Dan is Opso wel heel erg verwesterdquote:Op maandag 21 maart 2016 17:22 schreef Stimorol- het volgende:
Blijft apart dat ouderdom iets slechts is in de Westerse cultuur.
wow doe maar stoer hoor met je intellectuele woordjes ;squote:Op maandag 21 maart 2016 17:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik doe nog liever een saaie immunodifussie dan zo'n kut analytische chemie experiment.
Wist niet dat ebola dat hadquote:Op maandag 21 maart 2016 17:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb gewoon een hoge affiniteit
hoezo dat en waarom quote je me niet gewoon?quote:Op maandag 21 maart 2016 17:26 schreef HPLC het volgende:
@Ashqelon denk je dat Gus ook een FOK!account deelt met anderen?
Alsof jij dat wel doetquote:Op maandag 21 maart 2016 17:28 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoezo dat en waarom quote je me niet gewoon?
Wilde gewoon jou nadoen, maar ontwijk de vraag nietquote:Op maandag 21 maart 2016 17:28 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoezo dat en waarom quote je me niet gewoon?
ik vraag toch hoezo, hoe moet ik dat weten ken guus amper niet van de oldschool generatie.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wilde gewoon jou nadoen, maar ontwijk de vraag niet
15.000 per maand oid.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:29 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoeveel zou het kosten om fok draaiend te houden?
ik reageer veel op posts in gesloten topics.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:30 schreef Chai het volgende:
@ Ash: omdat jij quoten ook vaak teveel moeite vindt?
Die kan je gewoon quotenquote:Op maandag 21 maart 2016 17:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ik reageer veel op posts in gesloten topics.
Daar kun je ook uit quoten? Heb je ook meer kans op antwoord.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ik reageer veel op posts in gesloten topics.
Maar met wie deel je je account dan?quote:Op maandag 21 maart 2016 17:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ik vraag toch hoezo, hoe moet ik dat weten ken guus amper niet van de oldschool generatie.
waarom ben je zo obsessed met die plaatjequote:Op maandag 21 maart 2016 17:30 schreef Chai het volgende:
@ Ash: omdat jij quoten ook vaak teveel moeite vindt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |