Dankje. Ik duim vast voor je dat het een goed cijfer wordt. Maar als ik je eerdere cijfers zie moet dat wel goedkomen.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:11 schreef IPA35 het volgende:
Succes DoubleDip. Ik wacht nog even met voorbarig enthousiasme i.v.m. de beruchte reputatie v/d vakgroep.
De Hoge Raad heeft bepaald dat informatie en materiaal verzameld door een inlichtingendienst (in casu: de BVD) in het kader van zijn taakuitoefening wel degelijk:quote:Op maandag 21 maart 2016 14:12 schreef DoubleDip het volgende:
Het arrest in de titel ken ik trouwens niet, iemand een korte samenvatting?
Als het maar geen 6 is en liever ook geen 7quote:Op maandag 21 maart 2016 14:12 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dankje. Ik duim vast voor je dat het een goed cijfer wordt. Maar als ik je eerdere cijfers zie moet dat wel goedkomen.
Heb het boek en de klappers nog niet besteld. Wel geld bespaard op het BR3 boek.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:40 schreef Etsu het volgende:
Hey IPA, voor RGR zijn 1 van de 3 klappers van vorig jaar identiek.Dus moet er alsnog twee nieuwe kopen.
bespaard*quote:Op maandag 21 maart 2016 14:42 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Heb het boek en de klappers nog niet besteld. Wel geld bespaart op het BR3 boek.
Binnenkort kennismakingsgesprek...
Thanks! Mijn ouders hebben mij slecht opgevoed. Begin hun als/dan kost duur fouten langzaam te herkennen.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
bespaard*
BR3 is leuk. Boek leest lekker weg.
Kennismakingsgesprek waarvoor?
Is SR3 donderdag?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:43 schreef Joosie200 het volgende:
Ik mag blokken voor strafproces. Gelukkig vanaf donderdag vrij tot en met het tentamen volgende week.
Nee volgende week dinsdagochtend. Heb dus vier dagen om de boel weer op te rakelen.quote:
Ah. Nou, nu wel halen hè.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee volgende week dinsdagochtend. Heb dus vier dagen om de boel weer op te rakelen.
Beide vind ik even moeilijkquote:Op maandag 21 maart 2016 18:52 schreef Etsu het volgende:
Wat is er nou eigenlijk zo moeilijker aan SR3nieuw vergeleken met SR2oud?Hoor wel vaker studenten klagen over SR3nieuw.
Ik zat vanmiddag ookal in de Sv te bladeren en de logica is nog steeds ver te zoeken.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Beide vind ik even moeilijkMaar dat komt omdat ik er 0 interesse voor heb hoe het strafproces exact in elkaar steekt. Dus al die jurisprudentie onthoud ik nauwelijks of haal dingen door elkaar. Vond materieel strafrecht ook interessanter vanwege de casuïstiek.
Moet sowieso maar een nieuwe bundel halen als ik de werkgroepdocente zo bezig zie. Tig artikelen met subs zijn weer geherschikt. Heb de ECTS nodig om de master in te gaan. Maar als het aan mij lag liet ik het links liggen.
Heb nu wel hoop op een andere insteek. Die Kwak nog wat is met pensioen. Ben benieuwd hoe ze nu nakijken en de vragen stellen.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag ookal in de Sv te bladeren en de logica is nog steeds ver te zoeken.
Dat wordt wat morgen. Ben ook niet goed voorbereid, maar goed, gelukkig is het niet nodig.
Kwakman met pensioen?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb nu wel hoop op een andere insteek. Die Kwak nog wat is met pensioen. Ben benieuwd hoe ze nu nakijken en de vragen stellen.
Haha, ik weet het omdat ie afgelopen zomer bij de nabespreking van de herkansing het met zoveel woorden aangaf. Hij ziet er ook uit als een 60+ met dat gezicht van hem.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:17 schreef Etsu het volgende:
Oh, hij komt uit 1950. Dus nu is hij 65/66. Niet verwacht dat hij al zo oud is.
Dacht in de 50 ofzo.
Yo. Hoe heb jij strafproces ooit kunnen halen? Leg ik uit hoe ik rgs genaild hebquote:
Ik heb uiteindelijk alle modelantwoorden uit mijn hoofd geleerd. Ik kon alles stap voor stap opnoemen uit mijn hoofd.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Yo. Hoe heb jij strafproces ooit kunnen halen? Leg ik uit hoe ik rgs genaild heb
Hmm, naja, hij zal nog wel wat jaren rondlopen op de RuG denk ik, net als Lokin en Oldenhuis. Vorig jaar zou Oldenhuis z'n allerlaatste college BR3 geven, maar ik zie hem nu nog hier en daar rondlopen en als ik Ocasys mag geloven, gaat die volgend jaar ook weer colleges geven voor BR3.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Haha, ik weet het omdat ie afgelopen zomer bij de nabespreking van de herkansing het met zoveel woorden aangaf. Hij ziet er ook uit als een 60+ met dat gezicht van hem.
jouw signquote:Op maandag 21 maart 2016 19:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm, naja, hij zal nog wel wat jaren rondlopen op de RuG denk ik, net als Lokin en Oldenhuis. Vorig jaar zou Oldenhuis z'n allerlaatste college BR3 geven, maar ik zie hem nu nog hier en daar rondlopen en als ik Ocasys mag geloven, gaat die volgend jaar ook weer colleges geven voor BR3.
haha, kwakman.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had een 7,4 voor SR2oud.
Kwakman wilde mij dat ene puntje niet geven.
Dat doet ie nooit. Daarom foto's maken van de sheets en thuis rustig overtikken.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:42 schreef IPA35 het volgende:
Kwakman die in de wg nieuw hoorcollege ging geven maar de sheets niet op nestor mocht zetten
Welk vak?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik post overmorgen wel een selfie in de tentamenhal ja?
Is dat zo?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ets klaagde laatst dat hij mij op fb alleen meer vakantiefoto's ziet posten...
Echt absurd ja.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
HeheheDeden ze bij ons ook. Kwakman vindt dat ook prima, want hij gaat echt retesnel.
Keulen en z'n wenkbrauwen.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:46 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Echt absurd ja.
En Keulen gaat van de hak op de tak...
Wonder dat ik het gehaald heb.
Wolswijk en z'n wenkbrauwquote:
Wat is daarmee?quote:
Alweer Dublin. Word je dat niet zat?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zozo. Binnenkort mijn studiereis naar Dublin. Daar gaat mijn lever...
Monobrowquote:Op maandag 21 maart 2016 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is daarmee?![]()
Bij mij ging Keulen echt iedere 2 seconde met zijn wenkbrauwen omhoog en het leidde de hele zaal af.Mij in ieder geval wel, want het was echt opvallend irritant aanwezig.
Keer één op één gesproken, dan valt het op.quote:
Spannend, duimen dan maar.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:42 schreef Etsu het volgende:
Zo, Terrorisme en terrorismebestrijding gehad. Er waren 101 kandidaten en er waren er maar 30 ofzo aanwezig, waarvan meer dan de helft na een uur alweer wegging.Belooft niet veel goeds.
Zal me benieuwen.
Mmm, je zou zeggen dat zoiets wel loopt in deze tijden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:42 schreef Etsu het volgende:
Zo, Terrorisme en terrorismebestrijding gehad. Er waren 101 kandidaten en er waren er maar 30 ofzo aanwezig, waarvan meer dan de helft na een uur alweer wegging.Belooft niet veel goeds.
Zal me benieuwen.
Ik had een tentamen om 08:30 en om 08:29 kreeg ik een pop up-melding dat er aanslagen waren in Brussel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mmm, je zou zeggen dat zoiets wel loopt in deze tijden.
Dat én vreemdelingenrecht.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mmm, je zou zeggen dat zoiets wel loopt in deze tijden.
Vent, ga gewoon goed leren voor dat tentamen en kop hem binnen. Ik zie je hier en op FB alleen maar zeiken over dat vak.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:18 schreef Henrys het volgende:
Weet iemand hoe het precies zit als je een vak wil volgen aan de open universiteit? Wil dit misschie met Europees Recht
Jij lekker praten met je 4 kansen en een bonuspunt en makkelijker vraagstellingquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vent, ga gewoon goed leren voor dat tentamen en kop hem binnen. Ik zie je hier en op FB alleen maar zeiken over dat vak.
