Ga je niet vaak op vakantie?quote:Op maandag 21 maart 2016 14:07 schreef Crack_ het volgende:
Ja, één keer vijf dagen Rome. Maar dat was niet met een mooi zonnetje en dat was ook maar vijf dagen. Niet dat dat niet hartstikke leuk was oid, maar ik loop echt al weet ik veel hoeveel jaar te janken om een beetje zon en rust en ja, vakantie gewoon.
Oooh, enkel zomer maakt het wel lastig. Ik had vorig jaar nog wel een vakantie geplanned staan naar Griekenland ergens met corendon in Augustus. Was iets van 320 euro incl vlucht en zwembadje voor 8? dagen oid. En op dat eiland (weet niet meer welke) was heel klein en kon je alles met fietsje doen enzo.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
700 euro, en ik kan enkel in de zomer
Rome lijkt me wel leuk en romantischSowieso Italie
Vier jaar geleden voor het laatst op vakantie geweest, wintersport met vriendinnenquote:Op maandag 21 maart 2016 14:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ga je niet vaak op vakantie?
Ik ga dit jaar denk ik ook naar India met mn ma tho
Dat klinkt ook leukquote:Op maandag 21 maart 2016 14:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oooh, enkel zomer maakt het wel lastig. Ik had vorig jaar nog wel een vakantie geplanned staan naar Griekenland ergens met corendon in Augustus. Was iets van 320 euro incl vlucht en zwembadje voor 8? dagen oid. En op dat eiland (weet niet meer welke) was heel klein en kon je alles met fietsje doen enzo.
En Rome was ook echt goedkoop vanaf Ryan Air, B&B was iets van 150 euro voor 5? dagen en Rome zelf is eten enzo vet goedkoop. Griekenland zelfde verhaal met eten goedkoop
Ah je hebt gewoon echt meer tijd om tot rust te komen, dat kan. Ik heb al snel een vakantiegevoel, voor mij is dat gewoon als ik de hele dag bezig ben met dingen bezoeken/bekijken en fotograferenquote:[..]
Vier jaar geleden voor het laatst op vakantie geweest, wintersport met vriendinnen.
En wel wat weekendjes weg enzo (Praag en België) en vooral Praag was echt fantastisch. Maar Praag was cadeautje, en was met ouders erbij enzo. Ja, niet dat dat erg is want Praag was echttt fantastisch. Ja, Praag was echt leuk. Maar na Praag eigenlijk meteen relatie over dusja.
En die weekendjes en Rome enzo, ja het komt misschien ook wel over als gezeur. Maar als ik zo'n hele dag drukdrukdruk bezig ben en niet ok gewoon even stil kan zitten en boekje kan lezen in het zonnetje, dan komt dat vakantiegevoel gewoon niet bij mij en ook niet het idee dat ik er tussenuit ben geweest en kom ik ook niet los van mn stressgevoelens enzo.
Laatste weekendje weg naar België heb ik nog tot laat in de nacht iets zitten opzoeken voor school, gewoon omdat ik daar dan niet van los kom.
Dit klinkt echt als gezeik, kannie uitleggen, wil gewoon op vakantie en niet max. vijf dagen naar een drukke stad enkel drukke dingen doen zonder zon.
Jaa, en Griekenland vet goedkoop!quote:Op maandag 21 maart 2016 14:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat klinkt ook leuk
Moet eens meer researchen
Ik hoorde juist dat je in Griekenland een autotje nodig hebt. En dat kunnen we beiden niet huren. Vaak 21+ (ben ik niet), en/of een jaar je rijbewijs (heeft Geo niet)quote:Op maandag 21 maart 2016 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa, en Griekenland vet goedkoop!
