abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160860025
Produkten van Garmin zijn naar mijn ervaring niet altijd zonder problemen. Echter werkt de klantenservice naar mijn ervaring ook goed. Ook ik kreeg gewoon een nieuwe borstband nadat de oude raar aan het doen was. Het is een bekend probleem en de handigste oplossing was er eentje van polar kopen. Garmin heeft hier echter van geleerd en ook de borstbanden veranderd en verbeterd.

Softwarematig klopt er ook regelmatig iets niet. Niks echt schokkends. Je merkt wel dat garmin er bovenop zit en zeer regelmatig met software updates komen om de problemen op te lossen. Op het garminforum wordt er naar mijn idee wel echt geluisterd naar de gebruikers. En zo af en toe geven ze je klokje gewoon nieuwe functionalteit. Zoals de fenix3 die gewoon de advance runningdynamics van de 630 er op kreeg.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 15:00:21 #227
3878 Vork
Manisch creatief
pi_160860092
Dat is wel een beetje het punt. Ik kan de horloges natuurlijk wel vergelijk op basis wat ik zelf belangrijk vindt en dus op basis van de eigenschappen en functies die ze bieden, maar dat zegt me nog niets over de deugdelijkheid van de hard- en software en daar heeft ook niet iedereen dezelfde ervaringen mee.
pi_160860122
O ja voor degene die bandloos willen lopen zag ik bij de decathlon wel een grappige optie. Ze hebben de hartslag band in een shirt verwerkt. Je klikt dus gewoon een hartslag kastje op het shirt.
  Moderator dinsdag 22 maart 2016 @ 15:04:04 #229
155227 crew  Guppy
dus
pi_160860184
Ik ben wel tevreden over mijn Garmin 610, ik heb 'm nu bijna 5 jaar. Eén keer het bandje vervangen, dat is alles.
Ik ben niet zo tevreden over Garmin Connect, de software die erbij hoort. De site ligt er vaak uit, het werkt niet altijd goed en hapert nogal. Maar toch, m'n volgende horloge zal wel weer een Garmin zijn, want het gaat over het algemeen gewoon prima :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Redactie Sport dinsdag 22 maart 2016 @ 15:05:31 #230
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_160860228
Ik heb helemaal geen problemen met Garmin eigenlijk. Ook de software doet het prima hier. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_160860230
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 15:00 schreef Vork het volgende:
Dat is wel een beetje het punt. Ik kan de horloges natuurlijk wel vergelijk op basis wat ik zelf belangrijk vindt en dus op basis van de eigenschappen en functies die ze bieden, maar dat zegt me nog niets over de deugdelijkheid van de hard- en software en daar heeft ook niet iedereen dezelfde ervaringen mee.
Garmin, suntoo, polar en Tom tom maken denk ik alle vier wel goede klokjes. Het is meer wat vind je mooi en wat wil je dat hij
pi_160860262
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 15:01 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
O ja voor degene die bandloos willen lopen zag ik bij de decathlon wel een grappige optie. Ze hebben de hartslag band in een shirt verwerkt. Je klikt dus gewoon een hartslag kastje op het shirt.
Dat heb ik in een sportbh. Maar de meting is daar wel wat onnauwkeuriger door, zeker als het koud is.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_160860284
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 15:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben wel tevreden over mijn Garmin 610, ik heb 'm nu bijna 5 jaar. Eén keer het bandje vervangen, dat is alles.
Ik ben niet zo tevreden over Garmin Connect, de software die erbij hoort. De site ligt er vaak uit, het werkt niet altijd goed en hapert nogal. Maar toch, m'n volgende horloge zal wel weer een Garmin zijn, want het gaat over het algemeen gewoon prima :)
Dat bandje was inderdaad minder, je ziet wel bij de volgende modelen dat ze ervan geleerd hebben en bij de nieuwere modellen veranderd. Ook de achterkant oxideerde vrij snel, bij de latere modellen hebben ze dit ook aangepast.
  Moderator dinsdag 22 maart 2016 @ 15:08:59 #234
155227 crew  Guppy
dus
pi_160860299
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 15:08 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Dat bandje was inderdaad minder, je ziet wel bij de volgende modelen dat ze ervan geleerd hebben en bij de nieuwere modellen veranderd. Ook de achterkant oxideerde vrij snel, bij de latere modellen hebben ze dit ook aangepast.
Daar heb ik dan weer minder last van, van het oxideren.

Ik vond het bandje vooral horror om te verwisselen! Wat een crime was dat :') maar eenmaal erop is ie weer good as gold
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_160860312
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 15:07 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dat heb ik in een sportbh. Maar de meting is daar wel wat onnauwkeuriger door, zeker als het koud is.
Die hadden ze in mijn maat niet. -O-
pi_160860371
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 15:08 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Daar heb ik dan weer minder last van, van het oxideren.

Ik vond het bandje vooral horror om te verwisselen! Wat een crime was dat :') maar eenmaal erop is ie weer good as gold
Dat was inderdaad echt een ramp. Voor echt dunne polsen was de aanhechting van de band aan het klokje niet echt ideaal.
  Moderator dinsdag 22 maart 2016 @ 15:13:14 #237
155227 crew  Guppy
dus
pi_160860406
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 15:11 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Dat was inderdaad echt een ramp. Voor echt dunne polsen was de aanhechting van de band aan het klokje niet echt ideaal.
Dunne polsjes, check :) Maar, het bandje zit er nu nog steeds weer goed aan. Geen klagen dus. Ik zou er alleen mee willen kunnen zwemmen :@
  dinsdag 22 maart 2016 @ 15:16:12 #238
3878 Vork
Manisch creatief
pi_160860470
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 15:05 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Garmin, suntoo, polar en Tom tom maken denk ik alle vier wel goede klokjes. Het is meer wat vind je mooi en wat wil je dat hij
Ik wil het liefst geen hartslagband om m'n lijf (dus Polar valt af) alleen lees ik wisselende reacties op de nauwkeurigheid en betrouwbaarheid daarvan. GPS nauwkeurigheid en een beetje accuduur zijn ook zeker belangrijk en ik wil 'm zowel voor rennen als fietsen kunnen gebruiken. In dat laatste geval hoeft-ie niet per se op m'n stuur bevestigd te kunnen worden.

Suunto ziet er mooi uit, maar is eigenlijk net weer een prijsklasse te hoog, dus het zijn met name Garmin en TomTom modellen die ik op dit moment bekijk.
pi_160860495
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 15:13 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Dunne polsjes, check :) Maar, het bandje zit er nu nog steeds weer goed aan. Geen klagen dus. Ik zou er alleen mee willen kunnen zwemmen :@
Je kan er mee zwemmen hoor hij is waterdicht, je hebt er alleen geen zak aan. Met de 620 wel eens geprobeerd, gps leek nergens op. Volgens het klokje bleef ik gewoon op de kant.
pi_160860529
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 15:16 schreef Vork het volgende:

[..]

Ik wil het liefst geen hartslagband om m'n lijf (dus Polar valt af) alleen lees ik wisselende reacties op de nauwkeurigheid en betrouwbaarheid daarvan. GPS nauwkeurigheid en een beetje accuduur zijn ook zeker belangrijk en ik wil 'm zowel voor rennen als fietsen kunnen gebruiken. In dat laatste geval hoeft-ie niet per se op m'n stuur bevestigd te kunnen worden.

Suunto ziet er mooi uit, maar is eigenlijk net weer een prijsklasse te hoog, dus het zijn met name Garmin en TomTom modellen die ik op dit moment bekijk.
Begin maar vast te sparen voor een Fenix3 HR dat is de enige die echt kan wat jij wil.
  Moderator dinsdag 22 maart 2016 @ 15:20:03 #241
155227 crew  Guppy
dus
pi_160860561
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 15:17 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Je kan er mee zwemmen hoor hij is waterdicht, je hebt er alleen geen zak aan. Met de 620 wel eens geprobeerd, gps leek nergens op. Volgens het klokje bleef ik gewoon op de kant.
Je hebt er inderdaad niks aan... Wat ik eigenlijk zoek bij zwemmen is een soort clicker, waarmee je je banen kunt tellen. Ik raak onderweg altijd de tel kwijt :')
  dinsdag 22 maart 2016 @ 15:23:25 #242
3878 Vork
Manisch creatief
pi_160860642
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 15:18 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Begin maar vast te sparen voor een Fenix3 HR dat is de enige die echt kan wat jij wil.
Als ik zoek vind ik talloze horloges die min of meer aan mijn eisen voldoen. Nu heeft de Fenix3 HR behoorlijk wat extra opties en mogelijkheden, maar wat maakt het dat dit horloge wel aan mijn wensen voldoet waar andere types het laten liggen?
pi_160862664
Optische HR, een behoorlijk lange accuduur, je kan er eventueel veel fietssensoren aan koppelen. Maar het zou heel goed kunnen dat Tom Tom multi sports ook al goed genoeg is.
pi_160862747
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 15:20 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Je hebt er inderdaad niks aan... Wat ik eigenlijk zoek bij zwemmen is een soort clicker, waarmee je je banen kunt tellen. Ik raak onderweg altijd de tel kwijt :')
Zover ik het heb begrepen kunnen de garmins met zwemfunctie registreren wanneer je keert, als je dan de lengte van het zwembad ingeeft dan weet je ook hoe hard je ongeveer zwemt en hoeveel je hebt afgelegd.
  Moderator dinsdag 22 maart 2016 @ 16:59:37 #245
155227 crew  Guppy
dus
pi_160862840
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 16:55 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Zover ik het heb begrepen kunnen de garmins met zwemfunctie registreren wanneer je keert, als je dan de lengte van het zwembad ingeeft dan weet je ook hoe hard je ongeveer zwemt en hoeveel je hebt afgelegd.
Ja, klopt. Maar de 610 heeft die functie niet, toch?
pi_160862896
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 16:59 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ja, klopt. Maar de 610 heeft die functie niet, toch?
Volgens mij niet. Dan maar met een zo'n telapparaat gaan zwemmen. :P
pi_160862917
De Sony smartwatch 3 zou het goed moeten doen in een zwembad volgens de handleiding. Voor GPS tracking wel openlucht natuurlijk..

Voor hardlopen is de GPS ervan nauwkeurig, geen telefoon nodig, en inmiddels ook een app waardoor de hartslagband er ook mee connect.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_160863127
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 17:02 schreef Glijdt_licht het volgende:
De Sony smartwatch 3 zou het goed moeten doen in een zwembad volgens de handleiding. Voor GPS tracking wel openlucht natuurlijk..

Voor hardlopen is de GPS ervan nauwkeurig, geen telefoon nodig, en inmiddels ook een app waardoor de hartslagband er ook mee connect.
Ik zou het niet aandurven om ermee te gaan zwemmen, er zal maar een poortje net iets open staan. Zelf raden ze zwembaden ook niet echt aan in verband met chloor, net als zeewater dat ze niet aanraden.

Grappig op de website zelf zeggen dat chloor wel kan maar liever niet en niet al te lang, na gebruik schoon spoelen, en volgens de gebruiksaanwijzing zijn er geen beperkingen met chloor.

[ Bericht 10% gewijzigd door TheWhiteCowboy op 22-03-2016 17:20:11 ]
pi_160863523
Als dat USB poortje open staat heb je hem niet goed om de pols. Je pols drukt die sowieso al dicht
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_160863526
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 17:02 schreef Glijdt_licht het volgende:
De Sony smartwatch 3 zou het goed moeten doen in een zwembad volgens de handleiding.
Is dat een gevalletje van: "wij van WC-eend...."?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')