Drie 100% kansen, PSV heeft de kans van Moreno en dat schot van De Jong.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja ik kan niet tegen het argument op dat PSV weg goed weg komt omdat Ajax maar 3 kansen heeft gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er komt sowieso nog een goede counter of 2 aan als ze zo door spelen. Dus ja.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:38 schreef VEM2012 het volgende:
PSV moet het eerste kwartier na rust scoren, anders is het klaar denk ik.
Het is pas klaar nadat de scheidsrechter heeft afgefloten. En zo zit het.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:38 schreef VEM2012 het volgende:
PSV moet het eerste kwartier na rust scoren, anders is het klaar denk ik.
11 tegen 11, bal is rond.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het is pas klaar nadat de scheidsrechter heeft afgefloten. En zo zit het.
Geen bal is rond?quote:Op zondag 20 maart 2016 17:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het is pas klaar nadat de scheidsrechter heeft afgefloten. En zo zit het.
Burger King, McDonalds of KFC?quote:Op zondag 20 maart 2016 17:39 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Met joppie saus! Al hebben ze die niet bij BK
quote:En dan heet je al Twan, je hebt een onbenullige voze aartslelijke dikke kop, de enige letters die je van het alfabet zijn bijgebleven zijn PSV en je hersenontwikkeling is zo ongeveer 3 maanden na je geboorte gestopt. Kortom; je mag blij wezen als je niet dagelijks wordt getreiterd. En dan besta je het om je ultrakleine lulletje tevoorschijn te halen om over zwervers heen te pissen. ...
quote:Op zondag 20 maart 2016 17:39 schreef Vasion het volgende:
Ok HansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist al dat jij je grote zorgen maakte om mij.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
Mijn zoektocht kan worden geannuleerd.
Nou nee ik krijg nog geld van je.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wist al dat jij je grote zorgen maakte om mij.
Oh nee, van die keer mocht je je geld houden. Vreemd, doet ze normaal nooit.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat ik je moeder gedaan heb?
Soms heb ik ook het idee dat Cillessen het vooral van het keepen moet hebben, lijkt me geen aanvallende middenvelder.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Soms heb ik dus het idee dat Milik zijn linkerbeen sterker is dan zijn rechter op voetballend gebied tenminste.
Zoet en de Jong ook rood.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Guardado rood, willems rood, arias geel. Had allemaal gekund. Psv mazzelt weer eens.
Eerste twee had gekund, hoefde niet. Maar dat Arias geen geel heeft gekregen is lachwekkend.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Guardado rood, willems rood, arias geel. Had allemaal gekund. Psv mazzelt weer eens.
hahaquote:Op zondag 20 maart 2016 17:49 schreef Brammess het volgende:
PSV fans op voetbalzone klagen dat Ajax reactievoetbal speelt.
Dat weet ik niet zo. Hij behoudt wel de rust aan de bal met een gemiddelde duur van een kwartier als hij uittrapt.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:46 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Soms heb ik ook het idee dat Cillessen het vooral van het keepen moet hebben, lijkt me geen aanvallende middenvelder.
Jouw kop niet.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Veld is er beter op geworden in de rust
Met zijn allen muntjes gooien.quote:
Donnygodquote:Op zondag 20 maart 2016 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax moet eens heel schnell een fatsoenlijke middenvelder inbrengen
Dat is jouw waarheid.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:53 schreef GGMM het volgende:
Kuipers geeft PSV een onterechte vrije trap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |