abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160870052
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 20:44 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Als de rechter of de relevante bureau halt persoon dit had uitgesproken zou ik het helemaal mooi vinden, maar wethouders moeten niks te maken hebben met de strafmaat van mensen.
Strikt juridisch gezien is het misschien wat voortvarend ja. Maar ik denk dat Eerdmans hiermee wel resultaat gaat boeken, laat die kinderen maar een juridische procedure starten, tot die tijd zou ik er lekker mee door gaan als ik Eerdmans was.
pi_160870115
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 20:52 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Strikt juridisch gezien is het misschien wat voortvarend ja. Maar ik denk dat Eerdmans hiermee wel resultaat gaat boeken, laat die kinderen maar een juridische procedure starten, tot die tijd zou ik er lekker mee door gaan als ik Eerdmans was.
Politici die hun plaats niet kennen zijn eng. Als je lekker buiten je baan om macht wil uitvoeren als politicus kun je beter naar Turkije verhuizen.
pi_161566536
Hier zie je waarom dit plannetje van Eerdmans volstrekt onnozel is.
Context: ze hadden hun hondjes (vraag niet naar de namen ;)) het land ingenomen zonder die aan te geven. Australiėrs zijn als de dood voor micro-organismes van buiten hun door 'eilandcontinent' dus ze hebben een nogal streng beleid m.b.t. het aangeven van dieren en planten etc. die het land binnenkomen. In plaats van een gevangenisstraf en een forse boete kregen ze een 'voorwaardelijke' straf en een afgedwongen 'excuses'.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 20 april 2016 @ 03:27:37 #204
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_161566786
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 01:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hier zie je waarom dit plannetje van Eerdmans volstrekt onnozel is.
Context: ze hadden hun hondjes (vraag niet naar de namen ;)) het land ingenomen zonder die aan te geven. Australiėrs zijn als de dood voor micro-organismes van buiten hun door 'eilandcontinent' dus ze hebben een nogal streng beleid m.b.t. het aangeven van dieren en planten etc. die het land binnenkomen. In plaats van een gevangenisstraf en een forse boete kregen ze een 'voorwaardelijke' straf en een afgedwongen 'excuses'.
Komt een beetje Noord-Koreaans over op me. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')