En SES / [SC] WO Rechten #451 - Showroommodel arrest hier staat dat het o.a. 600 euro kostte, maar dat is drie jaar geleden. Dus neem aan dat het duurder is.
Beetje onzinnig om een vak op een andere universiteit te proberen halen omdat je niet kan en wil voldoen aan het niveau van de vakgroep. En dan wil jij met een RUG-diploma vandoor.![]()
Ik krijg dan ook een bachelordiploma oude stijl.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:39 schreef Henrys het volgende:
[..]
Jij lekker praten met je 4 kansen en een bonuspunt en makkelijker vraagstelling
Ik zeg niet dat jij alle 4 kansen nodig had maar je had ze welquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik krijg dan ook een bachelordiploma oude stijl.
Enne, welke 4 kansen? Ik had er maar 1 want eerste kans geskipt. Stel je aan.
Nee? Niemand heeft vier kansen voor een vak. Ook niet voor ER.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:55 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jij alle 4 kansen nodig had maar je had ze wel
Ja en het jaar daarop nog twee kansen zonder vertragingquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee? Niemand heeft vier kansen voor een vak. Ook niet voor ER.
Iedereen heeft twee kansen, de eerste kans en de tweede kans.
Ook niet waar, want je loopt in feite wel studievertraging op als je een vak het jaar erop moet doen. Alleen kan je het weer 'goedmaken' door het erbij te doen, dus extra studielast. Niet iedereen kan dat aan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:56 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ja en het jaar daarop nog twee kansen zonder vertraging
Potverquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:41 schreef Etsu het volgende:
'Heb de infobalie gebeld en Europees recht komt helaas niet in aanmerking"
Huehue! Leerze.
quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:41 schreef Etsu het volgende:
'Heb de infobalie gebeld en Europees recht komt helaas niet in aanmerking"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:20 schreef IPA35 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een bazen zijn dat. En dat zeg ik eigenlijk omdat ik nooit meer iets met hen te maken krijg.
Wat was het slagingspercentage?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Wat een bazen zijn dat. En dat zeg ik eigenlijk omdat ik nooit meer iets met hen te maken krijg.
In mijn jaar? Geen idee, ik heb er niet meer naar om gekeken nadat ik las dat ik een 5,5 had. Alle boeken en materiaal meteen de vuilnisbak in geflikkerd.quote:
Nee, dit jaar?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
In mijn jaar? Geen idee, ik heb er niet meer naar om gekeken nadat ik las dat ik een 5,5 had. Alle boeken en materiaal meteen de vuilnisbak in geflikkerd.
quote:
Wel laag, maar niet uniek en niet zoveel anders dan de afgelopen jaren. Henrys zit gewoon te janken en zeiken om te janken en te zeiken, want hij heeft het pas maar 1x geprobeerd.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:30 schreef underground1009 het volgende:
Hier een 4.4 voor Europees. Die 225 onvoldoendes van de 295 komen niet overeen met het slagingspercentage van 13% wat ik rond heb horen gaan, met 70 voldoendes op 295 cijfers zou het ~23% slagingspercentage zijn. Alsnog ontzettend laag natuurlijk
Verkeerde studie gekozen dus?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:25 schreef IPA35 het volgende:
Ars Notariatus deel 120 besteld...
Gewoon puur er even aan snuffelen. Dat moment waarop je jezelf realiseert dat je nooit notaris zal zijn
Haha nee... Ik heb hbo-rechten gedaan dus kan alleen instromen in nederlands rechtquote:
Sow!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:35 schreef IPA35 het volgende:
En er is zelfs een pre-master voor recht en bestuur...
Hbo rechtenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:34 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Haha nee... Ik heb hbo-rechten gedaan dus kan alleen instromen in nederlands recht.
Overigens kun je wel bij fiscaal instromen met hbo fiscaal recht.
quote:
waar zou je liever mee vechten. een wetboek ter grootte van een paard, of 100 wetboeken ter grootte van een eend?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:45 schreef IPA35 het volgende:
Tijd voor mijn dronken "ask me everything" sessie.
Kluwer > Vermandequote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
waar zou je liever mee vechten. een wetboek ter grootte van een paard, of 100 wetboeken ter grootte van een eend?
Roodharigenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Roodharigen of geen sex voor het huwelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |