeeuw & De Jong.
Half Europa zit achter die knul aan, zit bij elk vertegenwoordigend jeugdelftal maar wat wil hij? Naar Ajax. Volgens mij moeten we op de banken staan van blijdschap dat zo'n jongen naar Ajax wil. Matige spits? Gebaseerd op wat man. Als je de potentie niet ziet bij Haller kan je beter gewoon stoppen. Breedteaankopen doet Ajax niet meer.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:37 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Ik snap trouwens echt niet wat ze met Haller moeten. Gewoon een vrij matige spits en zeker geen miljoenen waard. Haal dan een Santos op voor een spotprijsje, lijkt mij wel een goede tweede optie achter Milik, al helemaal voor in de Eredivisie. Op Europees vlak stellen we toch weinig voor, dus daar hoef je toch geen rekening mee te houden.
Santos heeft bijna net zoveel goals gemaakt dit seizoen als Haller, 15 vs 16 goals.
Of een Janssen halen, maar weet niet wat die moet kosten.
Waarom denk je dat hij naar Ajax wil? Omdat hij zelf ook weet dat hij keihard gaat falen buiten de Eredivisie. Natuurlijk wil hij lekker hier blijven, hij is bang om door de mand te vallen en dus kiest hij de veilige manier om hier te blijven want hij kent de competitie.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Half Europa zit achter die knul aan, zit bij elk vertegenwoordigend jeugdelftal maar wat wil hij? Naar Ajax. Volgens mij moeten we op de banken staan van blijdschap dat zo'n jongen naar Ajax wil. Matige spits? Gebaseerd op wat man. Als je de potentie niet ziet bij Haller kan je beter gewoon stoppen. Breedteaankopen doet Ajax niet meer.
Ik denk dat je het "waarom hij naar Ajax wil' en 'waarom jij denkt dat hij naar Ajax wilt' niet zo goed scheidt. Hij kan er bar weinig van, ok, ontleed dat dan even in basiskenmerken van een spits?quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:55 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij naar Ajax wil? Omdat hij zelf ook weet dat hij keihard gaat falen buiten de Eredivisie. Natuurlijk wil hij lekker hier blijven, hij is bang om door de mand te vallen en dus kiest hij de veilige manier om hier te blijven want hij kent de competitie.
Hij kan er bar weinig van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |