Ga je niet vaak op vakantie?quote:Op maandag 21 maart 2016 14:07 schreef Crack_ het volgende:
Ja, één keer vijf dagen Rome. Maar dat was niet met een mooi zonnetje en dat was ook maar vijf dagen. Niet dat dat niet hartstikke leuk was oid, maar ik loop echt al weet ik veel hoeveel jaar te janken om een beetje zon en rust en ja, vakantie gewoon.
Oooh, enkel zomer maakt het wel lastig. Ik had vorig jaar nog wel een vakantie geplanned staan naar Griekenland ergens met corendon in Augustus. Was iets van 320 euro incl vlucht en zwembadje voor 8? dagen oid. En op dat eiland (weet niet meer welke) was heel klein en kon je alles met fietsje doen enzo.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
700 euro, en ik kan enkel in de zomer
Rome lijkt me wel leuk en romantischSowieso Italie
Vier jaar geleden voor het laatst op vakantie geweest, wintersport met vriendinnenquote:Op maandag 21 maart 2016 14:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ga je niet vaak op vakantie?
Ik ga dit jaar denk ik ook naar India met mn ma tho
Dat klinkt ook leukquote:Op maandag 21 maart 2016 14:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oooh, enkel zomer maakt het wel lastig. Ik had vorig jaar nog wel een vakantie geplanned staan naar Griekenland ergens met corendon in Augustus. Was iets van 320 euro incl vlucht en zwembadje voor 8? dagen oid. En op dat eiland (weet niet meer welke) was heel klein en kon je alles met fietsje doen enzo.
En Rome was ook echt goedkoop vanaf Ryan Air, B&B was iets van 150 euro voor 5? dagen en Rome zelf is eten enzo vet goedkoop. Griekenland zelfde verhaal met eten goedkoop
Ah je hebt gewoon echt meer tijd om tot rust te komen, dat kan. Ik heb al snel een vakantiegevoel, voor mij is dat gewoon als ik de hele dag bezig ben met dingen bezoeken/bekijken en fotograferenquote:[..]
Vier jaar geleden voor het laatst op vakantie geweest, wintersport met vriendinnen.
En wel wat weekendjes weg enzo (Praag en België) en vooral Praag was echt fantastisch. Maar Praag was cadeautje, en was met ouders erbij enzo. Ja, niet dat dat erg is want Praag was echttt fantastisch. Ja, Praag was echt leuk. Maar na Praag eigenlijk meteen relatie over dusja.
En die weekendjes en Rome enzo, ja het komt misschien ook wel over als gezeur. Maar als ik zo'n hele dag drukdrukdruk bezig ben en niet ok gewoon even stil kan zitten en boekje kan lezen in het zonnetje, dan komt dat vakantiegevoel gewoon niet bij mij en ook niet het idee dat ik er tussenuit ben geweest en kom ik ook niet los van mn stressgevoelens enzo.
Laatste weekendje weg naar België heb ik nog tot laat in de nacht iets zitten opzoeken voor school, gewoon omdat ik daar dan niet van los kom.
Dit klinkt echt als gezeik, kannie uitleggen, wil gewoon op vakantie en niet max. vijf dagen naar een drukke stad enkel drukke dingen doen zonder zon.
Jaa, en Griekenland vet goedkoop!quote:Op maandag 21 maart 2016 14:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat klinkt ook leuk
Moet eens meer researchen
Ik hoorde juist dat je in Griekenland een autotje nodig hebt. En dat kunnen we beiden niet huren. Vaak 21+ (ben ik niet), en/of een jaar je rijbewijs (heeft Geo niet)quote:Op maandag 21 maart 2016 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa, en Griekenland vet goedkoop!
Want toen hadden wij dat probleempje ook, vaak kun je vlucht + hotel nog wel goedkoop vinden maar bestemming moet ook wel gewoon goedkoop zijn en Turkije enzo leek mij iig echt verschrikkelijk![]()
Oh, het was Kos. Dat is goed met de fiets, maar is ook dat eiland met vluchtelingverhalen.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik hoorde juist dat je in Griekenland een autotje nodig hebt. En dat kunnen we beiden niet huren. Vaak 21+ (ben ik niet), en/of een jaar je rijbewijs (heeft Geo niet)
Turkije voorlopig skippen, misschien een ander keertje
Thanksquote:Op maandag 21 maart 2016 14:29 schreef Fok-it het volgende:
Brownie je moet sites als Vakantiepiraten ook in de gaten houden. Goeie deals soms. Vooral zomervakanties naar Griekenland en Turkije enzo
Eens in de gaten houdenquote:Op maandag 21 maart 2016 14:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, het was Kos. Dat is goed met de fiets, maar is ook dat eiland met vluchtelingverhalen.
Dat was vorig jaar natuurlijk ook hevig aan de gang, maar toen waren de berichten dat je dat daar als toerist niet echt wat van merkte, maar geen idee hoe het nu zit.
Ik had toen ook nog geen rijbewijs
En anders proberen ietsjes meer te sparen voor vliegtickets want voor 700 euro kan je ook 3 weken onder de Thaise zon zitten pp een bounty-islandquote:
Meer sparen lukt niet, 700 euro is ook een schatting. Want wil eigenlijk ook collegegeld dit jaar gelijk afbetalenquote:Op maandag 21 maart 2016 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En anders proberen ietsjes meer te sparen voor vliegtickets want voor 700 euro kan je ook 3 weken onder de Thaise zon zitten pp een bounty-island
Ik zei altijd 'max zoveel.. maar hoe minder hoe beter'quote:Op maandag 21 maart 2016 14:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Meer sparen lukt niet, 700 euro is ook een schatting. Want wil eigenlijk ook collegegeld dit jaar gelijk afbetalen
Ah oke, nou ja kan je alsnog mooi van op vakantie hoor daar niet vanquote:Op maandag 21 maart 2016 14:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Meer sparen lukt niet, 700 euro is ook een schatting. Want wil eigenlijk ook collegegeld dit jaar gelijk afbetalen
Krek ben jij bekend met Boxbites?quote:Op maandag 21 maart 2016 14:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zei altijd 'max zoveel.. maar hoe minder hoe beter'
Ik zou van te voren nog effe snel een fapje machen!quote:
Bij mij ruikt dat lekker dus dat werkt een beetje tegenstrijdigquote:Op maandag 21 maart 2016 14:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou van te voren nog effe snel een fapje machen!
quote:Op maandag 21 maart 2016 14:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Stinken is gezond. Houdtdttttd mensen op afstand.
Dan na het douchen een overheerlijk fapje machen!quote:Op maandag 21 maart 2016 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij mij ruikt dat lekker dus dat werkt een beetje tegenstrijdig
Wel op je buik laten zitten. Ontharingscomboquote:Op maandag 21 maart 2016 14:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou van te voren nog effe snel een fapje machen!
Vinden de vrouwtjes heerlijk!quote:Op maandag 21 maart 2016 14:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Wel op je buik laten zitten. Ontharingscombo
Nakd Cashew Cookie is echt een aanraderquote:
wat?quote:Op maandag 21 maart 2016 14:56 schreef Crack_ het volgende:
Godverdomme man echt, die nieuwe regels over terugkrijgen studiekosten.
Als je géén recht meer hebt op studiefinanciering, en rijk bent, krijg je je studiekosten terug.
Als je géén recht meer hebt op studiefinanciering en je kunt het niet betalen en moet daarom lenen, krijg je je studiekosten niet terug.
WHAT
THE
FUCK!?
http://www.belastingdiens(...)die_of_opleiding.htmquote:
quote:Nieuwe regels vanaf 1 juli 2015 voor studies met studiefinanciering
Op 1 juli 2015 zijn de regels voor de aftrek van scholingsuitgaven gewijzigd. Volgt u een opleiding of studie met studiefinanciering voor het studiejaar 2015/2016? Dan hebt u niet langer recht op aftrek van scholingsuitgaven. Onder studiefinanciering verstaan wij:
een basisbeurs
een basislening
een aanvullende beurs
een collegegeldkrediet in de vorm van een gift
een prestatiebeurs
een lening
een uitkering die vergelijkbaar is met studiefinanciering
een reisvoorziening (OV-kaart)
Ik krijg over paar weken eerste boxquote:Op maandag 21 maart 2016 14:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nakd Cashew Cookie is echt een aanrader
Hehquote:Op maandag 21 maart 2016 14:56 schreef Crack_ het volgende:
Godverdomme man echt, die nieuwe regels over terugkrijgen studiekosten.
Als je géén recht meer hebt op studiefinanciering, en rijk bent, krijg je je studiekosten terug.
Als je géén recht meer hebt op studiefinanciering en je kunt het niet betalen en moet daarom lenen, krijg je je studiekosten niet terug.
WHAT
THE
FUCK!?
Whut.. Ook als je OV hebt.. Apartquote:Op maandag 21 maart 2016 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
http://www.belastingdiens(...)die_of_opleiding.htm
[..]![]()
:/
Ja, als het klopt zoals het er staat.quote:
OV snap ik wel, want OV heb je alleen als je recht hebt op studiefinanciering. Dat 'recht hebben op studiefinanciering' nu enkel betekent dat je recht hebt op geld lenen snap ik ook nog wel. Als we al het geld terug konden vragen via de belasting heeft die regel van afschaffen stufi geen nut.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Whut.. Ook als je OV hebt.. Apart
Rijke tatta met eigen auto zou dan geld krijgen, dat is kromquote:Op maandag 21 maart 2016 15:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OV snap ik wel, want OV heb je alleen als je recht hebt op studiefinanciering. Dat 'recht hebben op studiefinanciering' nu enkel betekent dat je recht hebt op geld lenen snap ik ook nog wel. Als we al het geld terug konden vragen via de belasting heeft die regel van afschaffen stufi geen nut.
Maar als je jaren van recht op stufi (dus die basislening in dat rijtje) over zijn, dan moet je naar mijn mening gewoon studiekosten kunnen aftrekken. En niet enkel laten aftrekken door de mensen die al rijk zijn
:/
Ja, dat is héél krom.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Rijke tatta met eigen auto zou dan geld krijgen, dat is krom
Ja, ga ik ook doen. Sowieso fucking irritant dat er op andere pagina's van belastingdienst niet zo'n rijtje staat of uitleg wat ze onder studiefinanciering vinden vallen enzoquote:Op maandag 21 maart 2016 15:28 schreef Fok-it het volgende:
Bel of mail ze Anders? Volgens mij staat het er gewoon verkeerd hoor
Komt natuurlijk wel overheen met de filosofie van de VVD.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Rijke tatta met eigen auto zou dan geld krijgen, dat is krom
quote:Op maandag 21 maart 2016 16:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou graag even vastgehouden willen worden?
Ben over kwartiertje op Utrecht cs. Moet je wel hard rijdenquote:Op maandag 21 maart 2016 16:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou graag even vastgehouden willen worden?
quote:
Haha, ja dat is wel héél hardquote:Op maandag 21 maart 2016 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben over kwartiertje op Utrecht cs. Moet je wel hard rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |