abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 maart 2016 @ 09:45:22 #201
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_160851423
als mijn loopmaatjes nog een klein beetje duwen dan schrijf ik me in voor Nortburn100 volgend jaar....
Waarom kies ik altijd de verkeerde vrienden??
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  dinsdag 22 maart 2016 @ 09:46:24 #202
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_160851462
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 09:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
als mijn loopmaatjes nog een klein beetje duwen dan schrijf ik me in voor Nortburn100 volgend jaar....
Waarom kies ik altijd de verkeerde vrienden??
Niets verkeerds aan
F means you're fucked
  dinsdag 22 maart 2016 @ 09:50:06 #203
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_160851572
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 09:46 schreef YUR het volgende:

[..]

Niets verkeerds aan
wel nu ik weet wat me te wachten staan en ik januari en februari vrijwel niet kan trainen.
Maar wat ik ook geleerd heb is dat Northburn een footrace en geen hardloopwedstrijd is, 48 uur lang de ene voet voor de andere, berg op, berg af
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  dinsdag 22 maart 2016 @ 10:52:41 #204
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_160853234
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 09:50 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

wel nu ik weet wat me te wachten staan en ik januari en februari vrijwel niet kan trainen.
Maar wat ik ook geleerd heb is dat Northburn een footrace en geen hardloopwedstrijd is, 48 uur lang de ene voet voor de andere, berg op, berg af
Mooie uitdaging toch? Alleen het trainen kan wel een serieus issue zijn...
F means you're fucked
pi_160853620
Volgens planning loop ik 17 april een HM in Budapest. Vliegen vanaf Zaventem -O-
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.
pi_160853651
Wat is de klantenservice van Garmin top zeg!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_160853722
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 11:06 schreef Maariindaa het volgende:
Volgens planning loop ik 17 april een HM in Budapest. Vliegen vanaf Zaventem -O-
Is over een maand een van de veiligste vliegvelden van europa, zou me er nog niet te druk over maken
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_160853739
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 11:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Dat hoor ik voor het eerst.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_160853773
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 11:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Words that have never been said before... :P

Maar, echt? Hoe dat zo? (Ivm een forerunner 235 waar ik niet helemaal heppie mee ben)
pi_160853920
Nouja ik had ze dus vorige week al gebeld over die 310XT die raar deed, en ook dat de hartslagmeter rare waarden aangeeft. Het horloge mag ik opsturen en daar krijg ik een nieuwe voor, en ze zouden nog mailen wat ik kon proberen met die hartslagsensor. Maar die mail had ik niet meer gekregen, toen heb ik nog geprobeerd de batterij te laten vervangen en te kijken of hij met het leenhorloge van TWC wel normale waarden aangaf, maar dat is ook niet zo. Nu stuurt hij gewoon ook een nieuwe hartslagband op, ik hoef de oude niet op te sturen. En ze zijn superaardig en beleefd aan de telefoon!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_160853979
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 11:10 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Is over een maand een van de veiligste vliegvelden van europa, zou me er nog niet te druk over maken
Het is ook niet zo dat ik me er druk om maak. Maar op zo'n moment besef je wel even dat iedereen gewoon op het verkeerde moment op de verkeerde plaats kan zijn. Die mensen zijn vanmorgen ook gewoon onwetend naar hun tripje waar ze naar uitkeken gegaan.
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 11:19:21 #212
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_160853993
Mijn enige contact ooit met de klantenservice van Garmin is ook prima geweest ^O^

Wel jammer dat het nodig is ;)
F means you're fucked
pi_160854303
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 11:19 schreef YUR het volgende:
Mijn enige contact ooit met de klantenservice van Garmin is ook prima geweest ^O^

Wel jammer dat het nodig is ;)
Ja dat is ook wel weer waar, ze doen wel erg makkelijk over het vervangen, blijkbaar is die levensduur van minder dan 2 jaar ingebouwd in hun winstmarges :P
Maar ze hechten wel belang aan het behouden van trouwe klanten denk ik..
pi_160854324
Ik heb uitstekende ervaringen met de klantenservice van Garmin, ook al loop ik tegenwoordig met Suunto. Ze hebben me gratis en voor nop een nieuw horlogebandje voor mijn 610 toegestuurd en ze boden me een nieuwe ANT+ USB stick aan toen de oude zoek was.
pi_160854429
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 11:18 schreef Maariindaa het volgende:

[..]

Het is ook niet zo dat ik me er druk om maak. Maar op zo'n moment besef je wel even dat iedereen gewoon op het verkeerde moment op de verkeerde plaats kan zijn. Die mensen zijn vanmorgen ook gewoon onwetend naar hun tripje waar ze naar uitkeken gegaan.
true, op dagen als deze zou ik het liefst een stukje grond hoog in noorwegen willen kopen de me lekker afzonderen van de wereld
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_160854678
Raar, we (Hamburg gangers) hadden het er afgelopen weekend nog over, over aanslagen. Grote evenementen blijven een doelwit, en nu is het toch wel weer heel erg duidelijk dat er zulke aanslagen kunnen plaatsvinden zonder dat de instanties er weet van hebben.
Ze waren in Brussel net zo opgelucht dat ze eindelijk die Parijs-verdachte hebben weten te pakken en dan dit :{

Maar ja, je kunt je niet laten leiden door angst. En ik ben in oktober 2001 ook gewoon naar de VS gevlogen, dus...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_160854736
Ja ze willen je bang maken met het gevoel dat het overal kan gebeuren, maar ja daardoor kun je ook maar het beste je acties er niet door laten beinvloeden.. Alhoewel ik sowieso al niet zo van de massa evenementen a la koningsdag op het Museumplein was, daar zou ik nu zeker niet zo snel meer heen gaan. Maar op een marathon kan het inderdaad net zo goed, is ook al eens bewezen. Tja.. rare mensen die de wereld een naardere plek willen maken :(

Mijn vader werkt bij KLM en meldt net op whatsapp dat het op Schiphol nu ook erg nerveus gedoe is. Ze hebben nu ook de Belgische grenzen dichtgegooid..
pi_160854959
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 11:11 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Words that have never been said before... :P

Maar, echt? Hoe dat zo? (Ivm een forerunner 235 waar ik niet helemaal heppie mee ben)
Wat heb jij voor issues met je 235? Ik ben er ook niet helemaal content mee. HRM is niet erg stabiel. Al is ie na de laatste firmware update wel beter.
pi_160855393
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 11:49 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

Wat heb jij voor issues met je 235? Ik ben er ook niet helemaal content mee. HRM is niet erg stabiel. Al is ie na de laatste firmware update wel beter.
Puur OHR inderdaad, eigenlijk totaal niet op te vertrouwen...

Varierend van cadence lock tot de laatste run (10km @ 3:59) een gemiddelde van 94bpm (met de grootste stukken een 86/87 bpm aangevend). Als ik rustig loop doet hij het over het algemeen wel ok, maar eigenlijk elke loop wel iets (cadence lock, andere random verhogingen).

Daarnaast past de HR zich ook niet bepaald snel aan, dus intervallen zijn daardoor ook een punt.

Zit maar te wachten op een update die er aan zou komen, terugsturen is het al veel te laat voor. Verder vind ik het trouwens echt een heel fijn horloge, draag hem de hele dag en over de andere functionaliteiten prima tevredne, maar die OHR (wil echt niet meer met een band lopen) was juist 1 vd redenen hiervoor te gaan en die verpest het

Met mijn TomTom cardio had ik slechts heel af en toe issues, die deed het over het algemeen prima dus OHR an sich kan goed genoeg werken.
pi_160855643
Ik heb juist met mijn OHR de laatste tijd wat issues (Tomtom), duurt een paar km voordat ie de juiste HR weergeeft. Zo liep ik zondag de eerste 2 a 3 km met een HR van 95 of zo volgens mijn Tomtom. Dat zou ik willen, zo'n tempo bij zo'n hartslag. :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Redactie Sport dinsdag 22 maart 2016 @ 13:52:13 #221
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_160858433
Ik moet zeggen dat ik toch wel een beetje in een zwart gat ben gevallen zo na die CPC. Ondanks dat er nog genoeg leuks op de planning staat. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_160858447
Mijn HRM weergave is erg wisselend.

Zandvoort afgelopen zondag :{

Vanmorgen weer prima, op een kleine spike na.

dinsdag 22 maart 2016 @ 13:58:44 #223
3878 Vork
Manisch creatief
pi_160858639
Ik ben me voorzichtig aan het ori๋nteren op sporthorlogegebied, maar ik word daar nou niet bepaald wijzer en/of vrolijker van. Er blijkt nog een hoop voor verbetering vatbaar als ik alle reviews en gebruikerservaringen mag geloven. Hoe kan ik nou ooit een goede keuze maken?
  dinsdag 22 maart 2016 @ 14:00:29 #224
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_160858687
Vanmiddag naar de fysio *O*
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_160859177
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 13:58 schreef Vork het volgende:
Ik ben me voorzichtig aan het ori๋nteren op sporthorlogegebied, maar ik word daar nou niet bepaald wijzer en/of vrolijker van. Er blijkt nog een hoop voor verbetering vatbaar als ik alle reviews en gebruikerservaringen mag geloven. Hoe kan ik nou ooit een goede keuze maken?
Ik zou vooral bedenken wat jij zelf belangrijk vindt, wel of geen band, touchscreen of niet, groot of klein scherm, navigatiemogelijkheden, ook voor andere sporten gebruiken of niet. Aan de hand daarvan kun je op deze website: http://www.dcrainmaker.com/product-comparison-calculator een soort vergelijking doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')