Want toen hadden wij dat probleempje ook, vaak kun je vlucht + hotel nog wel goedkoop vinden maar bestemming moet ook wel gewoon goedkoop zijn en Turkije enzo leek mij iig echt verschrikkelijk![]()
Oh, het was Kos. Dat is goed met de fiets, maar is ook dat eiland met vluchtelingverhalen.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik hoorde juist dat je in Griekenland een autotje nodig hebt. En dat kunnen we beiden niet huren. Vaak 21+ (ben ik niet), en/of een jaar je rijbewijs (heeft Geo niet)
Turkije voorlopig skippen, misschien een ander keertje
Thanksquote:Op maandag 21 maart 2016 14:29 schreef Fok-it het volgende:
Brownie je moet sites als Vakantiepiraten ook in de gaten houden. Goeie deals soms. Vooral zomervakanties naar Griekenland en Turkije enzo
Eens in de gaten houdenquote:Op maandag 21 maart 2016 14:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, het was Kos. Dat is goed met de fiets, maar is ook dat eiland met vluchtelingverhalen.
Dat was vorig jaar natuurlijk ook hevig aan de gang, maar toen waren de berichten dat je dat daar als toerist niet echt wat van merkte, maar geen idee hoe het nu zit.
Ik had toen ook nog geen rijbewijs
En anders proberen ietsjes meer te sparen voor vliegtickets want voor 700 euro kan je ook 3 weken onder de Thaise zon zitten pp een bounty-islandquote:
Meer sparen lukt niet, 700 euro is ook een schatting. Want wil eigenlijk ook collegegeld dit jaar gelijk afbetalenquote:Op maandag 21 maart 2016 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En anders proberen ietsjes meer te sparen voor vliegtickets want voor 700 euro kan je ook 3 weken onder de Thaise zon zitten pp een bounty-island
Ik zei altijd 'max zoveel.. maar hoe minder hoe beter'quote:Op maandag 21 maart 2016 14:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Meer sparen lukt niet, 700 euro is ook een schatting. Want wil eigenlijk ook collegegeld dit jaar gelijk afbetalen
Ah oke, nou ja kan je alsnog mooi van op vakantie hoor daar niet vanquote:Op maandag 21 maart 2016 14:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Meer sparen lukt niet, 700 euro is ook een schatting. Want wil eigenlijk ook collegegeld dit jaar gelijk afbetalen
Krek ben jij bekend met Boxbites?quote:Op maandag 21 maart 2016 14:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zei altijd 'max zoveel.. maar hoe minder hoe beter'
Ik zou van te voren nog effe snel een fapje machen!quote:
Bij mij ruikt dat lekker dus dat werkt een beetje tegenstrijdigquote:Op maandag 21 maart 2016 14:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou van te voren nog effe snel een fapje machen!
quote:Op maandag 21 maart 2016 14:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Stinken is gezond. Houdtdttttd mensen op afstand.
Dan na het douchen een overheerlijk fapje machen!quote:Op maandag 21 maart 2016 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij mij ruikt dat lekker dus dat werkt een beetje tegenstrijdig
Wel op je buik laten zitten. Ontharingscomboquote:Op maandag 21 maart 2016 14:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou van te voren nog effe snel een fapje machen!
Vinden de vrouwtjes heerlijk!quote:Op maandag 21 maart 2016 14:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Wel op je buik laten zitten. Ontharingscombo
Nakd Cashew Cookie is echt een aanraderquote:
wat?quote:Op maandag 21 maart 2016 14:56 schreef Crack_ het volgende:
Godverdomme man echt, die nieuwe regels over terugkrijgen studiekosten.
Als je géén recht meer hebt op studiefinanciering, en rijk bent, krijg je je studiekosten terug.
Als je géén recht meer hebt op studiefinanciering en je kunt het niet betalen en moet daarom lenen, krijg je je studiekosten niet terug.
WHAT
THE
FUCK!?
http://www.belastingdiens(...)die_of_opleiding.htmquote:
quote:Nieuwe regels vanaf 1 juli 2015 voor studies met studiefinanciering
Op 1 juli 2015 zijn de regels voor de aftrek van scholingsuitgaven gewijzigd. Volgt u een opleiding of studie met studiefinanciering voor het studiejaar 2015/2016? Dan hebt u niet langer recht op aftrek van scholingsuitgaven. Onder studiefinanciering verstaan wij:
een basisbeurs
een basislening
een aanvullende beurs
een collegegeldkrediet in de vorm van een gift
een prestatiebeurs
een lening
een uitkering die vergelijkbaar is met studiefinanciering
een reisvoorziening (OV-kaart)
Ik krijg over paar weken eerste boxquote:Op maandag 21 maart 2016 14:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nakd Cashew Cookie is echt een aanrader
Hehquote:Op maandag 21 maart 2016 14:56 schreef Crack_ het volgende:
Godverdomme man echt, die nieuwe regels over terugkrijgen studiekosten.
Als je géén recht meer hebt op studiefinanciering, en rijk bent, krijg je je studiekosten terug.
Als je géén recht meer hebt op studiefinanciering en je kunt het niet betalen en moet daarom lenen, krijg je je studiekosten niet terug.
WHAT
THE
FUCK!?
Whut.. Ook als je OV hebt.. Apartquote:Op maandag 21 maart 2016 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
http://www.belastingdiens(...)die_of_opleiding.htm
[..]![]()
:/
Ja, als het klopt zoals het er staat.quote:
OV snap ik wel, want OV heb je alleen als je recht hebt op studiefinanciering. Dat 'recht hebben op studiefinanciering' nu enkel betekent dat je recht hebt op geld lenen snap ik ook nog wel. Als we al het geld terug konden vragen via de belasting heeft die regel van afschaffen stufi geen nut.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Whut.. Ook als je OV hebt.. Apart
Rijke tatta met eigen auto zou dan geld krijgen, dat is kromquote:Op maandag 21 maart 2016 15:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OV snap ik wel, want OV heb je alleen als je recht hebt op studiefinanciering. Dat 'recht hebben op studiefinanciering' nu enkel betekent dat je recht hebt op geld lenen snap ik ook nog wel. Als we al het geld terug konden vragen via de belasting heeft die regel van afschaffen stufi geen nut.
Maar als je jaren van recht op stufi (dus die basislening in dat rijtje) over zijn, dan moet je naar mijn mening gewoon studiekosten kunnen aftrekken. En niet enkel laten aftrekken door de mensen die al rijk zijn
:/
Ja, dat is héél krom.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Rijke tatta met eigen auto zou dan geld krijgen, dat is krom
Ja, ga ik ook doen. Sowieso fucking irritant dat er op andere pagina's van belastingdienst niet zo'n rijtje staat of uitleg wat ze onder studiefinanciering vinden vallen enzoquote:Op maandag 21 maart 2016 15:28 schreef Fok-it het volgende:
Bel of mail ze Anders? Volgens mij staat het er gewoon verkeerd hoor
Komt natuurlijk wel overheen met de filosofie van de VVD.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Rijke tatta met eigen auto zou dan geld krijgen, dat is krom
quote:Op maandag 21 maart 2016 16:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou graag even vastgehouden willen worden?
Ben over kwartiertje op Utrecht cs. Moet je wel hard rijdenquote:Op maandag 21 maart 2016 16:11 schreef Crack_ het volgende:
quote:
Haha, ja dat is wel héél hardquote:Op maandag 21 maart 2016 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben over kwartiertje op Utrecht cs. Moet je wel hard rijden
Als je serieus behoefte hebt, stap ik zo op de trein.quote:
Ja, ik heb serieus wel echt behoefte maar vind het als ik me zo voel enkel fijn om bij paar mensen te zijn.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je serieus behoefte hebt, stap ik zo op de trein.
Jezelf zijn is leuk genoeg toch?quote:Op maandag 21 maart 2016 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb serieus wel echt behoefte maar vind het als ik me zo voel enkel fijn om bij paar mensen te zijn.
Ben wel aan leren om bij meer mensen gewoon normaal emoties te kunnen laten zienmaar vind lastig, wil leuk zijn dus dan ben ik extra druk enzo. En dat is voor mijzelf extra vermoeiend want zo nep
![]()
Oké.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb serieus wel echt behoefte maar vind het als ik me zo voel enkel fijn om bij paar mensen te zijn.
Ben wel aan leren om bij meer mensen gewoon normaal emoties te kunnen laten zienmaar vind lastig, wil leuk zijn dus dan ben ik extra druk enzo. En dat is voor mijzelf extra vermoeiend want zo nep
![]()
Ja op onze draadloos zat iemand die spam veroorzaakt op alle apparaten die draadloos waren verbonden. Was vanmiddag wel duidelijk dat dat het probleem was want zodra smartphones niet meer hier verbonden waren met draadloos was de spam ineens ook verdwenen. En op mijn laptop had ik er ook al eerder last van.quote:
Je bedoelt bij een select aantal mensen of bij een groepje ipv 1 op 1?quote:Op maandag 21 maart 2016 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
![]()
Apartquote:Op maandag 21 maart 2016 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja op onze draadloos zat iemand die spam veroorzaakt op alle apparaten die draadloos waren verbonden. Was vanmiddag wel duidelijk dat dat het probleem was want zodra smartphones niet meer hier verbonden waren met draadloos was de spam ineens ook verdwenen. En op mijn laptop had ik er ook al eerder last van.
Probleem was gewoon sowieso raar. Hoe verklaar je dat op 2 laptops FOK! niet meer goed werkt? In alle browsers niet (had ze serieus allemaal geïnstalleerd) en ook niet na Windows opnieuw installeren.quote:
Maar het doet me wel oprecht goed dat je dat aanbied hoor, daar niet van. Dat vind ik heel erg lieffffquote:Op maandag 21 maart 2016 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké.
Dan ga ik verder met koken.
Select aantal mensen. Lees; twee.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt bij een select aantal mensen of bij een groepje ipv 1 op 1?
Als dat voor jou goed of slecht voelt hoef je je niet schuldig te voelen toch. Wij kunnen je via fok helpenquote:Op maandag 21 maart 2016 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar het doet me wel oprecht goed dat je dat aanbied hoor, daar niet van. Dat vind ik heel erg lieffff![]()
.
Wel weer stom van mijzelf vind ik![]()
.
[..]
Select aantal mensen. Lees; twee.
De rest, nee. Kan er wel vaak goed over praten, maar dan met geen enkele emotie en gewoon alsof het verhaaltje is en ja nee. En ik vind dat zelf vervelend omdat het aan mij ligt, genoeg mensen die me wel zouden willen helpen maar vind lastig gewoon om te laten zien. En lastig voor voornamelijk één persoon want ja, die krijgt nu alles te horen en ja, dat is voor die persoon ook gewoon zwaarrrrr.
Ja, is ook zo.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als dat voor jou goed of slecht voelt hoef je je niet schuldig te voelen toch. Wij kunnen je via fok helpen
Is het opgelost!? JAAAAAAquote:Op maandag 21 maart 2016 16:24 schreef Amarantha het volgende:
Ja ik ben blij.
Nee niet alleen om FOK!. Er waren meer websites die problemen hadden.
Het was idd een raar probleem jaquote:Op maandag 21 maart 2016 16:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Probleem was gewoon sowieso raar. Hoe verklaar je dat op 2 laptops FOK! niet meer goed werkt? In alle browsers niet (had ze serieus allemaal geïnstalleerd) en ook niet na Windows opnieuw installeren.
Ik krijg echt heel erg de neiging om psycholoogje te gaan spelen nuquote:Op maandag 21 maart 2016 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar het doet me wel oprecht goed dat je dat aanbied hoor, daar niet van. Dat vind ik heel erg lieffff![]()
.
Wel weer stom van mijzelf vind ik![]()
.
[..]
Select aantal mensen. Lees; twee.
De rest, nee. Kan er wel vaak goed over praten, maar dan met geen enkele emotie en gewoon alsof het verhaaltje is en ja nee. En ik vind dat zelf vervelend omdat het aan mij ligt, genoeg mensen die me wel zouden willen helpen maar vind lastig gewoon om te laten zien. En lastig voor voornamelijk één persoon want ja, die krijgt nu alles te horen en ja, dat is voor die persoon ook gewoon zwaarrrrr.
Ja haha. We hadden een spam probleem via de draadloos maar dat is nu wegquote:
Als ze goeie vrienden zijn snappen ze dat wel. Jij zal er toch zelf uit moeten komen en daar kan niemand je direct bij helpen. Wel bemiddelend en advies geven natuurlijkquote:Op maandag 21 maart 2016 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, is ook zo.
Had ook al tegen andere vriendin gezegd, ik wil gewoon niet dat jullie me zien want ik vind mezelf zo erg niet leuk dat ik het gewoon niet kan om dát te delen met andere.
Maarja, dat uitspreken helpt al want dan zeggen ze 'wat een gekkie ben je, wanneer zie ik je weer?'
VRIENDINNETJES IK HOU ZO VAN ZE. Die hebben me nog never nooit in de steekje gelaten![]()
![]()
![]()
ook al zie ik ze gewoon écht niet vaak
.
Haha, ik denk voornamelijk niet zo aanstellen en shit weer gaan doen.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Het was idd een raar probleem ja
[..]
Ik krijg echt heel erg de neiging om psycholoogje te gaan spelen nu
Vooral omdat ik mezelf er ook erg in herken
Lekker dieper ingaan op het hoe & waarom.
Super nice!!quote:Op maandag 21 maart 2016 16:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja haha. We hadden een spam probleem via de draadloos maar dat is nu weg
Ja, precies.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze goeie vrienden zijn snappen ze dat wel. Jij zal er toch zelf uit moeten komen en daar kan niemand je direct bij helpen. Wel bemiddelend en advies geven natuurlijk
Haha ja, allemaal nerds die er niks van begrepen hihi. Oh ik wil echt wel op jou berichtjes reageren maar ik ben nogal druk in mijn hoofdquote:
Haha, geeft niks johquote:Op maandag 21 maart 2016 16:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja, allemaal nerds die er niks van begrepen hihi. Oh ik wil echt wel op jou berichtjes reageren maar ik ben nogal druk in mijn hoofd
No problemoquote:Op maandag 21 maart 2016 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, ik denk voornamelijk niet zo aanstellen en shit weer gaan doen.
Nou daar ben ik mee bezig![]()
Jij dan?
[..]
Super nice!!![]()
Wel echt gek
[..]
Ja, precies.
Dit is een fijne reactie, zeer fijn. Thanks
24quote:
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 21 maart 2016 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
No problemoBen er ook zelf mee bezig laatste tijd dus het is wel grappig dat je zelf ook veranderd van mindswitch enzo
Ik ga tot de kern van het probleem en probeer mezelf vandaaruit weer te vindenquote:Op maandag 21 maart 2016 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, ik denk voornamelijk niet zo aanstellen en shit weer gaan doen.
Nou daar ben ik mee bezig![]()
Jij dan?
Nou ja, bij jou is het in principe ook een negatieve spiraal van emoties en gevoelens en shitje waar je in zit. Soms kan omdenken daar wel bij helpenquote:
Is juist goed hoor. Zouden meer mensen mee bezig moeten zijnquote:Op maandag 21 maart 2016 16:37 schreef Divje het volgende:
Nu kap ik weer met psychologische praatde mallemolen gaat weer draaien
Ben er teveel mee bezig en kan daardoor niet meer functioneren in de maatschappijquote:Op maandag 21 maart 2016 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is juist goed hoor. Zouden meer mensen mee bezig moeten zijn
Dat is ook niet de bedoeling inderdaadquote:Op maandag 21 maart 2016 16:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben er teveel mee bezig en kan daardoor niet meer functioneren in de maatschappij![]()
![]()
Achja, binnenkort weer therapietjes, sauna met Etsu enzovoort![]()
Zoiets ja.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is ook niet de bedoeling inderdaad
Overthinking bedoel je?
quote:Op maandag 21 maart 2016 16:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ga tot de kern van het probleem en probeer mezelf vandaaruit weer te vinden![]()
Zo worstel ik nogal met de gedachte dat ik mensen lastig val als ik over problemen begin.of überhaupt iets vertel. Of dat ze me niet leuk vinden om wie ik ben. Dus maak ik grapjes
Komt voort uit een minderwaardigheidscomplex en wantrouwen richting mensen en ervaringen uit het verleden en gedachtengangen die er sinds m'n jeugd in zijn gegroeid en andere dingen.
Zoiets ja
Ja, ik houuuuuuu van omdenken.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, bij jou is het in principe ook een negatieve spiraal van emoties en gevoelens en shitje waar je in zit. Soms kan omdenken daar wel bij helpen
Ben zelf met een online cursus bezig, echt interessant wel. Moet je maar eens in m'n posthistory kijken als je hem nog niet gezien hebtquote:Op maandag 21 maart 2016 16:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Ja ik kan je hier ook heel veel tips mee geven.. maar hoofdtip blijft, probeer goed op te letten als mensen wel iets positiefs leggen en ga niet proberen gedachten van andere in te vullen. Ik deed dat ook vaak, dan zei ik iets tegen iemand of had ik iets stoms gedaan (vond ik dan) en ging ik helemaal denken dat ándere mensen nu wel zullen denken dat ik een dom wijf ben blablabla.
Toen zei mn psycholoog 'en is dat zo?' 'heb je dat gevraagd?'. Aan sommige mensen heb ik ook wel dingen gevraagd als ik dan merkte dat ik weer gedachtes voor iemand anders aan het invullen was, maar is wel lastig.
KOMT GOED POPPETJE!![]()
Gewoon goed uw best doenen als het niet goed komt, ja kut.
[..]
Ja, ik houuuuuuu van omdenken.
Dat boekje!zo geweldig, moet keer kopen
Dont we All??quote:Op maandag 21 maart 2016 16:11 schreef Crack_ het volgende:
Goed punt als een vreemde het zou doen zou ik ook flippen.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou niet van aangeraakt worden.
Niet?quote:Op maandag 21 maart 2016 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou niet van aangeraakt worden.
quote:Op maandag 21 maart 2016 16:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Ja ik kan je hier ook heel veel tips mee geven.. maar hoofdtip blijft, probeer goed op te letten als mensen wel iets positiefs leggen en ga niet proberen gedachten van andere in te vullen. Ik deed dat ook vaak, dan zei ik iets tegen iemand of had ik iets stoms gedaan (vond ik dan) en ging ik helemaal denken dat ándere mensen nu wel zullen denken dat ik een dom wijf ben blablabla.
Toen zei mn psycholoog 'en is dat zo?' 'heb je dat gevraagd?'. Aan sommige mensen heb ik ook wel dingen gevraagd als ik dan merkte dat ik weer gedachtes voor iemand anders aan het invullen was, maar is wel lastig.
KOMT GOED POPPETJE!![]()
Gewoon goed uw best doenen als het niet goed komt, ja kut.
Het is lekker om leuk gevonden te worden goed voor je zelf vertrouwen. Snap wel als in een vervelende periode zit dat je daar even kracht van krijgt. Als mijn wederhelft druk is zoek ik soms ook een beetje aandacht maar kan nare gevolgen hebben.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:43 schreef Crack_ het volgende:
En ik voel me gewoon beetje leeg. Ben of verdrietig en daarna denk ik vaak 'FUCK IT KAN MIJ HET SCHELEN'. En ik ben soms wel heel erg opzoek naar bevestiging dat ik leuk zou zijn. Ging vier? weken geleden oid alleen uit, gewoon voor beetje aandacht. Werkt wel tho
Het gaat wel een stuk beter dan vroeger, maar vind het nog steeds niet prettig.quote:
Vervelend lijkt me datquote:Op maandag 21 maart 2016 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat wel een stuk beter dan vroeger, maar vind het nog steeds niet prettig.
Wel eens gehad dat een collega haar hand op mijn schouder legde, en na 6 uur irriteerde dat plekje nog steeds.
Vorige week raakt mijn baas mijn schouder aan, was 2 uur uit balans
Herken ik wel, niet zo heel lang tho 30 min maxquote:Op maandag 21 maart 2016 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat wel een stuk beter dan vroeger, maar vind het nog steeds niet prettig.
Wel eens gehad dat een collega haar hand op mijn schouder legde, en na 6 uur irriteerde dat plekje nog steeds.
Vorige week raakt mijn baas mijn schouder aan, was 2 uur uit balans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |