is ook pas zijn "eerste" seizoen bij Ajax. In het nationale elftal naast lewandowski is het genot.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja dat besef ik me. Lastig haten op Milik maar heb constant het idee dat het een korte opleving is. Mist ook stevige kansen vind ik.
Ik weet het niet Mokkie. Navratil van Heracles had ook wel 16 goals gemaakt bij Ajax.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
is ook pas zijn "eerste" seizoen bij Ajax. In het nationale elftal naast lewandowski is het genot.
nou ja helemaal geregistreerd om dit te komen vertellen...nee dat niet maar inderdaad een van de mijn eerste posts. ooit hier wel gepost maar al een tijdje niet meer. kon dat profiel niet meer activeren dus nieuwe gemaakt.quote:Op maandag 21 maart 2016 10:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Helemaal geregistreerd om ons dit te komen vertellen.
Ajax had het in het 2e gedeelte van de eerste helft lastig, daarna gewoon prima uitgespeeld. Het oh zo geweldige PSV middenveld kon gewoon niet genoeg geven, en dat is toch echt de verdienste van het jagende Ajax.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Huntelaar komt tekort. Zal alleen maar tegenvallen.
2000 min bundesliga, 8 goals, 2 assistsquote:
voor de hunt?quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
2000 min bundesliga, 8 goals, 2 assists
Hoeveel geld wil je daarvoor betalen?
Schalke wil Haller. Die willen vast wel Huntelaar verkopen en Haller nemen voor 8quote:
Haller naar Schalkequote:Op woensdag 23 maart 2016 13:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Schalke wil Haller. Die willen vast wel Huntelaar verkopen en Haller nemen voor 8
Huntelaar heeft bewezen dat hij ook in de Bundesliga veel doelpuntjes kan maken. En is gewoon een held. Dus halen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Huntelaar heeft zijn echte goalhonger en beetje explosiviteit wel verloren. Net als Rooney en van Persie nog grote namen maar stelt verder niks meer voor. KJH is de Hugo Almeida van Nederland.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Huntelaar heeft bewezen dat hij ook in de Bundesliga veel doelpuntjes kan maken. En is gewoon een held. Dus halen.
Niet mee eens. Huntelaar is in mijn optiek nog steeds een meerwaarde voor dit Ajax, zeker in de eredivisie.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Huntelaar heeft zijn echte goalhonger en beetje explosiviteit wel verloren. Net als Rooney en van Persie nog grote namen maar stelt verder niks meer voor. KJH is de Hugo Almeida van Nederland.
Staan tegenwoordig volgevreten op het veld, puur op naam, en pissen er soms nog een goaltje in. Totaal geen meerwaarde. Never again topvorm
Zijn enige echte meerwaarde zat hem in zijn ongelooflijke scoringsdrift. Er is 0.0 indicatie dat dat nog aanwezig is. Hij zal op dit moment net zoveel brengen bij Ajax als pakweg Ruudje Boymans.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Niet mee eens. Huntelaar is in mijn optiek nog steeds een meerwaarde voor dit Ajax, zeker in de eredivisie.
Let's agree to disagree zou ik zeggen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zijn enige echte meerwaarde zat hem in zijn ongelooflijke scoringsdrift. Er is 0.0 indicatie dat dat nog aanwezig is. Hij zal op dit moment net zoveel brengen bij Ajax als pakweg Ruudje Boymans.
Ah ja altijd makkelijk om er steekhoudend argumentloos vanaf te komen. Maar goed agreequote:Op woensdag 23 maart 2016 14:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Let's agree to disagree zou ik zeggen.
Waarom denk jij dat Haller wel meer brengt dan Ruudje Boymans en Huntelaar dan? Omdat hij ''klasse'' goals maakte tegen Feyenoord en PSV?quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zijn enige echte meerwaarde zat hem in zijn ongelooflijke scoringsdrift. Er is 0.0 indicatie dat dat nog aanwezig is. Hij zal op dit moment net zoveel brengen bij Ajax als pakweg Ruudje Boymans.
Pertinent gelul. Ik vind Huntelaar evident nog een meerwaarde, jij evident niet. Dan is het wat mij betreft klaar. Dat heeft niks te maken met er "steekhoudend argumentloos" vanaf proberen te komen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ah ja altijd makkelijk om er steekhoudend argumentloos vanaf te komen. Maar goed agree
Omdat ik meer kwaliteiten zie bij Haller. Die goals gaat het niet direct om maar zouden zowel Huntelaar als Boymans niet maken. Maar het zijn kleine momenten die klasse verraden, niet zozeer goals.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:19 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat Haller wel meer brengt dan Ruudje Boymans en Huntelaar dan? Omdat hij ''klasse'' goals maakte tegen Feyenoord en PSV?
Was een valse steek onder water idd. Alleen het stelde me teleur dat je niet verder kwam dan " heeft bewezen dat". Dat is imo het hele probleem, dat denkt Huntelaar zelf ook.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Pertinent gelul. Ik vind Huntelaar evident nog een meerwaarde, jij evident niet. Dan is het wat mij betreft klaar. Dat heeft niks te maken met er "steekhoudend argumentloos" vanaf proberen te komen.
Beetje zoals de tot voor kort verreweg beste spits van de Eredivisie dus. Prima voor een tweede spits / concurrent Milik.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
"Tot voor kort" 10 jaar geleden ja. Dat is ook een 2e spits van miljoenen, zie niet in waarom hij wel en Haller niet.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Beetje zoals de tot voor kort verreweg beste spits van de Eredivisie dus. Prima voor een tweede spits / concurrent Milik.
Je leest het verkeerd (of ik formuleerde verkeerd), maar ik doelde op de statistieken van De Jong.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
"Tot voor kort" 10 jaar geleden ja. Dat is ook een 2e spits van miljoenen, zie niet in waarom hij wel en Haller niet.
Oh sorry, ik interpreteer het verkeerd ja.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je leest het verkeerd (of ik formuleerde verkeerd), maar ik doelde op de statistieken van De Jong.
Het hangt wel af van het prijskaartje, dat ben ik met je eens.
Lijkt me oprecht juist ideaal in die rol. Maar zeker geen miljoenen voor neertellen nee, transfervrij met 2 miljoen salaris is de max (constructie 2 miljoen tekengeld en dan 1 miljoen salaris voor twee jaar).quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oh sorry, ik interpreteer het verkeerd ja.verschil is wel dat de Jong 23, en restwaarde heeft, toen die terugkwam? Huntelaar is echt wel behoorlijk op zijn retour imo. Die moeten we echt niet willen. Oude held, topscorer, ik snap het sentiment.
Die is zelfs gratis na dit seizoen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:46 schreef Smoofie het volgende:
Haller voor 8? Daar kun je misschien ziyech voor kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |