Milik is wel een beperkte spits natuurlijk, hij kan echt niets met zijn rechterbeen, anders had hij het duel al voor rust kunnen beslissen.quote:Op maandag 21 maart 2016 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sebastien HallerNee bedankt, gewoon Arek Milik als eerste spits.
Onzinnig om hem nu te vervangen nu hij lekker in vorm raakt en steeds beter gaat spelen. Dat je een back-up nodig hebt is wel waar maar Haller haal je niet voor de bank.
had met een matig rechterbeen nog wel een hattrick moeten maken. Al was die kopbal wel heerlijk ingewerkt.(wel heel vrij)quote:Op maandag 21 maart 2016 09:21 schreef NikeyAjax het volgende:
Ik vind Milik prima progressie maken. Geef die jongen lekker een kans voordat je weer iemand haalt, die iets anders niet kan.
Gaat al wel beter. eerder deed hij niks met rechts.quote:Op maandag 21 maart 2016 09:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
had met een matig rechterbeen nog wel een hattrick moeten maken. Al was die kopbal wel heerlijk ingewerkt.(wel heel vrij)
Hij zegt er hard aan te werken.quote:Op maandag 21 maart 2016 09:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Gaat al wel beter. eerder deed hij niks met rechts.
Kleine kans gok ik. Vlaar geblesseerd en Wuytens geschorst door zijn twee gele kaarten. Je ziet hoe belangrijk dat centrum voor AZ is wanneer het er niet staat. Dan kan zelfs Twente tegen ze scoren.quote:Op maandag 21 maart 2016 08:45 schreef TheVulture het volgende:
Heerlijke middag gisteren en hopelijk werkt AZ over twee weken mee, een gat van 4 of 5 punten + een voordelig doelsaldo zie ik Ajax niet meer verspelen.
Vorig jaar tegen legia knalde hij er anders lekker in met rechtsquote:Op maandag 21 maart 2016 09:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Gaat al wel beter. eerder deed hij niks met rechts.
Daarom. Je kunt wel hopen op de volgende Suarez of Ibrahimovic, maar de kans op spelers van dat kaliber is gewoon vrij klein. Milik is gewoon een prima spits voor Ajax. Hij is nog jong en heeft wel de potentie om verder door te groeien.quote:Op maandag 21 maart 2016 09:21 schreef NikeyAjax het volgende:
Ik vind Milik prima progressie maken. Geef die jongen lekker een kans voordat je weer iemand haalt, die iets anders niet kan.
Prima als pinchhitter, maar gok dat die jongen ná Groningen een club wil waar hij wel regelmatig mag starten. Verder zijn dit (ook Haller) gewoon weer spitsen die erg afhankelijk zijn van aanvoer, en dus zeker geen 'zekerheidje' voor dit Ajax.quote:Op maandag 21 maart 2016 00:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Michael de Leeuw is transfervrij, dat zal hem wel worden
Helemaal geregistreerd om ons dit te komen vertellen.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
Sowieso is de spitspositie in dit systeem al jaaaaaaaren een lastige. En als je dan nog gasten op de flank hebt die graag voor de actie gaan dan moet je wel een Ibra hebben staan ofzo wil je een spits hebben die er 20/25+ maakt. Het rendeert vaak nog het beste als je niet een pure spits hebt, maar een aanvallende 10 op de spitspositie, die zich wanneer nodig wat terug laat zakken, dat zag je ook gisteren weer. Milik vaak zat op het middenveld te vinden en daardoor had dat geroemde Propper/Guardado/v Ginkel middenveld het moeilijk zat.
je wil het vast niet horen, maar wij zijn het best vaak met elkaar eens.quote:Op maandag 21 maart 2016 08:21 schreef mokkiemok het volgende:
Milik die het voor Guardado onmogelijk maakt om de bal te krijgen, en ook nog een kool en assist maakt.... wereldspits.
Zoals hij Guardado dekte, erg goed gedaan.
Had dit echt niet verwacht. oh en vd hoorn
Ik ga NU m'n post bewerkenquote:Op maandag 21 maart 2016 10:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
[..]
je wil het vast niet horen, maar wij zijn het best vaak met elkaar eens.
ik hou ook van jouquote:
Cocu werd - net als het halve PSV topic - arrogant. Kampioenwedstrijd dit, niet cruciaal voor de titelstrijd dat. Hij dacht dat hij niks hoefde aan te passen, want het is Ajax maar. Terwijl de Boer heel goed had begrepen dat hij het op het middenveld kon beslissen. Natuurlijk helpt het dat die gasten dinsdag 120 minuten tegen Atletico hebben moeten ballen, maar als je het middenveld in je greep kon krijgen dan maak je een goede kans.quote:Op maandag 21 maart 2016 10:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat was de tactiek van wonder coach Cocu eigenlijk gisteren? De Boer heeft gisteren weer laten zien nog steeds met afstand de beste coach te zijn in de eredivisie.
tactiek Cocu viel in de 2e minuut al in elkaar. MilikGODquote:Op maandag 21 maart 2016 10:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat was de tactiek van wonder coach Cocu eigenlijk gisteren? De Boer heeft gisteren weer laten zien nog steeds met afstand de beste coach te zijn in de eredivisie.
Aan de andere kant: PSV kan niet eens scoren tegen een defensief duo Van der Hoorn-Viergeverquote:Op maandag 21 maart 2016 09:44 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Kleine kans gok ik. Vlaar geblesseerd en Wuytens geschorst door zijn twee gele kaarten. Je ziet hoe belangrijk dat centrum voor AZ is wanneer het er niet staat. Dan kan zelfs Twente tegen ze scoren.
Hoorn speelde dan ook gewoon goed.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Aan de andere kant: PSV kan niet eens scoren tegen een defensief duo Van der Hoorn-Viergever
Gisteren pakte het goed uit, maar Cocu is wel flexibeler in tactische concepten dan De Boer. Voor Cocu is geen systeem heilig, voor De Boer wel en die past daar dan de nuances op toe, terwijl 4-3-3 daar niet altijd geschikt voor is.quote:Op maandag 21 maart 2016 10:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat, en laten we wel zijn, het zat ook niet tegen. PSV had wel een handvol kansjes, waar er best eentje van in had kunnen vliegen.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoorn speelde dan ook gewoon goed.
neemt niet weg dat Milik een hattrick had kunnen hebben, heel vroeg in de wedstrijd.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat, en laten we wel zijn, het zat ook niet tegen. PSV had wel een handvol kansjes, waar er best eentje van in had kunnen vliegen.
Ajax ook twee keer in de eerste helft, kwam PSV goed weg.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat, en laten we wel zijn, het zat ook niet tegen. PSV had wel een handvol kansjes, waar er best eentje van in had kunnen vliegen.
Laten we het hopenquote:Op maandag 21 maart 2016 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is gewoon belletje: Hee hoeveel kost dat nou?
10 miljoen kost Sebastien
Ok doei, te duur
Precies, dat was bij de vorige poging (Sinkie) ook zo'n succes.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:36 schreef Ludachrist het volgende:
HallerOvermars pls.
Volgens mij wil hij gewoon even laten zien dat hij best geld durft uit te geven.
Ik moet zeggen dat die minstens een voldoende haalde ja. Heb ik genoeg gebashd hier, maar gisteren deed hij het goedquote:Op maandag 21 maart 2016 11:42 schreef StarGazer het volgende:
Met Hendrix stond het middenveld in mijn optiek beter. Maar goed, jeugdspelers en PSV is nou eenmaal geen goede combi.
Trouwens, even een compliment voor Gudelj. Speelde een prima wedstrijd gister. Mag ook weleens gezegd worden.
Sinkgraven moet gewoon lekker een half jaartje de kans krijgen op het middenveld i.p.v. op linksbuiten.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, dat was bij de vorige poging (Sinkie) ook zo'n succes.
Leeft die knul eigenlijk nog? Volgend jaar jaartje Willem II zeker?
Ach en ondanks de druk heeft PSV nauwelijks echt grote kansen weten te creëeren. Ondanks het feit dat Ajax qua veldspel en pressie wel aardig overlopen werd door PSV, bleef het team prima overeind en waren de drie grootste kansen in de eerste helft gewoon voor Ajax. Ik ben dit seizoen ook nooit heel bang dat het verdedigend misgaat, al was Cillessen wel een paar keer heel nonchalant en zag je heel af en toe dat oude kwaaltje weer een beetje terugkomen waarbij Ajax zichzelf in de problemen bracht door onder grote druk toch nog de opbouwende oplossing te zoeken waar dit eigenlijk niet kon. Dijks moet natuurlijk ook gewoon die bal wegrossen, maar wordt gelukkig nog gered door de grensrechter.quote:Op maandag 21 maart 2016 10:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Helemaal geregistreerd om ons dit te komen vertellen.
Ajax had het in het 2e gedeelte van de eerste helft lastig, daarna gewoon prima uitgespeeld. Het oh zo geweldige PSV middenveld kon gewoon niet genoeg geven, en dat is toch echt de verdienste van het jagende Ajax.
Dat hoop ik toch echt niet, je verneukt Milik dan ook direct. Geef die man gewoon vertrouwen en laat hem knallen volgend seizoen, is garantie voor 25+ goals hoor.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:36 schreef Ludachrist het volgende:
HallerOvermars pls.
Volgens mij wil hij gewoon even laten zien dat hij best geld durft uit te geven.
Hoezo? Gaat hij volgend seizoen ook iets kunnen met zijn rechterbeen, anders dan lopen?quote:Op maandag 21 maart 2016 12:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
D
[..]
Dat hoop ik toch echt niet, je verneukt Milik dan ook direct. Geef die man gewoon vertrouwen en laat hem knallen volgend seizoen, is garantie voor 25+ goals hoor.
quote:Op maandag 21 maart 2016 12:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoezo? Gaat hij volgend seizoen ook iets kunnen met zijn rechterbeen, anders dan lopen?
25+ lijkt me wat veel als je op de flanken speelt met Ghazi en Younes, maar 20 goals moet Milik wel kunnen maken. Een prima aantal voor een spits bij Ajax, meer dan Haller er gaat maken in ieder geval.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
D
[..]
Dat hoop ik toch echt niet, je verneukt Milik dan ook direct. Geef die man gewoon vertrouwen en laat hem knallen volgend seizoen, is garantie voor 25+ goals hoor.
quote:De Boer scheurt achillespees
Frank de Boer heeft maandagochtend tijdens de training van Ajax zijn achillespees (rechts) gescheurd. De hoofdcoach wordt waarschijnlijk dinsdag geopereerd.
Ajax werkte maandag een ontspannen hersteltraining af met onder andere een partijtje voetvolley. Daar ging het mis voor De Boer: een enorme domper na de voor Ajax zo mooi verlopen zondag.
Als je de afgelopen paar wedstrijden hebt gezien heeft hij ook prima dingen laten zien met rechts. Uiteraard is zijn linkerbeen zijn betere, maar het is absoluut niet zo dat hij alleen iets met links kanquote:Op maandag 21 maart 2016 12:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoezo? Gaat hij volgend seizoen ook iets kunnen met zijn rechterbeen, anders dan lopen?
Niet dat ik weet. Koeman laatst bij Southampton.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat heeft hij toch al een keer gehad?
Weer een geblesseerde verdedigerquote:
Zo hebben ze in de Europa League ook gespeeld.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:12 schreef inslagenreuring het volgende:
Overigens mag Ajax Europees wel vaker zo beginnen als gisteren. Lekker afwachten en op de counter proberen toe te slaan. Dan speel je zo kwartfinale CL
Daar gaan we dit seizoen ook nog de halve finale halen. Geen idee hoe, maar dat is mij aan het begin van dit seizoen beloofdquote:Op maandag 21 maart 2016 14:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zo hebben ze in de Europa League ook gespeeld.
In de thuiswedstrijden niet. En daar zijn de meeste punten vergooid.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zo hebben ze in de Europa League ook gespeeld.
quote:Op maandag 21 maart 2016 14:12 schreef inslagenreuring het volgende:
Overigens mag Ajax Europees wel vaker zo beginnen als gisteren. Lekker afwachten en op de counter proberen toe te slaan. Dan speel je zo kwartfinale CL
Nee, dat komt niet door het ontbreken van je ''nieuwe realisme'' maar puur doordat Ajax geen vuist kan maken tegen fucking Molde, Celtic of Fenerbahçe omdat ze als de dood zijn voor zonedekking.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
In de thuiswedstrijden niet. En daar zijn de meeste punten vergooid.
niet als de dood, maar is niet zoals ze het voetbal hebben gespeeld de afgelopen 40 jaar. dus dat hoort niet zo, dat andere dat doen zijn incidenten.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat komt niet door het ontbreken van je ''nieuwe realisme'' maar puur doordat Ajax geen vuist kan maken tegen fucking Molde, Celtic of Fenerbahçe omdat ze als de dood zijn voor zonedekking.
http://www.catenaccio.nl/(...)kan-maken-in-europa/
Leuk stukje. Alleen het toont wel gebrek aan realisme. Namelijk Ajax heeft de bal en de tegenstander verdedigt gegroepeerd. Overigens geloof ik ook dat ieder team het moeilijk heeft tegen dergelijk opgestelde tegenstanders. PSV was dat team, kan Ajax ook zijn.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat komt niet door het ontbreken van je ''nieuwe realisme'' maar puur doordat Ajax geen vuist kan maken tegen fucking Molde, Celtic of Fenerbahçe omdat ze als de dood zijn voor zonedekking.
http://www.catenaccio.nl/(...)kan-maken-in-europa/
Het is een heel gemankeerde spits. Daarmee kom je in de eredivisie best ver, maar 25 stuks vind ik voor hem een uitdaging.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je de afgelopen paar wedstrijden hebt gezien heeft hij ook prima dingen laten zien met rechts. Uiteraard is zijn linkerbeen zijn betere, maar het is absoluut niet zo dat hij alleen iets met links kan
De Jong is een beter spits ?quote:Op maandag 21 maart 2016 15:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is een heel gemankeerde spits. Daarmee kom je in de eredivisie best ver, maar 25 stuks vind ik voor hem een uitdaging.
Hij heeft ook wel heel vaak laten zien dat hij er eigenlijk niet zo heel veel van kan.
Is milik Mvp?quote:Op maandag 21 maart 2016 15:09 schreef mokkiemok het volgende:
Milik 16 dp in 1958 minuten (25 wedstrijden)
de Jong 19 dp in 2322 minuten (27 wedstrijden)
ja Milik is niks
ligt eraan waar je dat aan hangt, aantal doelpunten per gespeelde minuut voor ajax zijde, dan ja.quote:
Ik geef toe, hij is verre van perfect. Ik denk echter dat hij een stuk beter te gebruiken is dan een Hallerquote:Op maandag 21 maart 2016 15:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is een heel gemankeerde spits. Daarmee kom je in de eredivisie best ver, maar 25 stuks vind ik voor hem een uitdaging.
Hij heeft ook wel heel vaak laten zien dat hij er eigenlijk niet zo heel veel van kan.
gisteren speelde Hoorn hem er gewoon uit, ware aard van de Jong. erg gemankeerde speler als het iet loopt.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja. Gisteren niet overigens. Toen was hij ook wel echt dramatisch slecht.
Zie Milik nog wel 20 goals halen.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ligt eraan waar je dat aan hangt, aantal doelpunten per gespeelde minuut voor ajax zijde, dan ja.
Milik doet verder weinig meer dan scoren. Dus jouw cijfers zeggen mij weinig.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:09 schreef mokkiemok het volgende:
Milik 16 dp in 1958 minuten (25 wedstrijden)
de Jong 19 dp in 2322 minuten (27 wedstrijden) waarvan 1 penalty
ja Milik is niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |