quote:Op zondag 20 maart 2016 22:28 schreef Slobeend het volgende:
Als Karsdorp zich afmeldt krijgen we HateGod.
Karsdorp.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
LOLOLOLtwitter:KNVB twitterde op zondag 20-03-2016 om 22:22:31Janmaat, Locadia, Pieters en Vlaar melden zich geblesseerd af voor trainingskamp. Blind voegt Feyenoorder Karsdorp toe aan #Oranjeselectie. reageer retweet
Karsdorp in Oranje.
Die Vlaarbash is ook enorm lachwekkend wat mij betreft.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat een middelmaat
Ook die spelers die zich afmeldden
Hopelijk nietquote:Op zondag 20 maart 2016 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaan ze het nog over FC Groningen hebben
Kaasdorpquote:Op zondag 20 maart 2016 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
LOLOLOLtwitter:KNVB twitterde op zondag 20-03-2016 om 22:22:31Janmaat, Locadia, Pieters en Vlaar melden zich geblesseerd af voor trainingskamp. Blind voegt Feyenoorder Karsdorp toe aan #Oranjeselectie. reageer retweet
Karsdorp in Oranje.
Malonequote:Op zondag 20 maart 2016 22:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Selecteer dan verdomme Meijers.
Nou Vlaar heeft toch prima gepresteerd in het Nederlands elftal, maar Janmaar, Locadia en Pieters...quote:Op zondag 20 maart 2016 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Vlaarbash is ook enorm lachwekkend wat mij betreft.
Liever over Hassangodinquote:Op zondag 20 maart 2016 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaan ze het nog over FC Groningen hebben
Wat wil je anders doen? Blackcard Greg wordt in Parijs bij wijze van spreken ondergepist. Zo min wordt hij serieus genomen.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou Vlaar heeft toch prima gepresteerd in het Nederlands elftal, maar Janmaar, Locadia en Pieters...
Dat is gewoon genant om op te stellen
Bottegodquote:Op zondag 20 maart 2016 22:31 schreef Paxcon het volgende:
Botteghin nationaliseren
Wat een fenomenale verdediger
Ik beoordeel hem om zijn voetballende kwaliteiten, niet om zijn (vermeende) kwaliteiten in de slaapkamerquote:
Jammer dat Bacuna voor Curaçao gaat spelen.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Karsdorp is dus de enige 'rechtsback' die Nederland heeft.
Ik stel ook niet dat hij anderen moet selecteren, maar dat het niveau nu gewoon pure middelmaat is.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat wil je anders doen? Blackcard Greg wordt in Parijs bij wijze van spreken ondergepist. Zo min wordt hij serieus genomen.
Hij was vandaag erg sterk aan het voetballen, maar vd Looi wisselde hemquote:Op zondag 20 maart 2016 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik beoordeel hem om zijn voetballende kwaliteiten, niet om zijn (vermeende) kwaliteiten in de slaapkamer
Locadia in tranen het stadion uit en dan snel even anoniem dit posten. Normen en waarden?quote:Op zondag 20 maart 2016 22:31 schreef Szura het volgende:
'Eigenlijk begint het allemaal bij Locadia'
Eens met pier.
Misschien had hij geen randementquote:Op zondag 20 maart 2016 22:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij was vandaag erg sterk aan het voetballen, maar vd Looi wisselde hem_!
Het gevolg was drie tegengoals.
vd Looi is gewoon een enorme flopquote:Op zondag 20 maart 2016 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien had hij geen randement
quote:Op zondag 20 maart 2016 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Karsdorp is dus de enige 'rechtsback' die Nederland heeft.
Milik en bedelaars bekogelen. Normen en waarden?quote:Op zondag 20 maart 2016 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Locadia in tranen het stadion uit en dan snel even anoniem dit posten. Normen en waarden?
Nou nou nou, iets meer respect voor de fans van een club die dinsdag de wereldtop heeft aangeraakt.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Milik en bedelaars bekogelen. Normen en waarden?
Goeiemorgen, stond gister al in de krant hoor Kasdorpquote:
Volgens mij heeft Rik z'n top aangeraaktquote:Op zondag 20 maart 2016 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou nou nou, iets meer respect voor de fans van een club die dinsdag de wereldtop heeft aangeraakt.
Zou hij die fotocamera aan een bedelaar hebben geschonken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |