Niets verkeerds aanquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
als mijn loopmaatjes nog een klein beetje duwen dan schrijf ik me in voor Nortburn100 volgend jaar....
Waarom kies ik altijd de verkeerde vrienden??
wel nu ik weet wat me te wachten staan en ik januari en februari vrijwel niet kan trainen.quote:
Mooie uitdaging toch? Alleen het trainen kan wel een serieus issue zijn...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wel nu ik weet wat me te wachten staan en ik januari en februari vrijwel niet kan trainen.
Maar wat ik ook geleerd heb is dat Northburn een footrace en geen hardloopwedstrijd is, 48 uur lang de ene voet voor de andere, berg op, berg af
Is over een maand een van de veiligste vliegvelden van europa, zou me er nog niet te druk over makenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:06 schreef Maariindaa het volgende:
Volgens planning loop ik 17 april een HM in Budapest. Vliegen vanaf Zaventem
Dat hoor ik voor het eerst.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat is de klantenservice van Garmin top zeg!
Words that have never been said before...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat is de klantenservice van Garmin top zeg!
Het is ook niet zo dat ik me er druk om maak. Maar op zo'n moment besef je wel even dat iedereen gewoon op het verkeerde moment op de verkeerde plaats kan zijn. Die mensen zijn vanmorgen ook gewoon onwetend naar hun tripje waar ze naar uitkeken gegaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:10 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Is over een maand een van de veiligste vliegvelden van europa, zou me er nog niet te druk over maken
Ja dat is ook wel weer waar, ze doen wel erg makkelijk over het vervangen, blijkbaar is die levensduur van minder dan 2 jaar ingebouwd in hun winstmargesquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:19 schreef YUR het volgende:
Mijn enige contact ooit met de klantenservice van Garmin is ook prima geweest
Wel jammer dat het nodig is
true, op dagen als deze zou ik het liefst een stukje grond hoog in noorwegen willen kopen de me lekker afzonderen van de wereldquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:18 schreef Maariindaa het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat ik me er druk om maak. Maar op zo'n moment besef je wel even dat iedereen gewoon op het verkeerde moment op de verkeerde plaats kan zijn. Die mensen zijn vanmorgen ook gewoon onwetend naar hun tripje waar ze naar uitkeken gegaan.
Wat heb jij voor issues met je 235? Ik ben er ook niet helemaal content mee. HRM is niet erg stabiel. Al is ie na de laatste firmware update wel beter.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:11 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Words that have never been said before...
Maar, echt? Hoe dat zo? (Ivm een forerunner 235 waar ik niet helemaal heppie mee ben)
Puur OHR inderdaad, eigenlijk totaal niet op te vertrouwen...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:49 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Wat heb jij voor issues met je 235? Ik ben er ook niet helemaal content mee. HRM is niet erg stabiel. Al is ie na de laatste firmware update wel beter.
Ik zou vooral bedenken wat jij zelf belangrijk vindt, wel of geen band, touchscreen of niet, groot of klein scherm, navigatiemogelijkheden, ook voor andere sporten gebruiken of niet. Aan de hand daarvan kun je op deze website: http://www.dcrainmaker.com/product-comparison-calculator een soort vergelijking doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:58 schreef Vork het volgende:
Ik ben me voorzichtig aan het ori๋nteren op sporthorlogegebied, maar ik word daar nou niet bepaald wijzer en/of vrolijker van. Er blijkt nog een hoop voor verbetering vatbaar als ik alle reviews en gebruikerservaringen mag geloven. Hoe kan ik nou ooit een goede keuze maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |